וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר PerimeterX תגייס 100 עובדים חדשים עד סוף 2021

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 16:28

בעקבות הביקוש הגובר למשרות בענף הסייבר, סבב הגיוס המוצלח והגידול בהיקף הפעילות: חברת הסייבר PerimeterX, מתכננת גיוס עובדים משמעותי למרכז המו"פ בישראל. כיום, מונה החברה 180 עובדים גלובלית וכ-90 מתוכם בישראל. משרדי החברה נמצאים במגדלי הארבעה בתל אביב

PerimeterX, ספקית מובילה של פתרונות הגנת אפליקציות ווב בשימוש רחב, מתכננת לגייס עד סוף שנת 2021 כ- 100 עובדים נוספים לחברה, מתוכם כ-50 למרכז המחקר ופיתוח בישראל.

PerimeterX הוקמה בשנת 2014, מתוך מטרה להגן על אתרים מפני בוטים מתוחכמים. בחודש פברואר האחרון, הודיעה החברה על גיוס של 57 מיליון דולר בהובלת AllianceBernstein, במטרה לממן את הרחבת פיתוח המוצרים ולחדור לשווקים חדשים. כך שסך הגיוסים של החברה עד היום עומד על 144 מיליון דולר.

משרדי פרימטר איקס. ויקטור לוי,
משרדי פרימטר איקס/ויקטור לוי

סביבת העבודה והמשרות הפנויות

בחברה ציינו כי הליך גיוס העובדים, נעשה תוך שימת דגש והתאמה למציאות החדשה שנוצרה בעקבות הקורונה וצרכי העובדים המשתנים. ה

עבודה מתבצעת במודל היברידי שכולל יומיים עבודה מהמשרד ושלושה ימים מהבית. למי שמעדיף, ניתנת גם האפשרות להגיע למשרד בימים נוספים. סגנון עבודה זה מאפשר לחברה לגייס עובדים לא רק מאזור המרכז אלא גם מהפריפריה הרחוקה, פותח אפשרות וגמישות להורים העובדים במשרה מלאה, ומאפשר ליותר מועמדים להתמודד על המשרות הפתוחות בחברה.

בין התפקידים המבוקשים בחברה: מפתחי Backend, Full-stack web, DevOps, Product Managers, חוקרים ואנליסטים בתחומי הסייבר וה- web עם התמחות ב- JavaScript, ואף משרה המשלבת Data Science עם פיתוח אלגוריתמים.

עובדי חברת פרימטר איקס. ויקטור לוי,
עובדי חברת פרימטר איקס/ויקטור לוי

את מי אנחנו מחפשים

לדברי גבי בדור, דירקטורית משאבי האנוש ב- PerimeterX: "במסגרת הליך הגיוס, כחברת סייבר תחרותית בסביבה טכנולוגית מתקדמת הנמצאת בצמיחה מהירה, אנו מחפשים עובדים בעלי יכולת הובלה, עצמאות, יצירתיות, מקצועיות ויכולת למידה גבוהה שבאים לעבודה עם חיוך וכייף לעבוד איתם בצוות, בקיצור כאלה שישתלבו באופן טבעי בתרבות הארגונית הייחודית של החברה".

בדור מוסיפה: "מהצד שלנו, אנו מבטיחים לעובדים החדשים סביבת עבודה נעימה, מרתקת ומתגמלת. פיתוח עובדים הוא חלק אינהרנטי מתרבות העבודה שלנו ואנחנו בצוות ה- HR משקיעים בכך רבות. הכשרות פנימיות לעובדים חדשים, ניוד עובדים ופיתוח קריירה לעובדים ולמנהלים בתוך הארגון".

גבי בדור דירקטורית משאבי אנוש בפרימטר איקס. עומר שטיין,
גבי בדור דירקטורית משאבי אנוש בפרימטר איקס/עומר שטיין

פנאי ורווחה ב-PerimeterX

מבחינת פעילויות פנאי ורווחה, החברה חזרה לתקופה שקדמה לקורונה, במסגרתה נערכים ימי גיבוש לצוותים, Happy Hour ואירועי חברה.

לאחרונה ארגנה החברה לעובדיה פיקניק בפארק הירקון והיא נערכת בימים אלו לטיול חברה מגבש במיוחד.

גם האווירה התוך משרדית מתעוררת לחיים עם משחקי פינג פונג למול הנוף המרהיב לים, חדר gaming מושקע עם משחקי Sony , Xbox ושלל הפתעות.

משרדי פרימטר איקס. ויקטור לוי,
העבודה במשרדי פרימטר איקס/ויקטור לוי

אודות PerimeterX

החברה הינה ספקית מובילה של פתרונות אבטחת יישומים השומרים על בטיחותם והכנסותיהם של עסקים בעולם דיגיטלי מורכב.

מוצרי החברה Bot Defender ,Code Defender ו-Page Defender, המוצעים כשירות בענן, מאתרים סיכונים ליישומי האינטרנט והמובייל של העסק, מנהלים אותם, ומאפשרים ללקוחותיה להתמקד בצמיחה וחדשנות.

PerimeterX מספקת שילוב של צוות הנדסי מובחר, צוות מחקר-אבטחה מהמובילים בעולם המעדכן באופן שוטף את פתרונות האבטחה המוצעים, ודגש בלתי-מתפשר על תמיכה שוטפת בלקוחות ע"י מומחי אבטחה.

מטה החברה ממוקם בסן מטאו, קליפורניה.

לינק לאתר החברה: https://www.perimeterx.com/

לינק לעמוד משרות: https://www.perimeterx.com/about/careers/

מייל לשליחת קו"ח: jobs-il@perimeterx.com

משרדי פרימטר איקס. ויקטור לוי,
משרדי פרימטר איקס/ויקטור לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully