וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונה מרקט מביאה את הדרום לתל אביב

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 13:18

בנק הפועלים, פורום העצמאיים בהסתדרות, ההסתדרות ושרונה מרקט מביאים את הדרום ללב תל אביב, הופכים את שרונה מרקט ל"דרומה מרקט", וקוראים לישראלים לבוא לקנות באהבה: "ליהנות ולתמוך"

שבועיים בדיוק מאז שהסתיים מבצע "שומר החומות", בנק הפועלים, פורום העצמאיים בהסתדרות, ההסתדרות ושרונה מרקט מביאים את הדרום ללב תל אביב, הופכים את שרונה מרקט ל"דרומה מרקט", וקוראים לישראלים לבוא לקנות באהבה.

האירוע המרגש יכלול עשרות דוכנים עם מיטב התוצרת המצוינת של הדרום ואנשיו, לרבות בתי אוכל מקומיים וטעימים, גידולים חקלאיים שלא צומחים בעיר הגדולה, מבשלות בוטיק כחול-לבן, מוצרים מעוצבים לבית, פריטי טיפוח מהקיבוץ, פרחים טריים באיכות ייצוא, חולצות שמדברות עברית, כלי קרמיקה שבאמת כיף להשתמש בהם, נרות מצמחי מרפא, וכמובן ה-מ-ו-ן ביסים טעימים.

דרומה מרקט. יחצ,
זה הזמן לבוא ולתמוך/יחצ

ביריד ניתן יהיה למצוא, בין היתר, את "פרחי שלום" של בר, סמדר וחיים, משפחה של מגדלים מאוהד שבעוטף עזה (המושב שספג פגיעת רקטה קטלנית, שהובילה למות סיקהרין סאנגמרם ו-וויראוואט קרונבוריראק) שהתמודדה השנה גם עם הפסקת הייצוא לבורסת הפרחים בהולנד (בשל הקורונה) וגם עם השלכות המבצע הביטחוני. יהיו גם מוצרי הטיפוח הטבעיים (והמדהימים) של "חוחובה חצרים", וכן נרות בוטיק בעבודת יד, ירקות אורגניים, צמחי מרפא ועשבי תיבול של "עמותת נערי האור", שמעסיקה באשקלון בני נוער בסיכון. משתתפי האירוע יוכלו לשלם בכל העסקים ביריד בקלות וללא ארנק עם אפליקציית bit בהצמדה (tap).

בין הדוכנים הטעימים ופיתויי השופינג ההכרחיים, כוסות היין הצוננות וקופסאות האוכל, יציע "דרומה מרקט" גם אפשרות נדירה להתחבר מחדש, לתושבים שספגו את מירב האש, לשמוע סיפורים, לחבק ולהביע תמיכה בבעלי העסקים.

אופיר אוחנה, מנהל האגף לבנקאות קמעונאית בבנק הפועלים: "עסקים קטנים הינם עמוד התווך של הכלכלה הישראלית. בעלי העסקים התמודדו השנה עם אתגרים עסקיים ותפעוליים מאוד מורכבים, תקופת הלחימה בדרום גרמה לעסקים המקומיים עצירה ובלימה מתהליך החזרה לשגרה שאפיין את סיום משבר הקורונה. במקביל למגוון פתרונות פיננסיים שאנו מציעים לחזרה לשגרת עסקים, ראינו לנכון להרחיב את מעטפת התמיכה גם לשיתופי פעולה לטובת העסקים בדרום. שיתוף הפעולה שלנו עם שרונה מרקט, ההסתדרות ופורום העצמאיים הוא מיזם חשוב ומרגש שנועד לתמוך בעסקים בדרום, מאשדוד, אשקלון ועוטף עזה. אני מזמין את כולם להגיע ליריד, ליהנות, לקנות ולתמוך".

רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות: "פרויקט דרומה מרקט הוא צעד חשוב נוסף בהתאוששות העסקים בדרום, שהתמודדו עם תקופה ביטחונית לא פשוטה. פורום העצמאיים בהסתדרות שם לעצמו למטרה לקדם את העסקים הקטנים והעצמאיים בכל דרך, לדאוג להם לרשת ביטחון תעסוקתית ולקדם את חוק דמי אבטלה לעצמאיים. ישנם עסקים רבים שטרם התאוששו מתלאות שנת הקורונה, ואנו ניקח חלק מרכזי בכל יוזמה שתומכת ומחבקת את בעלי העסקים. אנו נמשיך להיאבק ולקדם את זכויות בעלי העסקים ונתמוך בהם בכל דרך"

האירוע קורה ביום חמישי הקרוב מ-10:00 עד 23:00 וביום שישי מ-9:00 עד 16:00 בשרונה מרקט בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully