וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tailor Brands, חברת מיתוג גדולה הפועלת בעולם מגייסת עובדים

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 9:08

חברת הסטרטאפ Tailor Brands מפתחת פלטפורמה שמאפשרת לעסקים קטנים לעצב מותג ולהשיק את הפעילות שלהם בצורה אוטמטית. החברה מגייסת כיום עוד עשרות עובדים לשורותיה במקצועות: מעצבי UI / UX, מפתחי Full Stack , אנשי מכירות ו- Data Analyst

טיילור ברנדס הוקמה על ידי יהלי סער מנכ"ל החברה, נדב שץ סמנכ"ל הטכנולוגיות, ותום להט סמנכ"ל מוצר והיא מעסיקה 80 עובדים בתל אביב וניו יורק. מרכז הפיתוח הישראלי נמצא בשלבי התרחבות וקולט מהנדסי תוכנה, דאטה ואנליסטים, מנהלי צוותים, מנהלי מוצר ומעצבי מוצר, כותבי תוכן, אנשי שיווק דיגיטלי, חוקרי חווית משתמש, מעצבים גרפיים, ועוד.

המערכת מבוססת על בינה מלאכותית שלומדת איך להתאים את המיתוג הנכון לעסק. בתהליך פשוט שנמשך מספר דקות המערכת מייצרת לעסק לוגו, אתר, עמודי סושייאל ועוד.

עובדי חברת טיילור ברנדס. יח"צ,
עובדי חברת טיילור ברנדס/יח"צ

הביקוש למיתוג בתקופת הקורונה סייע להרחבת הפעילות

הכלי הדיגיטלי שפיתחה החברה הפך למבוקש בתקופת הקורונה, כשרבים נדרשו "להמציא את עצמם" מחדש בזמן קצר ולהקים עסקים בתחומי פעילות חדשים בעלויות מצומצמות. עד כה מותגו באמצעותו 30 מיליון עסקים, מה שהפך את טיילור ברנדס לחברת מיתוג גדולה בעולם.

אתגרים לצד אוטונומיה מירבית

לדברי יעל ספיר זהבי, סמנכ"ל משאבי אנוש בטיילור ברנדס: "העבודה בטיילור ברנדס כרוכה באתגרים של יצירתיות וחדשנות ולכן מבנה ארגוני מיוחד שם דגש על מתן אוטונומיה מירבית לעובדים ולצוותים עם תמונה רחבה, ייזום והובלה של פרויקטים, עבודה מ"מקצה לקצה" כך שכל אחד מחברי הצוות חי את פירות יצירתו עם אחריות מלאה, הבנה עמוקה של צרכי המשתמשים ומתן מענה מקצועי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יעל ספיר זהבי, סמנכ"ל משאבי אנוש בטיילור ברנדס. יח"צ,
יעל ספיר זהבי, סמנכ"ל משאבי אנוש בטיילור ברנדס/יח"צ

לעובדים מוצע תהליך צמיחה ברור ושקוף

"בטיילור שמים דגש על התפתחות מקצועית וצמיחה מתמדת של כל אחד מחברי הצוות כמו גם על פידבק שוטף והדדי, מוסיפה זהבי "תהליך הצמיחה בטיילור הוא ברור ושקוף. בתוך כל מחלקה ישנו career path אשר מגדיר באופן ברור מה נדרש כדי לעבור רמה כמפתח בטיילור".

מידע על החברה והמשרות הפנויות באתר: https://www.tailorbrands.com/

עוד מדגישה זהבי: "המסלול נע מרמה 1 עד 3 ומשם מתפצל למובילים טכניים ארכיטקטים וכן הלאה. הבחירה במסלול אחד לא מונעת ממעבר לשני וגם זה מובהר לאנשים מהתחלה. בדרך זו גם המפתחים הצעירים יכולים להתנסות ולגלות מה הכי מתאים להם אישית. המעבר מרמה 3 הלאה אינו נדרש ומייצג שינוי בקריירה ומעבר לתפקידים תובעניים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully