וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה-קולה WOW לשנת 2021: המהלך החברתי השנתי לנוער, יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 15:22

לעשות טוב ולצאת WOW! הפרויקט החווייתי-קהילתי של קוקה קולה, מעודד בני נוער להתנדב ולעשות טוב למען הקהילה. בסיום הפרויקט יגיעו עשרות אלפי המתנדבים, לאירוע הענק של הקיץ, ממנו תצא הנבחרת למסע חוויתי

פרויקט ההתנדבות הענק של קוקה-קולה חוזר גם השנה: Coca-Cola Wow 2021.

לפני כארבע שנים לאחר שהשיקה קוקה-קולה לראשונה את הפרויקט החווייתי-קהילתי ועודדה אלפי צעירים וצעירות להתנדב במגוון עמותות ברחבי הארץ. הפרויקט הפך למסורת והוא מייצר מעורבות גבוהה של בני הנוער בחיי הקהילה.

בשנת 2019 נחתם הפרויקט עם מעל 42 אלף בני נוער שנרשמו לפעילות ,השקיעו מעל 135 אלף שעות התנדבות ושברו את שיא ההתנדבות.

במסגרת הפרויקט תיבחר נבחרת של צעירים וצעירות בגילאי 18-16 מכל רחבי הארץ, שהתנדבו ועשו השנה הכי הרבה טוב למען הקהילה והחברה. אותם צעירים יזכו למסע ייחודי ורצוף הרפתקאות, Road Trip, חוצה ישראל.

מבט מאחור על בחורה על כתפיים של מישהו בתוך קהל בהופעה. ShutterStock
מאירוע הקיץ, תצא הנבחרת למסע חוויתי/ShutterStock

המתמודדים יצברו ניקוד אישי כדי להתמודד על מקום בנבחרת

כדי לקחת חלק בפרויקט, המתמודדים ישתתפו במשימות שעיקרן עשיית טוב למען הקהילה והחברה. כמו כן, המתמודדים יצברו ניקוד אישי במשימות ומי שיצבור את מירב הנקודות יזכה להגיע לשלב המיונים ולהתמודד על מקום בנבחרת.

בנוסף לנבחרת, חברת קוקה-קולה ישראל תזמין את אלפי הצעירים והצעירות לאירוע מוזיקה ענק שבו היא תוקיר להם תודה על התנדבותם ועל הגעתם לניקוד הנדרש באמצעות עשיית טוב. באירוע, שיתקיים ב- Live-Park שבראשון לציון, יופיעו האומנים המובילים בישראל.

בוגרי נבחרת Wow ממשיכים בעשייה חברתית גם לאחר סיום הפרויקט

גם השנה יובילו את קמפיין הפרויקט בוגרי נבחרות Wow לדורותיהם, אותם מלווה קוקה-קולה במהלך השנים. בוגרי נבחרת Wow ממשיכים בעשייה החברתית שלהם גם בימים אלו, בעמותות, מיזמים ובשירות צבאי ואזרחי.

שלי שמיר קינן, מנהלת חטיבת המשקאות בקבוצת החברה המרכזית למשקאות ישראל, מסרה: "אנחנו גאות לצאת לדרך פעם נוספת עם מהלך Coca-Cola WOW ולאפשר לבני ובנוות הנוער המצוינים שלנו להתנדב במגוון פלטפורמות ותחומים. אני מקווה ובטוחה שגם השנה יגדל מספר המתנדבים והמתנדבות, ובני ובנות הנוער שלנו ימשיכו לעשות טוב בחברה ובקהילה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נבחרת WOW 2019. אמיר יעקובי,
נבחרת WOW 2019/אמיר יעקובי

שלבי התמודדות בפרויקט Coca-Cola WOW 2021

בשלב הראשון, שיחל בתחילת חודש יוני ויימשך עד תחילת אוגוסט, יפתחו המתמודדים חשבון אישי באתר הייעודי של הפעילות.

בחשבון יהיה לכל מתמודד סל נקודות שאותו הוא יוכל למלא על ידי עמידה במשימות חברתיות שיוגדרו מראש. כמו כן, באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת 'רוח טובה', המתמודדים יוכלו להתנדב ולתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ, כגון אריזות מזון לנזקקים וסיוע לבעלי חיים במצוקה. שעות ההתנדבות יעניקו למשתתפים ניקוד גבוה יותר, אשר ייצבר בחשבונם האישי.

מבין כל המשתתפים אשר ייקחו חלק בפרויקט הקיץ, כ-12 אלף המתמודדים הראשונים אשר יגיעו לרף הנקודות הנדרש, יוזמנו לאירוע מוזיקה ענק ובו הופעות אל תוך הלילה של מיטב האומנים הישראלים.

בסוף הפרויקט, 20 בני נוער ירכיבו את הנבחרת

בשלב השני, ייבחרו ב-3 תקופות הראשונות של הפעילות כ-500 צעירים וצעירות בכל תקופה, אשר צברו את הניקוד הגבוה ביותר על בסיס פעילות חברתית ועשיית טוב.

אלו יעברו תהליך מיון ראשוני שבו הם יספרו על עצמם וינמקו מדוע לדעתם הם מתאימים לנבחרת. חלקם יזומנו לימי מיונים אשר יתקיימו בפני וועדה מיוחדת. בסיום המיונים יבחרו 20 בני נוער שירכיבו את הנבחרת.

ההשתתפות מיועדת לגילים 18-16. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של "קוקה-קולה ישראל" בכתובת www.cocacola.co.il ולמלא את דף ההרשמה המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully