וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Novidea הישראלית, השלימה גיוס של 30 מיליון דולר בסבב B

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 14:07

החברה, שפיתחה פלטפורמה בתחום הביטוח, השלימה 15 מיליון דולר נוספים בסבב B, מקרן חברות הצמיחה IGP, המצטרפים ל-15 מיליון הדולרים שגויסו קודם. הגיוס ישמש את החברה להרחבת פעילותה בארה"ב ובאירופה, לצד האצת פעילויות המחקר והפיתוח

Novidea, ספקית מובילה של פלטפורמת InsurTech, מונחת נתונים (Data Driven) במחשוב בענן המאפשרת לברוקרים, סוכנים ו-MGA להגדיל את המכירות והיעילות התפעולית לכל אורך מחזור ההפצה, מכריזה היום כי השלימה גיוס נוסף במסגרת סבב B בגובה של 15 מיליון דולרים בהובלת קרן IGP, המצטרפים ל-15 מיליון הדולרים שכבר גייסה לפני מספר חודשים מ JAL Ventures Salesforce Ventures KT Squared , ו-2B Angels.

שוק הביטוח העולמי עובר שינויים מהותיים. כניסת שחקנים חדשים וקונסולידציה של גופים קיימים, שינויים רגולטורים ודרישות גוברות מצד הלקוחות, לחוויית שירות משופרת מחייבות את גופי הביטוח לטרנספורמציה דיגיטלית.

עם זאת גופי ביטוח רבים נאלצים להתמודד עם הפער בין הדרישות הנוכחיות של התחום לבין טכנולוגיות מיושנות, בלתי גמישות ויקרות לעדכון שהיו זמינות עד כה.

לקוחות Novidea נהנים מפלטפורמה מתקדמת המאפשרת צמיחה במכירות, הגדלת הרווחיות ויעילות תפעולית משופרת באמצעות כלים אנליטיים, ניתוחי מידע ייחודיים ותובנות עסקיות המונגשות בזמן אמת.

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרן IGP לחיזוק הנוכחות הגלובלית של החברה, ומעריכים את האמון מצד משקיעינו הקיימים באסטרטגיה ובטכנולוגיה מובילת השוק של החברה" אמר רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea.

"אנו רואים ביקוש הולך וגדל בעולם לפלטפורמה חכמה המתרגמת נתוני ביטוח לתובנות עסקיות בזמן אמת, יכולות אנליטיות מתקדמות ומידע שניתן לפעול לפיו. השקעה זו תאפשר ל-Novidea לעמוד בביקוש הגובר למוצרי החברה ולהאיץ את צמיחתה הגלובלית, תוך הרחבת פעילותה בארה"ב, באירופה ובשווקים נוספים".

רועי אגאבאבא מנכ"ל novidea. דויד גראב,
רועי אגאבאבא מנכ"ל novidea/דויד גראב

הפלטפורמה מייצרת יתרון משמעותי בשוק הביטוח

לדברי אסף הראל, שותף כללי ב-IGP: "תחום הביטוח עובר בימים אלה מהפכה מואצת. למרות מודלים חדשניים בתחום הביטוח הישיר, תחום סוכנויות הביטוח המסורתי הוא עצום ובגדילה ומבוסס על פי רוב על עבודה ידנית אנלוגית ומערכות תוכנה שנכתבו לפני 20 שנה ויותר".

"Novidea לקחה על עצמה להוביל את מהפכת הדיגיטיזציה לעולמות הפצת הביטוח, באמצעות פלטפורמה ענן חדשנית להפעלה של סוכנויות ביטוח מקצה לקצה. הפלטפורמה גמישה ונוחה לתפעול מכל מקום ובכל רגע, מבוססת על מה שרלוונטי ללקוח ולסוכן בכל רגע נתון ומייצרת ללקוחות החברה יתרון תחרותי משמעותי בשוק הביטוח" מסכם הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully