וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד החתונה זה יעבור? לא במקרה של בעיות וכאבי רגליים אצל ילדים

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 10:52

כאבים ברגליים הם לא נחלת המבוגרים בלבד: לא מעט ילדים סובלים מפגיעות באזור הברכיים וכף הרגל, ההורים נוטים שלא לייחס חשיבות רבה לבעיה וחושבים ש"הזמן יעשה את שלו". ישנה דרך קלה, נגישה ויעילה לעזור לילדים להפסיק להתלונן, אז לא כדאי שתכירו?

כשאמיר שלח פרש בכדורגל אחרי קריירת משחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל, הוא סבל מפציעות ומכאבי גב קשים. כשקיבל המלצה לנסות מדרסים כפתרון לבעיה שלו, שלח היה סקפטי אבל החליט לנסות. כתוצאה מהשיפור בכאבים הוא פנה למחקר של הנושא והחליט להיכנס לעסקי המדרסים כדי להביא למודעות ולעזור גם לאחרים שסובלים.

כיום בבעלותו, יחד עם השותף, שלושה סניפים (בתל אביב, נתניה וחדרה), והשאיפה שלו בתחום הזה, היא להביא למודעות ההורים כי כאבים ובעיות רגליים אצל ילדים לא "יעברו מעצמם", לא תמיד אלו "כאבי גדילה", ובטוח שלא "עד החתונה זה יעבור".

התאמת מדרסים לילדים כבר מגיל צעיר, ימנעו מהם כאבים חזקים יותר בעתיד, מדרסים בהתאמה אישית ומקצועית הם הדרך הטובה ביותר למניעת ופתירת בעיות וכאבים בכף הרגל.

מדרסים מעניקים תמיכה אופטימלית לכף הרגל, משפרים את היציבה, מחלקים נכון את העומס ומשקל הגוף, כך, כל אחד הסובל מכאבים, מילדים המתמודדים עם כאבי גדילה, דרך ספורטאים שמתישים את גופם ועד מבוגרים הסובלים מבעיות יציבה, פונה למדרסים כפתרון אידאלי.

אמיר שלח, ספורטאי ובעלים של חברת Fix Fee, מעבדת ההליכה המתמחה ביצור מדרסים. אלי דסה,
אמיר שלח, ספורטאי ובעלים של חברת fix feet מעבדת ההליכה המתמחה ביצור מדרסים/אלי דסה

בעיות רגליים נפוצות אצל ילדים

אמיר שלח, ספורטאי מקצועי והבעלים של חברת fix feet, מעבדת ההליכה המתמחה ביצור מדרסים מציין כי קיימות מספר בעיות נפוצות אצל ילדים:

חולשת שרירים: ילדים עם בעיות ברצועות או בשרירי כפות הרגליים יהיו מועדים יותר לפתח בעיות מבנה בכפות הרגליים ללא טיפול מתאים. מדרסים יעניקו את התמיכה לכף הרגל, מה שמשפיע על היציבה של הגוף כולו.

פלטפוס: הנובע מליקוי מבני בכף הרגל. במקרה כזה הילד נוטה להתלונן על כאבים ברגליים, בברכיים או בגב התחתון.

"דורבן": דלקות חוזרות בעצם העקב, מצב המצריך פיזור לחצים מהעקב על מנת לרפא את הדלקת. ניתן בהחלט לפתור את הבעיה בעזרת מדרסים ולחסוך טיפולים כואבים ופולשניים אחרים.

ליקויים מבניים מולדים: מומים או בעיות כף רגל מבניות שאינן ניתנות לטיפול. הפתרון היחידי לייצוב כף הרגל במנח הנכון הוא מדרסים מותאמים אישית.

אמיר שלח ובנו. יח"צ,
אמיר שלח ובנו/יח"צ

התאמת מדרסים לאחר אבחון

מדרסים יש להתאים לילד רק לאחר אבחון של אורתופד מומחה לכף הרגל. מומלץ לקחת את הילדים לאבחון מונע, כדי לזהות את הבעיה בגיל צעיר ולמנוע החמרה ובעיות בגיל מתבגר.

הרגליים של כל אחד מאיתנו שונות, מבנה ומשקל הגוף שונה, וגם אורח החיים שלנו. כל הפרמטרים האלו משפיעים על התאמת סוג המדרס: האם לבחור במדרס רך או קשה? ישנם שסובלים ממצב של רגל שטוחה (פלטפוס), בעוד אחרים דווקא סובלים מקשת גבוהה בכף הרגל. ישנם הסובלים מכאבים בגלל סוכרת או דורבן ברגל, ואחרים בעלי יציבה לא נכונה.

בתמונה, ילדיו של אמיר שלח, הבעלים של חברת Fix Fee היא מעבדת ההליכה המתמחה ביצור מדרסים, גם לילדים.. יח"צ,
בתמונה, ילדיו של אמיר שלח, הבעלים של חברת fix feet היא מעבדת ההליכה המתמחה ביצור מדרסים, גם לילדים/יח"צ

שיפור היציבה גם לילדים שאינם סובלים מכאבים

יתרון נוסף וחשוב, אשר מצדיק התאמת מדרסים גם לילדים עם כפות רגליים בריאות, הוא היציבה שמשתפרת עם תחילת השימוש במדרסים.

בשל העובדה כי כף הרגל מהווה את הבסיס לגוף כולו, מדרס איכותי בהתאמה אישית, לוקח בחשבון את כלל הפרמטרים ומשקלל אותם לכדי מדרס, שמעניק מנח כף רגל נכון ובריא שמשפיע לטובה על היציבה הגופנית של הילד לאורך זמן.

שימוש לאורך זמן במדרסים, ישמור על יציבה בריאה ונכונה בשנות הילדות החשובות כל כך להתפתחות תקינה של חוליות עמוד השדרה והשרירים המייצבים.

כף רגל, רגליים, כפות רגליים. ShutterStock
כאבים בכפות הרגליים עשויים לנבוע ממספר סיבות. התאמת מדרסים מקצועית עשויה לפתור את מרבית הכאבים/ShutterStock

תכנית פרטנית בהתאמה אישית מדויקת

חברת fix feet היא מעבדת ההליכה המתמחה ביצור מדרסים: מציעה בדיקה ייחודית בהליכון, עם 7,200 סנסורים ומצלמות מזוויות שונות, מתקבל ריכוז נתונים אודות כף הרגל במהלך ההליכה. בין הפרמטרים שנבדקים: זוויות, עומסים, תנועות, מבנה כף הרגל ועוד. מסקירה זו מוצגת תמונה תלת ממדית כללית ומקיפה של כף הרגל.

הרעיון המרכזי הוא לזהות תחילה את הבעיה ולהציג את הפתרון באמצעות המדרסים. בעזרת המידע המתקבל מאלפי החיישנים בהליכון, נבנית תכנית פרטנית למדרס המתאים ללקוח באופן מדויק ביותר, ביחד עם כל התוספות הנלוות, על מנת ליצור מנח מושלם לכף הרגל.

בהתאם לתכנית זו נבנים המדרסים בבית מלאכה ייחודי כחול-לבן של החברה, שמייצר את המדרסים. וחשוב אף יותר, בפיקס פיט מתחייבים להצלחה. במידה ולא נפתרה הבעיה, התשלום יוחזר, ואת זה אנחנו אוהבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully