וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתדרות המורים מעודדת חזרה לבתי הקולנוע: רכשה מאות אלפי כרטיסים למורים

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 11:15

על רקע הסרת כמעט כל מגבלות הקורונה והחזרה של בתי הקולנוע לפעילות מלאה, אשמורת, מועדון ההטבות של הסתדרות המורים רכש למעלה מ- 300,000 כרטיסי קולנוע אותם תמכור בסבסוד לאנשי החינוך, ההוראה ומשפחותיהם ברשתות סינמה סיטי והוט סינמה

אשמורת רוכשת מדי שנה מאות אלפי כרטיסי קולנוע ברשתות קולנוע לאנשי החינוך, אולם השנה הוחלט להגדיל את כמות הכרטיסים שרכשה באופן משמעותי, זאת במסגרת הירתמות כוללת שנועדה לעזור לרשתות בתי הקולנוע לחזור לפעילות.

זאת אינה הפעם שאשמורת נרתמת כדי לתמוך בעסקים ישראלים, במהלך הסגרים של תקופת הקורונה אשמורת קיימה הופעות חיות עם אומנים וקומיקאים ישראלים, שהופיעו בשידורים חיים דרך הזום בשיתוף עם רשת מועדוני זאפה ונתנו שוברי הנחה רבים לעסקים קטנים.

גם מהלך זה נועד כהרתמות לטובת שתי המטרות: עידוד חזרה לצריכת התרבות ופינוק למורים שעושים מלאכתם נאמנה במהלך השנה, ובשנת הקורונה בפרט.

ילדה צופה בסרט. ShutterStock
המורים ובני משפחותיהם ייהנו מקולנוע לאחר תקופה מאתגרת בזמן קורונה/ShutterStock

החזרה של בתי הקולנוע לפעילות, מסמלת את הניצחון שלנו על הקורונה

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת: "זאת חובתנו להירתם ולעזור לבתי הקולנוע לחזור לפעילות ולכן רכשנו כמות חסרת תקדים של יותר מ-300,000 אלף כרטיסים ברשתות קולנוע פופולריות, כדי שאנשי החינוך, ההוראה ומשפחותיהם יוכלו לחזור ולהנות מסרטים, זאת לאחר השנה המאתגרת שהם חוו. החזרה של בתי הקולנוע לפעילות, מהווה סגירת מעגל עבור כולנו ומסמלת את הניצחון שלנו על הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully