וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לביורוקרטיה? השירות המהפכני החדש של בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 12:11

לתשומת לב המתחתנים: חשבון בנק משותף הוא פעולה שמלווה בהרבה כאבי ראש ובעיקר מצריכה פינוי זמן. בנק הפועלים השיק אפליקציה חדשה - OPEN, במסגרתה יוכלו בני הזוג ליצור חשבון ללא צורך להגיע לסניף

חשבון זוגי בנק הפועלים. יחצ,
בכמה קליקים, מהבית. זה נשמע הרבה יותר קל. אפליקציית OPEN של בנק הפועלים/יחצ

זוכרים כשפעם יצרתם חשבון משותף עם בן או בת הזוג ובגדול חשבתם שטיפול שורש הוא גן עדן לעומת התהליך הזה? אז בנק הפועלים יוצא עם בשורה חדשה, שמכוונת בעיקר לזוגות טריים: פתיחת חשבון בנק משותף באפליקציית *OPEN, תהליך פתיחת החשבון נעשה באופן דיגיטלי מלא ללא הגעה לסניף.

מה זה אומר? זוגות המעוניינים בפתיחת חשבון יוכלו להוריד את אפליקציית OPEN, לפתוח חשבון בטכנולוגיה חדשנית של זיהוי פנים. כששני בני הזוג לא חייבים להיות יחדיו. לאחר פתיחת החשבון, הם יוכלו לנהל אותו יחד, לקבל מידע, לבצע פעולות באפליקציה וליהנות מגישה מלאה לכל השירותים של בנק הפועלים בכל ערוץ שיבחרו: אפליקציה, אתר, סניפי הבנק, ומוקד טלפוני.

בנוסף, הבנק מבטיח כי מתחתנים שיפתחו חשבון ולקוחות הבנק הזכאים שיצטרפו ל"הטבות מתחתנים" יוכלו ליהנות ממגוון הטבות ושירותים. יש כמובן להתעדכן בכל ההערות המשפטיות המלוות למהלך, שילווה בקמפיין שצולם במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם עברי לידר בצילומי הקליפ לשיר החתונות החדש "שמח". בקליפ רואים זוג ביום חתונתם פותחים חשבון זוגי ומשלב המחשות של מסכי פתיחת חשבון של אפליקציית OPEN.

דלית רביב, ממונה על החטיבה הקמעונאית ומשנה למנכ"ל, בנק הפועלים: "יצרנו הצעת ערך ייחודית לזוגות המתחתנים, מתוך הבנה של צורכיהם, בעיקר בתקופה זו, ומגוון פתרונות סביב אירוע החתונה כך שיוכלו לעבור את התהליך בצורה טובה גם בהיבט הפיננסי. פתיחת החשבון נעשית בתהליך דיגיטלי מקצה לקצה, פשוט ונוח, באמצעות אפליקציית OPEN , בהתאם לשעות הנוחות ללקוחות - גם אם אחד מבני הזוג נמצא במקום אחר, הוא יכול להתחיל בתהליך ובן הזוג השני מקבל SMS וממשיך משם. לאחר פתיחת החשבון, הזוגות יכולים להשתמש במגוון השירותים שמציע הבנק, לבצע את כל הפעולות הבנקאיות היומיומיות בקלות בדיגיטל, בטלפון ועוד, לצד ליווי מקצועי ואישי של בנקאים במאות סניפים ברחבי הארץ במגוון תחומים החל מייעוץ פנסיוני, פיננסי, ועד למשכנתאות וליווי עסקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully