וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממינוס לפלוס: רווח של 255 מיליון שקל להראל ברבעון הראשון

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 13:11

החברה הציגה את הדוח עם רווח, שסימל סופית את היציאה משנת הקורונה שאופיינה בהפסד של 555 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. המנכ"ל מישל סיבוני: אנו פותחים את שנת 2021 עם המשך תנופת עשייה בקבוצת הראל

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים פרסמה היום (ראשון) את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021. מהדוחות עולה רווח של 255 מיליון שקל, לעומת הפסד של 555 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

היקף הנכסים המנוהלים של קבוצת הראל הגיע לשיא וחצה לראשונה בתום הרבעון את הרף של 300 מיליארד שקל. הראל מציגה 13% תשואה על ההון (במונחים שנתיים) ברבעון הראשון. בעקבות העברת ההחזקה בחברת EMI וחלוקת הדיבידנד בסך של כ-600 מיליוני שקל להראל השקעות, יתרות המזומנים והנכסים הנזילים שבידי הראל השקעות מסתכמים בכ-900 מיליון שקל.

מישל סיבוני. יונתן זינדל, פלאש 90
מדיניות דיבידנדים נדיבה. מישל סיבוני/פלאש 90, יונתן זינדל

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל, מסר: "לאחר משבר הקורונה אשתקד אנו פותחים את שנת 2021 עם המשך תנופת עשייה בקבוצת הראל. הראל ממשיכה להציג גידול בנכסים המנוהלים שהיקפם חצה כעת את קו ה-300 מיליארד. במהלך הרבעון המשכנו לבסס את מערכי המיחשוב והדיגיטל המתקדמים בהם השקענו מאות מיליוני שקל במהלך השנים האחרונות. השקעות אלה מאפשרות להראל לפעול באופן שמאפשר ללקוחותיה לקבל את הצעת הערך הטובה ביותר והמותאמת לצרכיהם. זאת בשל היכולת להתאים את הסיכון באופן מדויק ללקוח, באמצעות הדאטה הקיימת בהראל, וכן לשקף את תוצאת היעילות שנוצרת כתוצאה מהשיפורים הדיגיטליים היישר לכיסו של הלקוח, והכל - תוך מתן שירות איכותי ללקוחות ובזמני תגובה מהירים.

"אנו ממשיכים לחלק דיבידנדים בסכומים משמעותיים. הכרזנו על מדיניות דיבידנד, לפיה נחלק 30% מהרווח השנתי. מאז תחילת השנה חילקנו דיבידנדים בסך של כ-260 מיליון שקל. בעשור האחרון רשמה הראל חלוקת שיא של דיבידנדים בהיקף מצטבר של 2.3 מיליארד שקל - הסכום הגבוה ביותר שחילקה חברת ביטוח בישראל. לאחרונה הודענו על השלמת התהליך של העברת ההחזקה בחברת EMI ישירות תחת הראל השקעות. מהלך זה מצטרף למהלך של העברת ההחזקות בחברות הפנסיה והגמל ישירות תחת הראל השקעות. מהלכים אלה מאפשרים להראל השקעות לקבל תזרימים שוטפים וקבועים מפעילויות אלה, באופן שיאפשר לה לחלק דיבידנדים לבעלי מניותיה בהתאמה למדיניות חלוקת הדיבידנד שאומצה על ידה. בנוסף משפרים מהלכים אלו את האיתנות והגמישות הפיננסית של הראל השקעות והקבוצה".

הראל התקשרה הראל עם שירביט במזכר הבנות, לפיו בכפוף לבדיקת נאותות ולקבלת האישורים הנדרשים תרכוש הראל את מלוא פעילותה הביטוחית של שירביט. לשירביט נתח שוק של כ-3% בתחום הרכב, ויש לה כ-80,000 לקוחות ומערך סוכנים רחב, לצד שיווק ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully