וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובשים את הצפון: אפליקציית סלופארק נכנסת לקרית אתא

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 13:59

אפליקצית סלופארק נכנסת לראשונה לקריית אתא ותושבי האיזור יוכלו להשתמש בה לצורך חניה בעיר: "כעת גם התושבים בסביבה יוכלו ליהנות מחוויית משתמש חדשה ומתקדמת"

עם היציאה ממשבר הקורונה אפליקציית סלופארק משתדרגת וממשיכה להרחיב את היקף פעילותה ונכנסת כעת לקרית אתא. מעתה תושבי העיר יוכלו לחנות ברחבי העיר ללא צורך בכרטיסי חניה וללא מגע במכונות התשלום בעת היציאה מהחניון. בנוסף, סלופארק מפנקת את תושבי קרית אתא ומעניקה הטבה של 10 שקל - כשעתיים חניה חינם ללקוחות קרית אתא החונים עם סלופארק. ההטבה תיכנס לתוקף בחודש יוני.

גיא סלוק מנכ"ל סלופארק. תום חוליגנוב,
גיא סלוק/תום חוליגנוב

בשנה האחרונה סלופארק המשיכה להתרחב ופועלת ב-72 ערים ביניהן הערים המרכזיות בארץ, תל אביב, ירושלים, חיפה ואילת. כעת היא מודיעה על תחילת פעילות בקרית אתא, ומנויי סלופארק יוכלו לשלם על החניה ללא מעבר בעמדת התשלום, אלא באמצעות שימוש באפליקצייה.

גיא סלוק מנכ"ל סלופארק: "אנו שמחים להעניק לתושבי קרית אתא פתרון נוח ומתקדם לחניה. אפליקציית סלופארק מאפשרת תשלום קל ומהיר בכחול לבן וכן במאות חניונים בפריסה ארצית. האפליקציה מתאימה אוטומטית את החניה לבעלי תו תושב, מציגה את היסטוריית החניה ומציגה למשתמשיה על גבי מפה את מיקומם האמיתי ואת החניות הפנויות בקרבתם. כעת גם תושבי קריית אתא והסביבה יוכלו ליהנות מחוויית משתמש חדשה ומתקדמת, שתקצר להם את זמני חיפוש החניה והעיסוק סביב תשלומי החניה".

  • עוד באותו נושא:
  • סלופארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully