וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ירושלים בשיתוף המועצה המקומית מבשרת ציון, יקימו מתחם תעסוקה משותף

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 12:59

בשטח של 280 דונם, עם כ-450 אלף מ"ר של תעסוקה והייטק, יקימו השתיים, מתחם לתעסוקה ומסחר שיכלול גם אולמות כנסים ומלונאות, לצד שטחים ציבוריים פתוחים ופארקים למבקרים

ההחלטה על הקמת המתחם, אשר מתוכנן לקום בשטח המחצבה במבשרת ציון, הוא פועל יוצא של דיאלוג שהתקיים בין הרשויות, בו סוכם מתווה ההקמה של אזור התעשייה המתוכנן.

המתחם מיועד למשוך אליו חברות הייטק, ותעשייה מתקדמת במטרה להפוך את אזור ירושלים ומבשרת ציון למוביל בתחומו בארץ.

על פי המתווה המתגבש ייבנו בשטח המחצבה, כ-450 אלף מ"ר של תעסוקה מתקדמת, מסחר, אולמות כנסים ומלונאות, זאת לצד פיתוח שטחים ציבוריים פתוחים ופארקים לטובת ציבור המבקרים באזור. האזור המתפרש על כ-280 דונם.

עם הקמת מתחם המסחר במחצבה, תתאפשר הצעת הטבות אזור פיתוח א' לחברות השונות, לרבות שיעור מס מופחת ייחודי, מענקים ועוד.

הדמייה: מתחם משותף לעיריית ירושלים והרשות המקומית מבשרת ציון, למסחר ותעסוקה. הדמיה: סקורקא אדריכלים,
שטח המחצבה, עליו יוקם מתחם תעסוקה להייטק ולתעשייה/הדמיה: סקורקא אדריכלים

משה ליאון: "בשורה גדולה לתושבי ירושלים והסביבה"

הרשות לפיתוח ירושלים, תקדם את תכנון וביצוע המתחם עבור הרשויות, וכן תנהל את המתחם, לאחר הקמתו. ההכנסות מארנונה והיטלי השבחה, יחולקו בין הרשויות באופן שווה.

העיר ירושלים משקיעה לאחרונה עוד יותר, בתעסוקה ובמסחר באזור. לאחרונה נודע מדוברות העירייה על מיזם הכניסה לעיר שבמסגרתו ייבנו 1.5 מיליון מ"ר של תעסוקה, מסחר, דיור ומלונאות והצהירו על תוכנית האב לתלפיות, שתוסיף 1.3 מיליון מ"ר.

מגורם בעירייה נמסר כי: "ההשקעה המקיפה בתעסוקה ומסחר נובעת מתוך הבנה כי העתיד נמצא בתעשיות עתירות ידע, יש בכוונתנו להפוך את מטרופולין ירושלים לאחד האזורים המובילים בשטחים המיועדים לחברות הללו".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אזור התעשייה הייחודי אשר מקודם בימים אלו, יחד עם המועצה המקומית מבשרת ציון, הוא בשורה גדולה לתושבי אזור ירושלים כולו. המתחם יציע אפשרויות תעסוקה נוספות לכלל אוכלוסיית האזור ואבן שואבת לההיי-טק הישראלי. עיריית ירושלים תמשיך לפעול לקידום מתחמי תעסוקה ושיתופי פעולה לטובת כלל תושבי העיר".

משה ליאון. ראובן קפוצ'ינסקי,
משה ליאון: "בשורה גדולה לתושבי ירושלים והסביבה"/ראובן קפוצ'ינסקי

" שיתוף פעולה יוצא דופן בין הרשויות המקומיות"

יורם שמעון, ראש המועצה המקומית מבשרת ציון: "שיתוף הפעולה בין המועצה המקומית מבשרת ציון לעיריית ירושלים, הינו בשורה של ממש לכל מטורופולין ירושלים ובפרט עבור תושבי מבשרת ציון.
מאז כניסתי לתפקיד, אני פועל להגדלת שטחי המסחר והתעסוקה ביישוב, במטרה להגדיל את הכנסות המועצה וכפועל יוצא מכך, לאפשר מתן סל שירותים איכותי וגדול יותר לתושבי מבשרת ציון, ולהביא את מבשרת ציון לעצמאות כלכלית"

שמעון מוסיף: "אני מבקש להודות לראש העיר משה ליאון ולצוותו על שיתוף פעולה יוצא דופן בין הרשויות המקומיות, שמפרותיו, ייהנו תושבי ירושלים ומבשרת ציון כאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully