וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אפליקציה חינמית עם התראות בזמן אמת על המסחר

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 12:42

אפליקציית בורסת לייב תציע התראות בזמן אמת על מניות ישראליות: "זו פעם ראשונה שיש מערכת שמציעה נתוני מסחר בזמן אמת מבלי לשלם כלום. אין פרסומות, או בקשה לכרטיס אשראי וכדומה"

אפליקציית בורסת לייב. יחצ,
אפליקציית בורסת לייב/יחצ

לראשונה בישראל תעלה אפליקציה חינמית המציעה התראות בזמן אמת על מסחר במניות בבורסה בישראל - בורסת לייב. מדובר באפליקציה ללא תשלום שמאפשרת לקבוע התראות בזמן אמת על מניות ישראליות.

בבסיס המערכת - טכנולוגיה חדשנית ליצירת אסטרטגיות מסחר מותאמות אישית, מערכת התראות פרסונליות של אינדיקטורים טכניים ואלטרנטיביים, והכל בנתוני זמן אמת של השוק הישראלי. המערכת מנגישה, מקלה ומייעלת את המסחר בשוק ההון והינה בגדר כלי חובה לכל אדם שמתעניין בשוק ההון או שכבר סוחר בו. האפליקציה זמינה כרגע באנדרואיד ובימים הקרובים ניתן יהיה להוריד אותה גם באפל.

אדי כץ, מנכ"ל לבנט וגרופ 107: "זו פעם ראשונה שיש מערכת שמציעה נתוני מסחר בזמן אמת מבלי לשלם כלום. אין פרסומות, או בקשה לכרטיס אשראי וכדומה. היום כל מי שרוצה לקבל את המידע הזה בזמן אמת משלם לחברות שונות ומחויב להיות סוחר".

לראשונה בבורסה לניירות ערך בת"א, לבנט מקבות גרופ 107 חתמו הסכם משותף להנגשת המידע הזה באופן חינמי, דבר קריטי כשכל ידיעה און ליין יכולה להזיז את המניה. זו פעם ראשונה שהבורסה משלבת מערכת מסוג זה לפעילות שלה, זה סטארט אפ של אדי כת שמתפתח מהבנקים לעבר הבורסה וזה מראה את הפוטנציאל של התוכנה והבשורה שהיא מביאה לשוק. לבנט מקבוצת גרופ 107 מציעה טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת לבנקים, חברות השקעות וסוחרים מכל העולם לייצר פלטפורמת מסחר נגישה ומותאמת אישית. הפלטפורמה מגדרת את הסיכון מראש ובעלת יכולת להתממשק לכל מערכת בנקאית.

  • עוד באותו נושא:
  • בורסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully