וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SentinelOne משיקה מודל עבודה היברידי חדש

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 11:48

מפרוץ הקורונה ועד היום מצבת העובדים בישראל גדלה ל-300 עובדים ובימים אלו מגייסת החברה כ -50 עובדים נוספים בארץ. לאור סקר פנימי שהחברה ביצעה, הקומה החדשה תשמש כחלל HUB להושבה גמישה והעצמת חוויית העובד ועבודת הצוות בעידן ההיברידי

SentinelOne משיקה מודל עבודה היברידי חדש שהחברה שמותאם באופן ייעודי לאתר הישראלי, שהוא הגדול באתרי החברה ומעסיק 300 עובדים.

בעקבות הקורונה עברה החברה לעבודה מהבית, תוך תמיכה מלאה של החברה שכללה בין היתר הקצאת תקציב לרכישת ציוד מחשוב לעבודה מרחוק ומימון של בייביסיטר להורים. מיד לאחר הסגרים, כשהמדינה התירה זאת, פתחה החברה את האפשרות לעובדים שהיו מעוניינים בכך לחזור למשרדים, על פי הנחיות התו הסגול. במהלך הסגרים ולאחריהם בוצעו מספר סקרי שביעות רצון, שמטרתם הייתה להבין מהו אופן העבודה אופטימלי בראיה עתידית. מעל ל-50% מהעובדים הביעו רצון לעבוד 3 ימים או יותר מהמשרד. מצד שני, עובדים רבים ציינו את החוסר של עבודה משותפת עם חברי הצוות שלהם. מתוך המידע שנאסף, ותוך בחינת המגמות בחברות מובילות בעולם ובשיתוף הנהלת החברה בחו"ל, הוחלט שמעתה החברה תעבוד באופן היברידי.

קומה חדשה לסנטינל וואן. יחצ,
קומה חדשה ב-SentinelOne/יחצ

המודל שמשיקה החברה

  • כלל עובדי החברה יגיעו למשרד לפחות יומיים בשבוע, בהתאמה ובמקביל לשאר חברי הצוות אליהם משתייכים העובדים. כך תישמר העבודה הצוותית וההפריה ההדדית שחסרה בעבודה מהבית.
  • פרט לכך, עובדים יוכלו לעבוד בשאר ימי השבוע מהבית או במשרד.
  • עובדים שיגיעו למשרד כ-4 ימים בשבוע או יותר ישמרו על מקום ישיבה קבוע, ועבור כל השאר הוטמעה מערכת שיבוץ מקומות ישיבה.
  • כל עמדות העבודה הגמישות הותקנו בציוד המתאים ועובדים שירצו להשתמש בציוד נוסף יוכלו לאכסן אותו בלוקרים ייעודיים.

על מנת לאפשר את אופן העבודה הזה שכרה החברה קומה נוספת בבניין עזריאלי שרונה, שתתפקד כ- Hub. הקומה מיועדת רק להושבה גמישה (סטייל Wework), ותאפשר הושבה של צוותים שלמים ביום העבודה המשותף במה שמכונה "שכונה"- אזור פיזי במשרד בו הצוות מבלה את היום בעבודה משותפת יחד. בנוסף, הקומה מכילה חדרים לעבודה שקטה, חדרי ישיבות, חדרי הדרכה, סלונים, שולחנות בר ו-34 עמדות עבודה באופן ספייס.

על מנת לשמור על היגיינה מקסימאלית תוגברו צוותי הניקיון כך שברגע שעובד מסיים לעבוד בעמדה מסוימת היא תנוקה ותחוטא ותוכן לבא אחריו. תוגברו גם צוותי המנהלה והתמיכה הטכנית. תהליך השינוי בוצע באופן פתוח וגלוי, כשהחלופות השונות הוצגו לעובדים והם נתבקשו, כאמור, לחוות את דעתם.

החלופה הנבחרת תוקשרה לעובדים במפגשי זום, במפגשים פיזיים במשרדים וגם על ידי סרטוני אנימציה (בסגנון סרטוני הדרכה לפני טיסה), המדגימים כיצד יש להזמין את עמדות העבודה, להתחבר ולהתנתק בצורה מסודרת בסוף יום העבודה.

מהנהלת החברה נמסר כי השינוי יאפשר להמשיך לצמוח באופן מואץ תוך מתן גמישות מקסימלית לעובדים אך גם שימור רוח הצוות והמשפחתיות שכל כך חשובה לחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully