וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים? אתם מוזמנים להשתתף במירוץ עולמי ביוזמת אדידס, לצד דיויד בקאהם

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 19:55

גם השנה תקיים adidas את מירוץ האוקיינוסים השנתי. על כל קילומטר ריצה שיצטבר על ידי רצים מכל העולם שיתחברו לאפליקציית adidas Runtastic Runners, ארגון Parley יאסוף פלסטיק מקרקעית האוקיינוס. המירוץ יצא לדרך ויסתיים ב-8 ליוני

ענקית הספורט adidas, והארגון הסביבתי העולמי Parley for the Oceans (פרליי), הפועל לטיהור האוקיינוס מחלקי פלסטיק עקב מצוקת הזיהום החמורה, משיקים את המירוץ השנתי למען האוקיינוס: Run For The Oceane. מי שיובילו את הקמפיין הם ליאונל מסי, מרסאלו ודיוויד בקהאם לצד עשרות משפיענים וספורטאים מכל העולם וקהילת adidas runners העולמית.

מטרת העל של המירוץ: צבירת מעל מיליון קילומטרים וניקיון קרקרעית האוקיינוס מ-10 מיליוני בקבוקי פלסטיק. בקבוקי הפלסטיק שייאספו יועבר למתקני מחזור ולשימוש חוזר. מירוץ האוקיינוסים של אדידס ופרליי שואף להעלות את המודעות ולשקף לציבור את חשיבות ניקיון הים, וכן להראות שמיליוני צעדים קטנים יכולים לגרום לשינוי ענק.

adidas - run for the oceans - david beckham. יח"צ חו"ל,
adidas - run for the oceans - david beckham/יח"צ חו"ל

אם אתם כבר רצים - אז תעשו משהו טוב על הדרך

אירוע הריצה אשר מתקיים באופן דיגיטלי בכל העולם במקביל, נפתח אתמול, בתאריך ה- 28 במאי ויסתיים ב- 8 ביוני שהוא "יום האוקיינוסים הבינלאומי".

במסגרת הפרויקט יוכל כל אחד להתחבר לאפליקציית adidas Runtastic Runners, מכל מקום ובכל שעה, ולצבור קילומטרים במירוץ. בעבור כל קילומטר שייצטבר על ידי רצים מכל העולם, ארגון Parley יאסוף 10 בקבוקי פלסטיק מקרקעית האוקיינוס. המטרה היא להגיע למיליון קילומטרים של רצים מכל העולם ובכך לנקות את האוקיינוסים מ-10 מיליון בקבוקי פלסטיק.

adidas parley run for the oceans. יח"צ חו"ל,
adidas parley run for the oceans/יח"צ חו"ל

שבב "שותפות" בנעל הימנית

בנוסף, לרגל המירוץ השנתי תושק הקולקציה הרשמית של adidas ופרליי. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בייצור הקולקציה, הצליחו המפתחים באדידס וארגון פרליי לעשות שימוש מיוחד ב- Parley Ocean Plastic, חידוש אקולוגי מהפכני אשר עושה שימוש בפסולת פלסטיק ומעבד אותו לאריג המשמש חומר ייצור.

באמצעות הפיתוח הייחודי כל נעל המיוצרת בסדרה זו מקטינה את זיהום הים ב-10 בקבוקי פלסטיק פחות. בנוסף הנעל מכילה שבב NFC בנעל הימנית, המאפשר למשתמש להגיע למידע נוסף על השותפות ודרכים לצמצום השימוש בפלסטיק בחיינו.

adidas parley - ultraboost sneakers - 799.9 nis. יח"צ חו"ל,
adidas parley - ultraboost sneakers - 799.9 nis/יח"צ חו"ל

ההרשמה בחינם וכל מי שירוץ - ישפיע

שיתוף הפעולה בין adidas ופרליי מתקיים כבר משנת 2015, אז החלה adidas לתמוך בתכניות החינוך והתקשורת של פרליי ובמקביל, לתמוך בחידושים אקולוגיים יצירתיים כגון Parley Ocean Plastic המסייעים במאבק בזיהום האוקיינוסים בפסולת פלסטיק.

ההרשמה חינמית דרך אפליקציית adidas Runtastic והקולקציה זמינה באתר הסחר ובחנויות הנבחרות בטווח מחירים 139.9-799.9 שקלים.

adidas parley-women's tank top - 179.9 nis. יח"צ חו"ל,
adidas parley-women's tank top - 179.9 nis/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully