וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 16:40

סמנכ"ל כספים חדש בברימאג דיגיטל, ראש מרכז פיתוח בדרופבוקס, מנהל פעילות באאוטבריין ועוד. כל המינויים והשינויים בחברות בשבוע החולף

רמי דרמן, מונה בימים אלה לסמנכ"ל הכספים של חברת ברימאג דיגיטל אייג'. דרמן רואה חשבון מוסמך משנת 2005. בעל ניסיון חשבונאי עשיר ומגוון, בין היתר בעל ניסיון מסחרי בחיתום והתנהלות מול בנקים, לקוחות וספקים.

רמי דרמן החל דרכו בברימאג מבשנת 2011, ושימש כמנהל תחום כספים. משנת 2015 מונה כמנהל כספים בחברה. קודם לכן, שימש במשך 6 שנים כמנהל כספים בחברת מיטרני.

עמיר משה, מנכ"ל חברת ברימאג מסר: "לרמי ניסיון עשיר וידע רב, עם רקורד מוכח בתחום הכספים והניהול. רמי הוא שחקן חיזוק חשוב ומשמעותי להנהלת ברימאג, הוא מסייע לנו בפעילות הקמעונאית החדשה, רשת מטרו וכן בפעילות ההפצה המסורתית. אנו מאחלים לו הצלחה בתפקיד החדש ובטוחים שימשיך לצעוד איתנו עוד שנים רבות".

קבוצת ברימאג מייבאת, משווקת ומפיצה מגוןן רב של מותגים בינלאומיים מובילים, בינהם: LG , BEKO, DELONGHI, BABYLISS, BRAUN ומותגים מובילים נוספים. לאחרונה הקימה קבוצת ברימאג את רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה מטרו, המונה כיום 13 סניפים ברחבי הארץ. עמיר בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחומי המסחר השונים ובכלל זה ניהול בעל ניסיון רב בניהול קמעונאות גדולה.

ברימאג הציגה אתמול בערב (31.5) תוצאות חזקות לרבעון הראשון של 2021 - ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-135.4 מיליון שקל, גידול של כ-23.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-77.1% ברווח הגולמי ברבעון שהסתכם לסך של כ-45.6 מיליון שקל בהשוואה לסך של כ-25.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כמו כן נרשמה עליה של 309% ברווח התפעולי ברבעון שהסתכם לסך של כ-20.9 מיליון שקל, לעומת כ-5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בסך של 16.3 מיליון שקל לעומת 45 אלפי שקל ברבעון המקביל אשתקד.

רמי דרמן. אסף לוי,
רמי דרמן/אסף לוי

רו"ח אודליה וסרמן (45) מונתה לסמנכ"לית חטיבת הכספים ומשאבים בחברת בזק און ליין מהחברות המובילות בניהול מוקדים טלפונים בישראל.

במסגרת תפקידה אחראית וסרמן על גיבוש מדיניות הכספים של החברה, הובלה, תכנון וניהול המהלכים האסטרטגיים במשאבים הכספיים של החברה. בנוסף, תנהל וסרמן את המשאבים הלוגיסטיים בחברה הכולל אתרי פעילות קיימים והקמת אתרים חדשים בכל הארץ וזאת לצד תחום משאבי האנוש ופיתוחו בחברה.

אודליה וסרמן בעלת תואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון וניהול פיננסי ותואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות. במהלך 16 שנות הניסיון המקצועי שצברה, ניהלה וסרמן מחלקות כספים בחברות עסקיות מובילות -קבוצת נגב ודיפלומט מפיצים והובילה את מערך הכספים תוך יישום תהליכים חשבונאים ופיננסיים מורכבים , מיזוגים, הסדרים פיננסיים, תהליכי בקרה והתייעלות, הטמעת מערכות פיננסיות ואטומיזציה, ניהול פרויקטים חוצי ארגון והובלת צוותים.

אבי אטיאס, מנכ"ל בזק און ליין: "חברת בזק און ליין, בין החברות הגדולות המובילות את תחום מוקדי השירות, נדרשת בניהול תהליכים פיננסים , לוגיסטיים ומשאבי אנוש מדי יום. אני שמח על הצטרפותה של וסרמן לחברה, כיוון שתפישות הניהול שהיא מביאה עמה תואמות לתרבות הארגונית הקיימת בחברה ואף משלימות את צרכי החברה. ניסיונה העשיר בתחום הפיננסי, ויכולותיה בהובלת תהליכים יתרמו רבות לחברה הן בצד הלוגיסטי והן בהיבט המשאב האנושי של החברה.

אודליה וסרמן. יחצ,
אודליה וסרמן/יחצ

מנכ"ל קבוצת דלק לשעבר, אסי ברטפלד, מונה לדירקטור בחברת בטאלין (Betalin Therapeutics Ltd.) שפיתחה לבלב ביולוגי מהפכני שיחסוך מחולי סוכרת את הצורך בהזרקות אינסולין.

בטאלין צפויה לצאת להנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשבועות הקרובים והיא תהיה הנפקתו השנייה של היזם שוקי הרשקוביץ' שהחברה הראשונה שלו סונוביה הונפקה בהצלחה לפני מספר חודשים.

הטכנולוגיה של בטאלין מאפשרת להשתיל פיגום ביולוגי ובו תאים המשחררים אינסולין למערכת הדם. באופן זה, מתייתר הצורך בהמשך הזריקות של חולי סוכרת ורמת הסוכר הנדרשת בדם נשמרת. בטאלין נערכת לתחילת הניסויים הקליניים.

החברה גייסה יותר מ-24 מיליון שקלים ממשקיעים פרטיים בשלוש וחצי השנים האחרונות. בעבר, קיבלה החברה שני מענקים מהאיחוד האירופי במסגרת תכנית הורייזן 2020 בגובה 3.6 מיליון אירו. בטאלין אף קיבלה מענק מרשות החדשנות בגובה 2.3 מיליון שקלים. בין המשקיעים הבולטים בחברה, משפחת היהלומנים פוזיילוב, מומחה הסייבר זוהר פנחסי, איש הביטוח ברק לשם וקבוצת משקיעים מסין ובוועדה המייעצת שלה שני חתני פרס נובל פרופ' סידני אלטמן ופרופ' אריה ורשל.

אסי ברטפלד. יחצ,
אסי ברטפלד/יחצ

אורי הרטמן, מהמובילים בתחום הפקות האופרה והמוזיקה הקלאסית בישראל, מונה למנהל פיתוח ושיווק טיולים מוזיקליים בחברת תרבויות עולמי

במסגרת תפקידו החדש בחברה, המתמחה בין השאר בטיולים מוזיקליים לבלקן, טס השבוע הרטמן לבולגריה על מנת להיפגש עם הדמויות המובילות בתחום האופרה והמוזיקה הקלאסית והאתנית בבולגריה. לפגישות אלה יצטרף ישי שטקלר, מנצח תזמורות ומקהלות מהמובילים בארץ, מנצח הבית לשעבר של האופרה הישראלית, מנצח משנה באופרה בפריז ובבתי אופרה רבים באירופה, שישמש כיועץ מיוחד לטיולים המוזיקליים בחברת תרבויות עולמי.

הרטמן שימש ב-37 שנים האחרונות בתפקידי ניהול בתחום התרבות, כשבמשך 10 שנים היה מנהל הפקות בתיאטרון הבימה ו-27 שנים שימש מפיק ראשי ומנהל התפעול באופרה הישראלית ומפיק ראשי של כל פסטיבלי האופרה הגדולים שנערכו בישראל.

חברת תרבויות עולמי נוסדה לפני 20 שנה על ידי זאב בן אריה, סופר, מדריך טיולים מוכר כבר קרוב ל-40 שנה המתמחה בטיולי תרבות, מיסטיקה ומסורות רוחניות ברחבי העולם ובישראל.

בן אריה: "אורי וישי מביאים איתם חשיבה יצירתית מקורית וידע הפקתי רב אשר יחבר את המטיילים לדרך מחשבה חווייתית ומרגשת בעולם המוזיקה הקלאסית, האתנית והאופרה, במפגשים חווייתיים עם מקהלות יוצרים ואמנים בולגריים. יחד נייצר מסלולי טיולים מוזיקליים יוצאי דופן ומרתקים".

אורי הרטמן. יחצ,
אורי הרטמן/יחצ

דרופבוקס מינתה את יעל קרן לראש מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל. במסגרת תפקידה יעל תהיה אחראית על הובלת מרכז הפיתוח התל אביבי של החברה וכן תשמש כחברה בצוות המנהיגות האירופית של דרופבוקס, ונציגת ישראל בדרופבוקס העולמית.

ליעל ניסיון של למעלה מ- 17 שנים בשוק ההייטק. יעל הצטרפה לדרופבוקס בשנת 2019 הקימה וניהלה את צוות עיצוב המוצר בישראל, ועסקה בקביעת האסטרטגיה והחזון בתחום המוצר וחוויית המשתמש. לפני הצטרפותה לדרופבוקס עבדה בחברות IBM, HP, SAP ו- clicktale בנוסף, במהלך שבע השנים האחרונות היא משמשת גם כמנטורית של חברות סטארט אפ בישראל וברחבי העולם במסגרת האקסלרטור של Google for Start-ups

"אני נרגשת לקבל על עצמי את התפקיד, ומביאה איתי תובנות וידע בניהול צוותי עיצוב מוצר וניסיון בשיתופי פעולה גלובליים. אני שמחה לספר כי מרכז הפיתוח של דרופבוקס בתל אביב ממלא תפקיד גדול יותר מאי פעם. במסגרת זו אני פועלת כעת להרחיב אותו כעת ואנחנו מגייסים 11 עובדים חדשים. הפרויקטים עליהם אנו עובדים כרגע במרכז הפיתוח הם קריטיים למוצר של דרופבוקס ויש להם השפעה רחבה על הצלחתה הגלובלית של החברה ."

יעל קרן. ליאור ניר,
יעל קרן/ליאור ניר

עידן מבשם מונה למנהל פעילות הסוכנויות והמותגים של חברת אאוטבריין בישראל.

מבשם, בעל תואר במשפטים וממשל, שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל האסטרטגיה של צוות המותגים של אאוטבריין ישראל, והוביל בהצלחה את הפעילות הפרוגרמטית של החברה בשוק המקומי.

בתפקידו החדש יהיה אחראי מבשם על פעילות הסוכנויות והמותגים של החברה בישראל. עידן ידווח לגיל לדרר, המנהל את פעילות המפרסמים במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה.

עידן מבשם: "אני שמח על ההזדמנות להוביל את הפעילות בישראל. אנו נמצאים בתקופה מצוינת ובמומנטום חזק, וכולי צפייה להיכנס לתפקיד כה משמעותי בפן העסקי. אני מודה ל-Outbrain על האמון ומצפה לעמוד באתגרים הניצבים בפנינו ולהמשיך לבסס את החברה כפלטפורמת ההמלצות המובילה בעולם ובישראל בפרט".

לירון אברהם, מנהל אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו שמחים וגאים לקדם עובדים שמציגים מצוינות חסרת פשרות להובלת הפעילות שלנו בישראל. עידן הציג בשלוש השנים האחרונות ביצועים מרשימים, תרם רבות לפעילות החברה, ואנחנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד החדש. בהזדמנות זו נאחל הצלחה בדרכו החדשה גם למנהל היוצא איתמר גולדפלד, לו חלק משמעותי בעובדה שאאוטבריין היא כיום פלטפורמת ההמלצות המובילה בישראל".

עידן מבשם. ליאת מנדל,
עידן מבשם/ליאת מנדל

שר החינוך יואב גלנט ושר הדיגיטל הלאומי דוד אמסלם חתמו היום (ג') על כתב מינויו של טל בסכס (45) למנכ"ל החברה למתנ"סים. זאת לאחר שחברי הוועדה לבדיקת מינויים בכירים ברשות החברות הממשלתיות אישרה את המלצת דירקטוריון החברה למנותו. ההחלטה על מינויו של בסכס התקבלה כחלק מהאסטרטגיה של החברה למתנ"סים לשים דגש על הטמעת יזמות, חדשנות וקידמה טכנולוגית כחלק אינטגרלי בעשייה חברתית וקהילתית ויצירת חיבורים וממשקים עם כלל השחקנים בשדה עבודתה של החברה ומרכזיה הקהילתיים ובהם המגזר העסקי והממשלתי.

קודם למינויו למנכ"ל החברה למתנ"סים כיהן בסכס כסמנכ"ל בכיר בקבוצת מילגם ומנהל חטיבת הפרויקטים בקבוצה ושימש כדירקטור במספר חברות. החטיבה תחת ניהולו שכללה ניהול של מספר חברות יזמה, הקימה וניהלה עשרות מכרזים ומיזמים עבור משרדי הממשלה, במגוון תחומים, בהיקפים גדולים ובפרישה ארצית. לבסכס שילוב של ניסיון משפטי, ביצועי וניהולי בכיר בתחומים המשיקים לעבודת החברה למתנ"סים ועם ממשקים מול הרשויות המקומיות, חברות עירוניות ומשרדי ממשלה וכן חיבורים רבים למגזר העסקי. לפני כן כיהן כמנכ"ל של מספר חברות ומשרד עורכי דין.

לדברי יו"ר החברה למתנ"סים אבי וורצמן, "החברה למתנ"סים הפכה מרכזית יותר ויותר במענה לצרכים הקהילתיים, חינוכיים וחברתיים של התושבים, לצד התרבות והפנאי. נחזק את בניית קהילות מקומיות ברשת ארצית ונפתח את תוכניות החברה המאפשרות לכל חבר בקהילה להיות ולהרגיש משמעותי ושייך. בנוסף, בשלה העת לקדם, כאסטרטגיה, את נושא הפיתוח הכלכלי, החדשנות והטכנולוגיה והחיבורים עם המגזר העסקי בדגש על אחריות תאגידית ושילוב הידיים עם הרשויות. הבחירה בטל תאפשר לנו לעשות את הקפיצה הזו הודות ליכולות התווית החזון הניהול וההנהגה ועומק תפישה אסטרטגית הנדרשים להוביל את החברה לפסגות ולשיאים שעוד צפויים לה".

"אני מודה לדירקטוריון החברה ולשרים על האמון שניתן בי", אמר בסכס. "זו תקופה מאוד מרתקת ומאתגרת עבור החברה הישראלית. קהילותינו בכל הארץ, בכל מגזר ובכל אוכלוסייה מתמודדות עם אתגרים לא פשוטים שזימנה לנו הקורונה, השלכותיה, וכן התקופה המתוחה האחרונה. החברה למתנ"סים תחת ניהולי תפעל על מנת לתת מענים לקהילות השונות ולקדם שיח והבנה. בה בעת אטמיע מרכיבי חדשנות, יזמות וטכנולוגיה, העמקת השירות ופיתוח תוכניות חדשות למגוון אוכלוסיות ומגזרים וכן אפעל להעמקת הקשרים עם המגזר העסקי, הממשלתי והרשויות בפרט".

טל בסכס נשוי ואב ל-4 המתגורר בגבעת שמואל; עו"ד ובוגר תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

טל בסכס. יחצ,
טל בסכס/יחצ

TERMINAL X הודיעו הבוקר על מינויו של אלון לוריא למשנה המנכ"ל בחברה. בתפקידו האחרון, לוריא שימש כ-CMO בחברת טננגרופ, חברת אי קומרס בינלאומית המתמחה בייצור ושיווק תכשיטים בהתאמה אישית. במסגרת תפקידו האחרון, בנה וניהל את מחלקת השיווק בחברה שכללה 70 עובדים. כמשנה למנכ"ל TERMINAL X, לוריא יוביל וינהל את תפעול האתר וחווית המשתמש, ניתוח מידע עסקי, פעילות השיווק והסחר ויהיה חבר הנהלה בכיר.

לוריא בעל ניסיון עשיר בעולמות האיקומרס הבינלאומי, תפעול מחלקות ופרויקטים חוצי ארגון, פיתוח עסקי ובניית תשתיות מקוונות. לוריא הוא בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני בהצטיינות בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות מאוניברסיטת תל אביב. הוא השתחרר בדרגת רב סרן מחיל האוויר כנווט קרב וממשיך גם היום בשירות מילואים פעיל בחיל.

ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X:" אני מברך את אלון על כניסתו לתפקיד כה משמעותי לארגון. לאורך השנים גדלנו והובלנו את השוק הישראלי מול המתחרות הבינלאומיות, תוך מתן אלטרנטיבה ישראלית עם חווית איקומרס איכותית וייחודית. באופן טבעי, המעבר מחברה בתחילת דרכה לשחקן הגדול והמשמעותי היום בשוק, מחייב ומוביל לשינויים במבנה הארגוני וכניסתו של אלון לחברה מהווה עוד צעד משמעותי באסטרטגיית הצמיחה של החברה".

אלון לוריא. יחצ,
אלון לוריא/יחצ

האסיפה הכללית של שותפות המו"פ איי ארגנטו נכסים טכנולוגיים אישרה את מינויים של ד"ר בעז שורץ ונאוה סברסקי סופר כדירקטורים חיצוניים (דח"צים) בשותף הכללי (חברת הניהול) של השותפות. השניים מצטרפים לחברי הדירקטוריון הקיימים של איי ארגנטו, היו"ר יפתח יעקב, המנכ"ל שי הוד ומר יזהר דקל (מנכ"ל מגל מערכות בטחון וחברת טלדור לשעבר).

עו"ד נאוה סברסקי סופר היא דירקטורית בחברות גדולות, מרצה, מנטורית ומומחית בעלת שם עולמי ליזמות, חדשנות, הון סיכון ומיסחור טכנולוגיות. כיהנה כסגנית נשיא בהנהלה הראשית של נוברטיס העולמית בשוויץ, כשותפה מנהלת בקרנות הון סיכון מובילות בעמק הסיליקון בארה"ב ובישראל במשך למעלה מעשור וכמנכ"לית יישום, חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה העברית בירושלים. ייסדה ועמדה בראש ננו-ישראל וניהלה את תכנית IDCBeyond לקידום מיזמים פורצי דרך במרכז הבינתחומי הרצליה. היא חברה בוועדות המחקר (השקעה) של רשות החדשנות בתחום החברתי-ציבורי, דירקטורית לשעבר בתעש מערכות וחברת נבחרת הדירקטורים.

לד"ר בעז שורץ ניסיון עשיר בתחום הפיננסים ושוקי ההון. בין 2000-2020 כיהן שווורץ במספר תפקידים בדויטשה בנק, בהם מנכ"ל דויטשה ני"ע ישראל, מנכ"ל דויטשה גלובל מרקטס, ו-Israel Chief Country Officer. לשורץ תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בהנדסת חשמל, תואר שני במנהל עסקים מבית הספר לעסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, ארה"ב, ודוקטורט בפיננסים מאוניברסיטת שיקאגו, ארה"ב.

מינויים בפתאל

  • סיול שמחה מונתה לתפקיד חשבת ראשית מלונות ישראל וחשבת מלונות צפון, ירושלים ומרכז הארץ. בשש השנים האחרונות סיול מכהנת בתפקיד חשבת מלונות טבריה. בין תפקידיה הקודמים כיהנה כסגנית חשבת מלונות הצפון של החברה וכאנליסטית ומנהלת מערך החשבות בקבוצת הלמן אלדובי. שמחה מחליפה בתפקיד את אילנה שחף
  • בן אהרוני מונה לתפקיד מנהל חטיבת המסחר של החברה. בן, מנהל רכש ותיק בעל למעלה מעשרים שנות ניסיון, מגיע אלינו מחברת סודה סטרים, בה כיהן כמנהל רכש יצורי (Direct) בשש וחצי השנים האחרונות. בין תפקידיו הקודמים כיהן כמנהל הרכש של חברת נייר חדרה ולפני כן כמנהל רכש ויבוא של חברת יורומיט בע"מ (חברה ליבוא והפצה של בשר מאירופה). אהרוני מחליף בתפקיד את מיקי פולג
  • יוסי גלזר מונה לתפקיד מנהל אזור ים המלח, נגב, אשקלון ואשדוד. גלזר הצטרף לרשת מלונות פתאל בשנת 2009 עם הרכישה של חברת אזורים תיירות. לאורך השנים כיהן במגוון רחב של תפקידי ניהול, ביניהם: מנהל מחלקת הקבלה של ארמונות הרודס אילת, מנהל אגף החדרים של מלון לאונרדו פלאזה אילת, סמנכ"ל מלון מג'יק פאלאס אילת, מנכ"ל מלון לאונרדו קלאב אילת ומיולי 2019 מכהן בהצלחה רבה בתפקיד מנכ"ל מלון לאונרדו קלאב ים המלח. יחליף בתפקיד את שי דדוש.
  • שי ז'ורנו מונה לתפקיד מנכ"ל אזור אילת. ז'ורנו הצטרף לחברה לפני כ-13 שנים, בתחילת הדרך כיהן שי במגוון רחב של תפקידי ניהול באגף מזון ומשקאות, בהמשך מונה לתפקיד סמנכ"ל ארמונות הרודס אילת ובינואר 2015 מונה לתפקיד מנכ"ל מלון U סאנרייז קלאב אילת. באוגוסט 2017 מונה שי לתפקיד מנכ"ל מלון U מג'יק פאלאס אילת, תפקיד אותו הוא מבצע עד היום בהצלחה מרובה. ז'ורנו מחליף בתפקיד את משה בן חיון
  • גיל עייני מונה לתפקיד מנהל מערכות מידע של החברה. גיל שב לתפקידו הקודם בחברה לאחר כשנתיים וחצי בהן כיהן כמנהל מערכות מידע של חברת סילברבייט וניהל במיקור חוץ את מערכות המידע של מלונות בראון, מלונות ישראל קנדה ורשת מטיילים. בין תפקידיו הקודמים כיהן כמנהל מערכות מידע של רשת מלונות רימונים ועסק בתחום הפיתוח בחברות סטארטאפ שונות.
בן אהרוני. צביה אהרוני,
בן אהרוני/צביה אהרוני
שי ז'ורנו. אייל רבינוביץ',
שי ז'ורנו/אייל רבינוביץ'
יוסי גלזר. שיר גולני,
יוסי גלזר/שיר גולני
גיל עייני. באדיבות המצולמים
גיל עייני/באדיבות המצולמים
סיול שמחה. רעות הוכמן,
סיול שמחה/רעות הוכמן
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully