וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרתם לעשות אירועי חברה. יופי, עכשיו תראו כמה זה עולה לכם

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 12:45

שנת הקורונה השביתה את אירועי החברה. כעת, כשהמשק חזר לשגרה מלאה, גם הם עולים שוב על השולחן, תרתי משמע. אז כמה זה יקר? בדקנו את מכלול העלויות

לפני כשנה נעצרו גלגלי המשק בבלימת חירום ובכלל זה גם האירועים העסקיים. על פי הערכות של מומחים בתחום, היקף הנזק המצטבר לעסקים בענף חוצה בקלילות את רף רבע מיליארד השקלים. אולם לאחרונה, עם שחרור המשק מכבלי הקורונה, שבה הפעילות העסקית במשק למתכונת כמעט רגילה ואיתה גם אירועי החברה. הערך המוסף שטמון באירוע - רב, אך גם העלויות הכרוכות בהפקתו אינן עניין אזוטרי, בלשון המעטה. עד כמה יקר להפיק אירוע חברה כיום? סקרנו את מכלול העלויות שכרוכות בכך.

עובדי מפעל פוקסקון, המייצר חלקי אייפון עבור אפל, עם מסכות סינון אוויר, בזמן אירוע חברה בטייפיי. Yimou Lee, רויטרס
היו אירועים גם בזמן הקורונה במקומות מסוימים בעולם. למשל, בסין/רויטרס, Yimou Lee

הגברה

עלויות רכיב זה, משתנות בהתאם לאיכות ועוצמת מערכת ההגברה, ותלויות בפיזור הקהל ובמספר המשתתפים. העלות לאירוע הגברה קטן, עד 50 איש, נעה בטווח של בין 1,000 שקלים ומטפסת צפונה ל 10,000 שקלים ואף למעלה מכך, כאשר מדובר על כאלף משתתפים.

אוהל

לכאורה, עלות הפקת אירוע באולם גבוהה יותר מאשר בחלל הפתוח, אולם זו טעות. עלויות השינוע לצד הלוגיסטיקה שכרוכה באירועי חוץ, מייקרים לרוב משמעותית את ההפקה. וכך, בין יתר העלויות שכרוכות בכך, יש לכלול את השכרת האוהל. העלות נעה בין 1,000 שקלים ל 8,000 ובמקרים של אירועים גדולים במיוחד, המחיר מזנק עוד יותר, כתלות בהיקפו. ולדוגמא, עלות השכרה אוהל לאירוע בגודל של 300 מ"ר נוסקת ל 15 אלף שקלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השכרת שולחנות וכיסאות

קשת המחירים רחבה מאוד ומשתנה בהתאם לסוג החומר ממנו עשוי המוצר, וכמובן היקף ההזמנה. וכך לדוגמא, עלות השכרת שולחן מתקפל בגודל של 1.80 מ' אורך על 0.75 מ' רוחב מגיעה ל 30-40 שקלים ליחידה. המחיר לשולחנות מעץ מזנק כמובן למחוזות של 50-80 שקלים וצפונה משם. והיכן ישבו הסועדים? עלות השכרת כיסא מתחילה ב 4 שקלים לכיסא פלסטיק פשוט ומגיעה ל 40 שקלים לכיסא בר. כמובן שאם רוצים כורסאות או כיסאות ייחודיים, צריך להכין את הארנק בהתאם.

קייטרינג. ShutterStock
הקייטרינג מגיע לעלויות של אלפי שקלים/ShutterStock

מקרן

את המצגת המפוארת עליה עבדתם - ראוי להקרין על מסך גדול, לבל מישהו יפספס את המידע. העלות? זה כמובן תלוי בגודל ואיכות המקרן. העלות הממוצעת להשכרת מקרן סטנדרטי עומדת על 150-300 שקלים, לזה יש להוסיף גם את עלות מסך ההקרנה, בגובה של 100-200 שקלים.

תאורה

גם בהקשר זה, היצע הפתרונות שניתן למצוא - עצום וקשה מאוד להקיף את כולם אך בגדול, העלות מתחילה ב 200 שקלים ל 4 פנסי שטיפה RGB על סטנד T-BAR להשכרה ומטפסת ל 50 אלף שקלים למגה מערכת שכוללת לייזרים (כולל לוח פיקוד).

מזון

היצע המוצרים, הפתרונות, המטבחים וסגנונות ההגשה - מסחרר. אם ברכיבים האחרים הלכנו לאיבוד בים של נותני שירותים ופתרונות מוצעים, כאשר מדובר על המזון - כאן באמת השמים הם הגבול. זוכרים את התוכנית חלום עליכם עם עוזי חיטמן ז"ל, אז כן, הכסף שלכם יגשים לכם כל חלום קולינרי, מופרע ככל שיהיה. וכך למשל, מסבירים לנו בחברת 'קייטרינג משהו מיוחד' כי בין יתר הפתרונות שניתן כיום למצוא נכללים גם הדוכנים הבאים: דוכן מאפים מתוקים או חטאים מתוקים פרימיום. כך גם ניתן להזמין דוכן מקורמלים או דוכן פנקייק, דוכן דונטס, דוכן פירות העונה או דוכן חטיפי בריאות המחירים לגזרת המתוקים נעים בטווח שבין 1,800-3,100 שקלים לעד 100 מוזמנים.

ומה עם גזרת הבשרים? אם השפע במתוקים סחרר אתכם, כדאי שתכינו את עצמכם להתלבטות קשה עוד יותר: דוכן מעורב ירושלמי, דוכן קבב טלה או דוכן עראיס, הם גרגר בים של חלופות: דוכן רוסטביף, אסאדו, המבורגר, נקנקיות, דוכן סיני או בר סיגרים ופסטלים. באמת שלכל גחמה או חשק ניתן למצוא מענה. טווח המחירים? 2,500-3,500 שקלים. השפע לא פוסח כמובן על היצע הפתרונות החלביים, שם ניתן למצוא בין היתר, דוכן איטלקי, דוכן פסטות או דוכן רביולי ולזנייה. המחירים? 2,220-3,000 שקלים. כלל הוא כי ככל שעולה מספר המוזמנים כך פוחת בהתאם המחיר, בשל החיסכון בהוצאות הקבועות. כמו כן, יש לשים לב להיבט הפרונטלי - חוויתי. ישנן חברות שמכינות את האוכל ומשנעות אותו לאירוע וישנן כאלו שעושות אותו במקום, אול מול עיני הסועדים, תוך מתן אפשרות להרכבה אישית. המחיר כמובן, בהתאם.

  • עוד באותו נושא:
  • אירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully