וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

280 בעלי זכויות יתחלקו ב-469 מיליון שקל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 8:19

קבוצת רמי שבירו וחן ואיתי גינדי הם הזוכים במכרז "הגוש הגדול": בתום תהליך התמחרות נמכרה הקרקע במחיר של 469 מיליון שקל שיתחלקו בין 280 בעלי הזכויות. מדובר במחיר גבוה ב-64% מהערכת השמאות

אחרי יותר מעשר שנים מאז הובא הנושא לראשונה אל פתחו של בית המשפט, ובתום הליך התמחרות שנערך במשרדו של ד"ר שלמה נס ממשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות', כונס הנכסים של המקרקעין במכרז על גוש 6885 חלקה 34 ה"גוש הגדול", זכתה קבוצת רמי שבירו וחן ואיתי גינדי בסכום של כ-469 מיליון שקל (כולל מע"מ).

לדברי ד"ר שלמה נס ממשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות', "תהליך התמחרות היה ארוך ומורכב מאוד, אבל בשורה התחתונה - העבודה המאומצת הייתה שווה את התוצאה.

אנחנו מרגישים סיפוק גדול שהצלחנו להביא לבעלי הזכויות בנכס מחיר יוצא דופן, מחיר הגבוה בכ-64% מהערכת השמאות".

עו"ד שלמה נס. סיגל סבן,
עו"ד שלמה נס. מונה ככונס נכסים לאחר שבעלי הזכויות בקרקע נכשלו מלהגיע להסכמות/סיגל סבן

מחיר גבוה מהערכת השמאות

המחיר ההתחלתי בהתמחרות היה 333,450,000 שקל (כולל מע"מ), ו-6 המועמדים האחרונים שהשתתפו בהתמחרות (מתוך רבים שהגישו הצעות) היו:

1. רמי שבירו וחן ואיתי גינדי

2. לי קאר הרצליה

3. שפיר הנדסה ותעשיה

4. סלע בינוי ומשכונות בראל

5. השקד נדלן בע"מ + נווה שוסטר

6. נתנאל גרופ

ד"ר שלמה נס ממשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות', הוא כונס נכסים של המקרקעין.

יותר מעשר שנים של דיונים

מדובר במקרקעין המצויים ברחוב שטרן אייזק 2-6, פרופסור נאמן יובל 4, איינשטיין 6-8 שכונת נופי ים ("הגוש הגדול") בתל אביב. הזכויות במקרקעין מוחזקות במושע על ידי כ-280 בעלי זכויות שונים. הליך הכינוס התחיל כאשר מאות בעלי הזכויות בקרקע לא הצליחו להגיע להסכמות כיצד לקדם את הליכי הבנייה במקרקעין, כאשר חלק מהם הגישו לבית המשפט השלום בתל אביב במרץ 2010 בקשה לפירוק השיתוף במקרקעין במסגרת הליך ת"א 1197-09-14.

ביום 18.12.19, מינה בית המשפט השלום בתל אביב (השופט עמית יריב), את ד"ר שלמה נס ממשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, גרוס ושות', ככונס נכסים של המקרקעין לצורך ביצוע פירוק שיתוף במקרקעין ומכירתם לכל המרבה במחיר. בהתאם לכך, בתחילת פברואר 2021 פרסם כונס הנכסים את המקרקעין למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully