וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחישוב לשילוב: תכנית הכשרה והשתלבות בתחום הפיננסי לאנשים עם אוטיזם

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 16:13

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם והאקדמיה לפיננסים BDO פותחות את ההרשמה למחזור נובמבר 2021 של התכנית המכינה את המשתתפים, בוגרים מעל גיל 21 עם אוטיזם בתפקוד גבוה, להשתלבות והשמה בשוק העבודה באמצעות הכשרה נגישה למבואות בתחום הפיננסים

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם והאקדמיה לפיננסים BDO פותחים את ההרשמה למחזור נובמבר 2021 של "מחישוב לשילוב", תכנית להכשרה והשתלבות בתחום הפיננסים לאנשים עם אוטיזם בתפקוד גבוה מעל גיל 21.

התכנית מכינה את המשתתפים להשתלבות והשמה בשוק העבודה, באמצעות הכשרה ייחודית ונגישה למבואות בתחום הפיננסים.

בוגרי המחזור הראשון והשני כבר משולבים בעולם העבודה בתפקידים הקשורים לנושאים שלמדו בתכנית. תכנית "מחישוב לשילוב" מוכרת ע"י אגף השיקום של הביטוח הלאומי.

הבוגרים ילוו ע"י מנטורים אישיים לשילוב בשוק העבודה

מטרת התכנית לאפשר לבוגרים על הרצף האוטיסטי למצות את הפוטנציאל לעצמאות מרבית במגוון תחומי החיים ולהקנות להם מקצוע, שיסייע להם להשתלב באופן יחידני, בשוק העבודה החופשי.

התכנית נמשכת חמישה חודשים, במתכונת של ארבעה ימי לימוד בשבוע, ארבע שעות בכל יום וכוללת לימודי יסוד בניהול פיננסי לצד מושגי יסוד בישומי מחשב, עקרונות יסוד במתמטיקה, מושגים חשבונאיים והנהלת חשבונות, הכנה להשתלבות והשמה בעולם העבודה עם מיומנויות תקשורת, התמודדות עם לחצים, התנהלות עצמאית, התנהלות עם קונפליקטים, רכישת כלים לוויסות עצמי ועוד.

משתתפי התכנית מתנסים בעבודה מעשית בשוק החופשי בליווי מנטורים אישיים ובסופה משתלבים בשוק העבודה הפרטי.

מחישוב לשילוב. יחסי ציבור,
מבוגרים עם אוטיזם ילמדו לקראת השתלבות בשוק העבודה/יחסי ציבור

בוגר התכנית: "עכשיו אני יודע שאני מסוגל להגשים חלומות"

אהרון לוין בוגר קורס "מחישוב לשילוב": "פעם ראשונה שהתחלתי לימודים, התמדתי וסיימתי בהצלחה. אני לא יכול לתאר במילים את ההרגשה שבסיום הקורס קיבלתי תעודה ועכשיו אני יודע שאני יכול ומסוגל להמשיך ולהגשים עוד חלומות".

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם, הוא הגוף הוותיק והמוביל בישראל בטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי. העמותה שואפת לייצר רצף טיפולי לבוגרים שטופלו במסגרות העמותה ושירותיה כילדים. במסגרת זו, מקדמת העמותה שילוב של בוגרים עם אוטיזם במקומות עבודה בשוק החופשי, בלימודים אקדמיים ובהכשרות ולימודי מקצוע.

מטרת פעילות זו היא להעניק לבוגרים על הרצף מגוון הזדמנויות להתפתחות ולמיצוי יכולתם וכישוריהם, מתוך שאיפה לקידום חברה בריאה, מכילה, שוויונית ומגוונת יותר.

בבסיס התכנית עומד העקרון המנחה כי כניסה לעולם העבודה מהווה שלב בסיסי בתפקוד של אדם בוגר בחברה, וגם אנשים עם אוטיזם יכולים להיות משמעותיים ויצרניים בשוק העבודה החופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully