וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולים על שופינג? זה היום שאתם חייבים להכיר

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 23:18

כולנו מכירים את חגי הקניות בנובמבר-דצמבר הכוללים את יום הרווקים הסינים, בלאק פריידיי, סייבר מונדיי ועוד, אבל אם אתם מכורים לשופינג, כדאי שתכירו את ה-Memorial Day יום הזיכרון בארה"ב, שבניגוד לשמו הפך דווקא ליום של חגיגת קניות

חגי הקניות של לקראת ראש השנה האזרחי כבר הפכו לשגורים בפי כל מי שמחזיק מעצמו "שופוהוליק", אבל על יום הזיכרון האמריקאי ספק אם שמעו רבים בישראל.

ד"ר לירז מרגלית, חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי, מרצה בבינתחומי מספרת: "מה שהפך את יום הזיכרון האמריקאי לחגיגת קניות, אירע אי שם ב-1971 אז נכנס לתוקף "חוק החופשה הלאומית", שאושר שלוש שנים קודם לכן בקונגרס וקבע את יום הזיכרון כיום חופש".

מרגלית מוסיפה: "הוחלט לשנות את התאריך הרשמי שלו ולציין אותו מדי שנה ביום השני האחרון במאי. כך הבטיח הקונגרס האמריקני שיום הזיכרון יהיה המשכו של סוף השבוע, שכן סוף השבוע של האמריקנים חל ביום ראשון. התוצאה הייתה סופשבוע שלם של בילויים וקניות. וכך יצא שיום הזיכרון האמריקאי הוא לא פחות מגאונות עסקית שהפכה את חודש מאי המנומנם ליום רווחי ולאחד החשובים מבחינה כלכלית".

נעלי ספורט גברים 59.99 דולר, במקום 119.99 דולר New Balance. באדיבות אתר יושופס,
נעלי ספורט גברים 59.99 דולר, במקום 119.99 דולר New Balance/באדיבות אתר יושופס

הישראלים מנצלים את ההזדמנות להנחות

ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב אומר: "בשנים האחרונות אנו רואים יותר מועדי קניות אמריקאים שמאומצים ע"י הישראלים. לאחר שאימצו את חגי הקניות בנובמבר - דצמבר, הישראלים מגלים פתיחות גם לימים פחות מוכרים שנכנסים ללוח הקניות השנתי ומנצלים את ההזדמנויות ואת ההנחות שמציעים האתרים הגדולים בארה"ב".

"ב USHOPS אנו עוקבים כבר שנים אחר ההתנהלות של הישראלים והתגובה שלהם לימי המכירות האמריקאיים, ואין ספק שבכל שנה יותר ויותר ישראלים מתוודעים ליום הזה, מבינים את הכדאיות הצרכנית שלו ומכינים לעצמם סל קניות אותו יממשו ברגע שהמבצעים יצאו לדרך. כל אלו מעידים על היותו של הצרכן הישראלי נבון שמזהה הזדמנויות טובות וקונה כאשר יש לו ערך. ביחוד כאשר המבצעים האמריקאים הם מבצעי עומק המציעים הנחות אגרסיביות בשונה למה שמקובל בישראל", מרחיב בן אלי.

גופיה לבנים 4.99 דולר, במקום 12.95 דולר  The Childrens place. באדיבות אתר יושופס,
גופיה לבנים 4.99 דולר, במקום 12.95 דולר The Childrens place/באדיבות אתר יושופס

יום זיכרון שמח? בעברית זה נשמע הזוי

בין הקטגוריות האהובות על הישראלים ניתן למצוא את קטגוריית האופנה, ההנעלה, גאדג'טים ועוד. חגיגת קניות זו מצטרפת למגמה של גידול הקניות של הישראלים בארה"ב מתחילת שנת 2021 לעומת אותה תקופה בשנה שעברה.

עוד על היום שהפך לחגיגת קניות ותופעה תרבותית מוכרת בארה"ב אומרת לירז מרגלית: "לאורך השנים ניתן לראות שבעלי עסקים קפצו על ההזדמנות והפכו את יום הזיכרון לחגיגת קניות מיוחצנת היטב הגורמת לכל מי שלא שותף לחגיגה להרגיש מחוץ לעניינים. בעידן הרשתות החברתיות מציינים את יום הזיכרון עם ההאשטאג שהיה נתפס אצלנו כלא פחות מהזוי "יום זיכרון שמח". בעלי העסקים לא מחמיצים הזדמנות לשווק את מרכולתם וליהנות מ"ממוריאל דיי סייל" (כן, שמעתם נכון). כל המותגים הפופולריים נרתמו לחגיגה כי אם יש מילה אחת שלוחצת לנו על הכפתורים הרגשיים בנאמנות: "מבצע".

חולצת פולו במחיר 19.99 דולר, במקום 59.50 דולר  NAUTICA. באדיבות אתר יושופס,
חולצת פולו במחיר 19.99 דולר, במקום 59.50 דולר NAUTICA/באדיבות אתר יושופס

מבצעי מומוריאל דיי לדוגמא:

אתר USHOPS, ליבוא אישי מארה"ב, מאפשר לצרכן הישראלי לקנות את המותגים והסיילים באתרים האמריקאים ולקבלם עם שליח עד הבית, מציע הצצה למבצעים הכי שווים ביומיים הקרובים בארה"ב:

The children's place, מעניק בין 50%-75% הנחה על בגדי הילדים, לדוגמא: גופיה לבנים 4.99 דולר (במקום 12.95 דולר) | 2 חולצות לבנות 5.99 דולר (במקום 25.95 דולר)


Nautica מציע, 50%-70% הנחה על מגוון בגדי גברים, לדוגמא: חולצת פולו במחיר 19.99 דולר (במקום 59.50 דולר)

מותג הנעליים Nine West מציע גם הוא הנחות של 50% על מגוון סנדלים, לדוגמא: סנדלי נשים - 24.50 דולר (במקום 49 דולר) | סנדלי פלטפורמה 29.5 דולר (במקום 59 דולר)

Joe's New Balance מציע עד 60% על מגוון נעלי הספורט לגברים ולנשים לדוגמא: נעלי ספורט גברים 59.99 דול (במקום 119.99 דולר)

אתר Amazon ואתר Walmart הקימו מתחם עם דילים ייחודיים לממוריאל דיי

עבור חובבי הבישול, אתר Williams Sonoma מעניק עד 50% הנחה על מגוון הפריטים למטבח
לדוגמא: סט 3 כפות סיליקון במחיר 4.99 דולר (במקום 13.95 דולר)

בדקנו, ומשיטוט קצר באינטרנט, גילינו חברות נוספות, אחת מהן היא גם חברת DealTas שמציעה עד 40% הנחה במשלוח מארה"ב לישראל עם שליח עד הבית. https://www.dealtas.com/





.

חולצות לבנות 5.99 דולר, במקום 25.95 דולר The Childrens place. באדיבות אתר יושופס,
חולצות לבנות 5.99 דולר, במקום 25.95 דולר The Childrens place/באדיבות אתר יושופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully