וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: אייליינר עמיד במים, בגוון שחור עמוק עם חוד דק במיוחד

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 15:20

האייליינר, הפך לאתגר בקרב נשים רבות שאוהבות את התוצאה הסופית אבל מתקשות להגיע אליה.

LONGEVITY, האייליינר החדש, שמושק בימים אלו על ידי מותג הביוטי ג'ייד, נותן פתרון לאותן נשים שמתקשות לשרטט קו אייליינר מדויק. הוא בעל אפליקטור מובנה דק במיוחד עם קצה גמיש המאפשר שליטה מלאה, לשרטוט קו אחיד במשיכה אחת, הוא בעל גוון שחור עז והבונוס החשוב - עמיד במים ונשאר למשך שעות רבות.

הסוד של LONGEVITY, הוא בשילוב בין עמידות לדיוק. מבנה האפקלטור חשוב ביותר להצלחה של שרטוט קו מדויק ויש לו השפעה מכריעה על התוצאה הסופית. מוצר זה הוא בעל קצה גמיש ודק במיוחד המאפשר שליטה מלאה, לשרטוט קו אחיד בקלות ובנוחות ולתיחום עדין או מודגש.

הנוסחה הייחודית עמידה במים ונשארת למשך שעות רבות. היא משלבת מרקם קטיפתי עם פיגמנט שחור עוצמתי ופולימרים התורמים לייבוש מהיר ויוצרים גימור עמיד שאינו נסדק או דוהה.

ג'ייד אייליינר longevity מחיר 79 שקלים. יח"צ,
ג'ייד אייליינר longevity מחיר 79 שקלים/יח"צ

טיפ מאפרים להעצמת המראה הדרמטי של העיניים

המאפרים של ג'ייד מלמדים איך להעצים את מראה העיניים בעזרת שימוש באייליינר":

מראה חתולי עם טוויסט טרנדי - מתחי את העפעף, השכיבי את המכחול ושרטטי קו דק צמוד לריסים, כך שהעיניים יהיו מודגשות אבל לא באופן דרמטי. בעזרת הקצה הדק ציירי כנף זוויתית למראה חתולי מלוכסן מעט והמשיכי אותה בעדינות עם שרטוט קו דקיק בשליש הראשון של קצה העפעף העליון.

אפשר לשדרג ברגע את האיפור למראה מתוחכם בעזרת שילוב עיפרון בגוון לבן המשורטט בעדינות מעל קו האייליינר השחור - חשוב לזכור, כדי לקבל תוצאה מושלמת כדאי לחכות שהאייליינר השחור יתייבש לחלוטין לפני שרטוט הקו הנוסף.

כשרוצים מראה מודגש יותר אפשר לעבות קצת את האייליינר ולהוסיף בשליש החיצוני של העין עוד קו מומלץ לעשות את זה בתנועות קטנות וקופצניות וכך העור לא ימתח ויווצר קו אחיד יפה שאינו מגומגם. להשלמת המראה אפשר לשרטט קו גם בחלק התחתון של העין למראה מודגש ודרמטי.

אם רוצים נופח יותר דרמטי אפשר להוסיף עוד מספר קוים מעל הקו הקודם ולמלא את העפעף, בעזרת החוד של האייליינר לרכך את הפינות. היתרון של אייליינר LONGEVITY החדש הוא שהמכחול תמיד רווי בצבע ואם רוצים לקבל מראה אפילו יותר שחור, מומלץ לעבור על הקו שוב.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 שקלים
ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין
www.gade.co.il

ג'ייד אייליינר longevity מחיר 79 שקלים. יח"צ,
אייליינר longevity החדש של ג'ייד, שחור יותר, עמיד יותר ודק יותר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully