וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבריזן, חד הקרן שמגנה על הארגונים הגדולים בעולם, מגייסת מעל 200 עובדים

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 9:08

חברת סייבריזן (Cybereason), המובילה בשוק העולמי בהגנת סייבר על ארגונים, נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית ומגייסת מעל 200 עובדים בחודשים הקרובים, מרביתם בישראל

סייבריזן (Cybereason) הינה חברת סייבר הגנתית מהמובילות בעולם אשר מגנה על נקודות הקצה בארגונים ומטרתה לבצע זיהוי, מניעה ונטרול של תקיפות סייבר (NGAV, EDR,XDR). החברה הוקמה ב-2012 ומונה כ- 750 עובדים, מתוכם כ 300 בישראל והשאר פרוסים ברחבי העולם ובפרט בטוקיו, לונדון, ובוסטון.

סייבריזן פועלת ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם ובין לקוחותיה ניתן למצוא את החברות המובילות בעולם ממגוון תחומים לרבות בנקים, תאגידים פיננסים בינלאומיים, יצרני תרופות, חברות תוכנה ושירותי IT, חברות מזון, Retail ועוד.

מעיין סלע, ראש צוות פיתוח, משרדי סייבריזן בתל אביב. מיכה לובטון,
מעיין סלע, ראש צוות פיתוח, משרדי סייבריזן בתל אביב/מיכה לובטון

מזהה התנהגויות זדוניות ומציג את השתלשלות האירוע

סייבריזן פיתחה מערכת מתוחכמת אשר אוספת מידע מכלל תחנות הקצה וסביבת IT בארגון (מחשבים,שרתים, טלפונים ועוד) ומנתחת את פעולותיהן בעזרת למידת מכונה וטכנולוגיות ביג דאטה שונות.

בעזרת המידע שנאסף בזמן אמת, המוצר מזהה התנהגויות זדוניות ומציג את השתלשלות האירוע באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור תקיפות בזמן אמת.

עובדי חברת סייבריזן, במשרדיה בתל אביב. מיכה לובטון,
סביבת העבודה בחברת סייבריזן במשרדיה בתל אביב/מיכה לובטון

80 מיליון אירועי אבטחת מידע בשניה

מעבר להיותה חברת אבטחת סייבר, סייבריזן היא חברת ביג דאטה, המנוע של סייבריזן מנתח מעל 80 מיליון (!) אירועים בשניה. לשם השוואה זהו ניתוח נתונים ביום שדומה או גבוהה מכמות הנתונים שמנותחים בטוויטר ובפייסבוק ביום. לסייבריזן היכולת לעצור מתקפות מתוחכמות מראש בעזרת ניתוח התנהגותי. כלומר - לא רק שהמוצר ידע לעצור קובץ חשוד, הטכנולוגיה תדע גם לעצור פעולה "לגיטימית" אך פועלת בצורה לא אופיינית. ניתוח התנהגותי זה מציב את סייבריזן כמובילה עולמית וחוד החנית בהגנה על ארגונים מפני מתקפות כופר ותקיפות מתקדמות.

עובדי החברה, סייבריזן. מיכה לובטון,
עובדי החברה, סייבריזן/מיכה לובטון

את מי אנחנו מחפשים

סייבריזן מגייסת בימים אלה עשרות אנשי ונשות מקצוע במגוון תפקידים בתחום הפיתוח והמוצר כולל: מפתחי ++C, מפתחי Backend, Frontend, JAVA,מומחי DevOps, מנהלי מוצר, מומחי big data מעצבי UX ועוד.

לינק לאתר החברה
https://www.cybereason.com/company/careers

גל נוף איתן, מנהלת משאבי אנוש, סייבריזן ישראל: "הצמיחה המואצת של סייבריזן והאתגרים הטכנולוגיים העומדים בפניה מייצרים הזדמנויות פיתוח ולמידה אשר מושכים את האנשים הטובים ביותר בתחומם. אנחנו מחפשים אנשים שלא מפחדים לקפוץ למים ולפתח פתרונות שישמרו את סייבריזן בחזית הטכנולוגיה העולמית. מעבר לתנאי העסקה הכוללים סביבה אנושית יוצאת דופן, שיטת עבודה היברידית, אינספור הכשרות מקצועיות והווי ששומר לכולם את החיוך על הפנים, בסייבריזן תמצאו אתגרי ביג דאטה וטכנולוגיה בשילוב עם עשייה והשפעה משמעותית על הליבה הטכנולוגית של הארגון. לצד הגיוסים, אנחנו מקפידים לקדם אנשים מבפנים ולאפשר להם לצמוח בהתאם לחוזקות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully