וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: עושים כבוד לאמן המשפיע

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 8:56

וגם: מותג חדש להגנה מהשמש, מזון חדשני לבריאות הכלב ומותג חדש נכנס לסופר-פארם

מחווה לאגם

נטע אלחמיסטר. שי ארבל,
נטע אלחמיסטר/שי ארבל

רשת אירוקה ציינה את יום הולדתו ה-93 של האמן הבינלאומי יעקב אגם בפרויקט במחווה לאמן. במסגרת הפרויקט גייסה הרשת מעצבים צעירים בוגרי מכללת שנקר ואת הפרזנטורית נטע אלחימסטר להצדיע ולהוקיר את פועלו של אגם, במטרה לחבר אותו לדור הצעיר.

במסגרת הפרויקט שייחשף לראשונה ברשתות החברתיות תחת השם: "אשליה אופטית - נקודת מפגש בין אמנות לאופנה", יוצגו דגמי אופנה שעוצבו בהשראת האמנות של יעקב אגם, כל אחד מהמעצבים הצעירים עיצב דגם פרי דמיונו כשגולת הכותרת היא שמלה בדגם המזרקה המפורסמת "מים ואש".

לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה אמרה כי הפרויקט נערך בעיתוי מושלם, עם פתיחת עולם התרבות, אחרי שנה בה המוזיאונים ומקומות התרבות היו סגורים בשל הקורונה. הקמפיין צולם במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון-עיר הולדתם של אגם ואלחמיסטר, על רקע יצירותיו פורצות הדרך, מפיסול וציור המשנים צורה, ועד יצירות דיגיטליות אינטראקטיביות, חפצים ומייצבים

seperator

שמש שמש

אנדי רם. יח"צ,
אנדי רם/יח"צ

קבוצת "מורז צמחי מרפא" מקדמת את סדרת מקדמי ההגנה שלה לקיץ 2021 , שוק המגלגל בישראל כ-58 מיליון שקל בשנה. הסדרה הקיצית של מותג מורז מבוססת על פוליגונום, מינרליים, תמציות צמחים ושמנים טבעיים ומוביל אותה איש העסקים אנדי רם -הפרזנטור של החברה.

קבוצת מורז מתמחה בייצור ובשיווק מוצרים קוסמטיים ופרא-רפואיים, מקדמת את הסדרה המיועדת לכל המשפחה, הכוללת קרם וספריי שקוף שאינם דביקים ומתאימים לעור רגיש והינם היפואלרגניים במחיר נגיש.

בחברה אומרים כי המחירים היקרים של המוצרים אינם מעידים על טיב המוצר. כל עוד הוא מכיל מסנני קרינה ובעל רישיון המעניק הגנה, מדובר במוצר צריכה בסיסי בכל בית במיוחד לקראת עונת הקיץ והרחצה. המוצרים משווקים ברשתות השיווק, הפארם ובכלל החנויות , כשבפועל השוק פעיל רק מספר חודשים בשנה. (לפי נתוני סטורנקסט מ-2018)

seperator

חיי כלב

אריאל טבק, שירלי בוגנים ודן ברץ. עידן סבח,
אריאל טבק, שירלי בוגנים ודן ברץ/עידן סבח

חברת 'צמח-ישראפט', חברת בת של קבוצת 'צמח תערובות' בעמק הירדן, חשפה את מותג 'קאנל היפר סנסיטיב' Kennel Select Hyper Sensitive -מזון סופר פרימיום חדשני לכלבים בעלי רגישות לחלבונים מן החי. ד"ר עדי אילון גלעד, וטרינרית 'צמח-ישראפט', ותזונאית לחיות מחמד הסבירה כיצד לשמור על בריאות הכלבים באמצעות תזונה מותאמת וסיפרה כי 'קאנל היפר סנסיטיב' -Kennel Select Hyper Sensitive של חברת 'צמח ישראפט', הינו מזון לכלבים ברמת סופר פרימיום, הראשון העושה שימוש בחלבון ה- Black Soldier Fly- BSF- 'זבוב החייל השחור'- מקור חלבון חדשני, הנחשב כאמור, לעתידני בעולם ומסייע למערכת העיכול של הכלב, והראשון המיוצר בארץ במפעל 'צמח תערובות' בעמק הירדן, ואינו מיובא מחו"ל.

המוצר הינו השישי בסדרת 'Kennel Select' הידועה של 'צמח-ישראפט' המונה 5 מוצרי מזון סופר פרימיום לכלבים, קלים לעיכול ובריאים מאחר ואינם מכילים חיטה, תירס וסויה.

seperator

מתרחבים עם הפנים קדימה

JELIXIR. איה ווינד,
JELIXIR/איה ווינד

חברת JELIXIR המתמחה בקוסמטיקה בהתאמה אישית חתמה על חוזי הפצה ומכירה נרחבים עם רשת סופר-פארם אונליין ועזריאלי.קום. בנוסף, החברה נמצאת במגעים לכניסה ברשת הפארם BE שבבעלות שופרסל.

JELIXIR קוסמטיקה תשווק במסגרת החוזים את סדרת מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית: קרמים ובוסטרים המותאמים לפי אבחון אונליין, וכן את מכשיר הטיפוח הביתי ION שהינו מכשיר ייחודי מבוסס טכנולוגיה חדשנית המאפשר לכל אחת לקבל טיפול כמו בספא מקצועי ועם תוצאות מרשימות. המכשיר מותאם אישית לצרכי העור והוא מתאים להזנה, ניקוי עמוק, הרמה ומתיחה, הרגעה ועיסוי העור. החברה נמצאת כעת במשא ומתן עם אתרי סחר וחנויות פיזיות נוספות לשיווק מוצריה בישראל ובחו"ל.

חברת Jelixir הושקה בישראל לאחרונה ומציעה סדרת מוצרי קוסמטיקה בהתאמה אישית. החברה מביאה מהפכה גדולה ומשמעותית בתחום הקוסמטיקה, מתוך הבנה שלכל אחת מאיתנו יש עור פנים עם צרכים שונים, הדורש טיפול ייחודי ומותאם אישי.

החברה מציעה קרמים בסיס עשירים ומזינים לעור הפנים בוגר וצעיר, אותם ניתן לשדרג ולהתאים אישית על-ידי הוספת סרום-בוסטרים לפי מה שעור הפנים צריך. מתחילים באבחון העור והצרכים בעזרת שאלון און-ליין מהיר ובהתאם לנתונים, מתאימים את הקרם והבוסטרים הנכונים. התוצאה הסופית היא קרם בהתאמה אישית. כל הקרמים והבוסטרים הם וגאן פרנדלי, מכילים רכיבים אורגניים, לא נוסו על בעלי חיים, לא מכילים רכיבים מן החי, ללא פאראבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי ומיוצרים בישראל. כל הקרמים והפורמולות בפיקוח ובאישור משרד הבריאות.

שלי זריהן, מנהלת הפיתוח בחברת JELIXIR אמרה כי הם שמחים על התרחבות החברה והפצת המוצרים לפלטפורמות נוספות וחדשות לקהל הישראלי וציינה כי הם נמצאים כעת במשא ומתן מול מפיצים חדשים נוספים. החברה נמצאת בצמיחה והם פותחים כל הזמן נקודות מכירה חדשות בישראל, ונמצאים עם הפנים לגדילה משמעותית בהפצה ובמכירות בשוק המקומי. בנוסף, ישנם מגעים להתרחבות גם בחו"ל עם התעניינות של חברות גדולות באסיה לשיווק והפצה של מוצרי המותג.

seperator

פועלים ומתחתנים

בנק הפועלים משיק שירות חדשני ומתקדם -OPEN . השירות מאפשר פתיחת חשבון בנק משותף באפליקציה באופן דיגיטלי מלא, ללא הגעה לסניף. זוגות מתחתנים המעוניינים בפתיחת חשבון יוכלו להוריד את אפליקציית OPEN, לפתוח חשבון בקלות מכל מקום ובכל שעה, בטכנולוגיה חדשנית של זיהוי פנים כשהם אינם חייבים להיות יחד בעת פתיחת החשבון.

לאחר פתיחת החשבון, בעלי החשבון יוכלו לנהל אותו יחד, לקבל מידע, לבצע פעולות באפליקציה וליהנות מגישה מלאה לכל השירותים של בנק הפועלים בכל ערוץ שיבחרו-אפליקציה, אתר, סניפי הבנק, ומוקד טלפוני . מתחתנים שיפתחו חשבון ולקוחות הבנק הזכאים שיצטרפו להטבות מתחתנים, יוכלו ליהנות ממגוון הטבות ושירותים בחשבון בתקופת המבצע, כגון פטור מעמלות עו"ש בסיסיות, פטור מעמלה בעת הפקדת כספי החתונה, הלוואה בדיגיטל למימון החתונה בסכום של עד 70,000 שקל בריבית החל מפריים + 1.9% עם אפשרות לדחיית התשלומים עד חצי שנה.

בנוסף, לקוחות בנק הפועלים המתחתנים יוכלו לקבל בתקופת הפעילות במסגרת שיתוף פעולה בלעדי עם חברת EASY2GIVE הטבה בשווי 1,000 שקל בגין חבילת שירותים דיגיטליים הכוללים אישורי הגעה, סידורי הושבה, שירות קבלת מתנה באשראי ודשבורד לניהול חכם של החתונה ושליטה על ההוצאות.

המהלך ילווה בקמפיין שצולם במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם עברי לידר בצילומי הקליפ לשיר החתונות החדש "שמח". דלית רביב, ממונה על החטיבה הקמעונאית ומשנה למנכ"ל, בנק הפועלים אמרה כי יצרו הצעת ערך ייחודית לזוגות המתחתנים, מתוך הבנת צורכיהם, בעיקר בתקופה זו, ומגוון פתרונות סביב אירוע החתונה כך שיוכלו לעבור את התהליך בצורה טובה גם בהיבט הפיננסי.

seperator

החיים כקפסולה

החיים כקפסולה. סטודיו שטראוס,
קפסולות עלית/סטודיו שטראוס

קפה עלית, ממובילי שוק הקפסולות התואמות, משיקים את הדור הבא של קפסולות האספרסו של המותג. החל מחודש יוני כל קפסולות האספרסו של קפה עלית, המיוצרות במפעל החברה בלוד, ייוצרו בקפסולת אלומיניום, ובנראות חדשה.

אלעד קומיסר, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל, אמר כי זהו תוצר של תהליך פיתוח מדויק ובלתי מתפשר אשר מביא לשדרוג נוסף בחוויית הצרכנים וביכולות ייצור הקפסולות במפעל קפה עלית בלוד.

קפסולות האלומיניום האיכותיות פותחו, נבחנו ונבחרו בקפידה בתהליך בלתי מתפשר, והן משדרגות את חוויית הקפה, ממקסמות את יתרון הקלייה והטחינה המקומי ושומרות באופן טוב עוד יותר על טריות הקפה. שיפור נוסף זה בקפסולות שלנו, מגיע יחד עם נראות חדשה, ולצד מגוון קפסולות רחב ביותר, הנגישות בערוצי מכירה רבים ובמחיר אטרקטיבי. לטובת המהלך, נרכש קו קפסולות נוסף וקו הייצור הקיים עבר הסבה. יתרונות האריזה בקפסולת אלומיניום הם שמירה על טריות הקפה לאורך זמן, שכן האריזה, העשויה מגוף אלומיניום אחיד, אטומה לחמצן וכן מתאימה באופן מושלם למכונת נספרסו.

קטגוריית הקפסולות התואמות (תואמות למכונת נספרסו) היא הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק המזון כולו. בשנים האחרונות חל גידול דו-ספרתי בקטגוריה, ברבעון הראשון של 2021 חל גידול של 50% (בהשוואה לרבעון אשתקד, סטורנקסט). קפסולות האספרסו של קפה עלית מובילות את שוק הקפסולות התואמות מיום השקתן בשנת 2016, ועומדות על נתח שוק של כ-45% (מאי, 2021).

seperator

שת"פ של עוצמה

חיים ומירי ארנטל ונעמה גלעדי. רפי דלויה
חיים ומירי ארנטל ונעמה גלעדי/רפי דלויה

מותג השיער פנטן ועמותת זיכרון מנחם ציינו את סיום חודש פעילות של עוצמה עם מספר תרומות אדיר ברחבי הארץ. אחרי ששנת 2020 היתה נקודת שפל במספר התרומות בשל מגיפת הקורונה אשר הביאה ירידה של כ-40% במספר התרומות, הקמפיין השנתי הצליח לעודד את המובילים של הקמפיין עם אלפי תרומות ברחבי הארץ- המספר הסופי טרם ידוע שכן חלקן יגיע לעמותה באמצעות הדואר.

את הקמפיין מובילים יחד מותג פנטן ועמותת זיכרון מנחם המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם כבר 9 שנים. מאז החל שיתוף הפעולה ועד היום עלה מספר התרומות במאות אחוזים ובזכות כך יכולה העמותה להעניק פאות שיער טבעי לכל אישה, נערה או ילדה המתמודדת עם מחלת הסרטן ללא כל עלות.

seperator

משלבים ידיים

אבי סמואלס והילה קניסטר בר דוד. יח"צ,
אבי סמואלס והילה קניסטר בר דוד/יח"צ

העמותות לקידום מקצועי וחברתי מבית הסתדרות המעו"ף החלו את שיתוף הפעולה עם "מרכז שלוה", המסייע למשפחות ולילדים עם מוגבלויות במהלך כנס ראשי ועדים לשנת 2021. במסגרת מדיניות התמיכה בקהילה אותה מובילה הילה קניסטר בר דוד, מנכ"לית העמותות, שהצהירה על העתקת הכנסים, הסמינרים וימי העיון של העמותות אשר בעבר נערכו במקומות מסחריים ומעתה יתקיימו גם "בבית שלוה".

הילה קניסטר בר דוד. יח"צ,
הילה קניסטר בר דוד/יח"צ

המהלך יחשוף לציבור את פעילות עמותת שלוה, ובנוסף יהווה תמיכה כלכלית להמשך הפעילות עבור ילדים עם מוגבלויות. הכנס נפתח עם הופעה של להקת "שלוה" והמשיך עם סיור במתחם שערך אבי סמואלס, יו"ר שלוה העולמי, אליו מגיעים כ-1,000 ילדים עם מוגבלויות בשבוע לטובת שירותים חברתיים חינוכיים ופרא רפואיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully