וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של תלמה

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 15:03

במקביל, תלמה במו"מ מתקדם לגיוס פרזנטור נוסף שיוביל יחד עם אשרם את הקמפיינים של המותג. שני הפרזנטורים יחליפו את הכדורסלן עומרי כספי, שליווה את המותג בעשור האחרון

לינוי אשרם. אנטולי אטמנוב,
ברוכה הבאה. לינוי אשרם/אנטולי אטמנוב

מותג תלמה של חברת יוניליוור ישראל, חשף היום (שני) את הפרזנטורית החדשה שתוביל את הקמפיינים העתידיים של החברה - המתעמלת האמנותית, לינוי אשרם. תלמה, המעודדת אורח חיים פעיל ומיצוי היכולות הטמונות בכל אחת ואחד, בחרה באשרם כפרזנטורית, בהיותה מודל של מצוינות בתחומה. אשרם מעניקה השראה למאות אלפי צעירות וצעירים בישראל, בדרך להגשים את חלומותיהם ולשאוף להגיע לפסגה בתחומים שהם טובים בהם.

במקביל, מנהלת תלמה מו"מ לגיוס פרזנטור נוסף, שיחד עם אשרם, יוביל את הקמפיינים העתידיים של המותג. השניים יחליפו את הכדורסלן עמרי כספי, שהיה הפרזנטור של תלמה בעשור האחרון. כספי ימשיך ללוות את החברה במהלך השנה הקרובה, יחד עם שני האלופים החדשים.

לינוי אשרם היא סגנית אלופת העולם (סופיה 2018) ואלופת אירופה (קייב 2020) בקרב-רב. אשרם זכתה ב-51 מדליות מתחרויות הסבב העולמי, מהן שלוש זהב בקרב-רב. אשרם נערכת בימים אלו להשתתפות במשחקים האולימפיים בטוקיו. אמש, (יום א'), זכתה אשרם בשלוש מדליות נוספות בגביע העולם בהתעמלות אמנותית בפזארו.

כחלק מהמהלך, 'קורנפלקס של אלופים' של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשעל חזית אחת יופיע הכיתוב 'קורנפלקס של אלופים', ובחזית השנייה יופיע הכיתוב 'קורנפלקס של אלופות', תמונתם של שני הפרזנטורים החדשים תשולב על גבי האריזה.

ארנון שפירא סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו נפרדים מעומרי כספי לאחר עשור ומודים לו על שיתוף פעולה צמוד ופורה לאורך השנים. כספי הוכיח כי בהתמדה ונחישות אפשר להגיע להישגים יוצאי דופן. אין לי ספק שנוכחותו של כספי על אריזת 'קורנפלקס של אלופים' הוכיחה לילדי ישראל מידי בוקר, שגם הם יכולים להיות אלופות ואלופים, ויוכלו במאמץ ובהתמדה, לפרוץ כל מחסום בדרך להגשמת חלומותיהם. הצטרפותה של לינוי אשרם, ובקרוב של ספורטאי נוסף, למשפחת תלמה, יחד עם הוספת השם "קורנפלקס של אלופות' לאריזה הדו צדדית החדשה של המוצר, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של תלמה. לינוי אשרם, הפרזנטורית החדשה של תלמה, מהווה מודל של מצוינות ואין לי ספק שיחד עם הפרזנטור הנוסף שעתיד להצטרף, השניים ימשיכו מכאן את התפקיד של עמרי כספי, כמקור השראה לצעירות וצעירים, בדרכם לכבוש את העולם".

לינוי אשרם: "אני גאה לייצג את תלמה ולקדם ערכים של נחישות, התמדה ומימוש עצמי - ערכים שחשובים כל כך בהתמודדות עם כל אתגר ובדרך להגשמת כל הישג, בענף ההתעמלות האמנותית ובחיים בכלל. אני שמחה שמותג ישראלי כמו תלמה מקדם ערכים כל כך חשובים, במטרה לגרום לבני נוער להבין שהגשמת כל חלום מתחילה בנחישות ובעבודה קשה ".

עמרי כספי: "אני שמח להעביר את השרביט בשנה הקרובה לדור העתיד של הספורט הישראלי ומאחל ללינוי הצלחה רבה. אני משוכנע שעוד צפויים לה הישגים רבים ונפלאים בהמשך הדרך. לאחר עשור נפלא של שותפות, תלמה תמשיך להיות עבורי בית חם. גמענו דרך הארוכה יחד ואני גאה שניתנה לי הזכות לקדם אורח חיים פעיל ולהוכיח לנערות ונערים שכל אחת ואחד יכולים להיות אלופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully