וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Artlist מגייסת כ-100 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 14:57

חברת הקריאייטיב-טכנולוגיה Artlist, שפיתחה פלטפורמות למאגרי תוכן עבור יוצרי תוכן ווידאו ממשיכה להתרחב, ותגייס במהלך השנה הקרובה עוד כ-100 עובדים חדשים

Artlist נוסדה ב-2016 על ידי עירא בלסקי, איציק אלבז, אייל רז ואסף איילון, כפלטפורמת מוסיקה המספקת רשיונות שימוש ליוצרי תוכן וידאו.

כיום, מחזיקה החברה בשלושה מוצרים שונים עם מאגרי מדיות דיגיטליות הכוללים מעל ל- 800 אלף קטעי מוזיקה, אפקטים קוליים, טמפלטים, פריסטים, תוספים, מעברים ואנימציות גרפיקה, ומתחזקת פלטפורמת קטעי וידאו (Artgrid) עם כ-150 אלף קטעים, כאשר כל אלו מתעדכנים על בסיס יומיומי.

ארטליסט, סביבת העבודה. באדיבות artlist,
ארטליסט, סביבת העבודה/באדיבות artlist

פלטפורמת מדיה ב-65 מיליון דולר

בניגוד לפלטפורמות קיימות המצריכות רכישת מנוי מוגבל או רכישת רישיון נפרד לכל קטע וידאו או אודיו, ארטליסט פועלת במתכונת של מנוי שנתי וללא הגבלה, בין אם בכמות התוכן או בשימוש בו, כל זאת תוך כדי שמירה על איכות המדיה שהיא מספקת.

לאחרונה רכשה החברה את פלטפטפורמת המדיה הדיגיטלית Motion Array האמריקאית ב-65 מיליון דולר, על מנת להרחיב את המדיות הדיגיטליות המוצעות למשתמשים. בין למעלה מ-6 מיליון לקוחות החברה נמנים, בין היתר: Netflix, Adobe, Mercedes, Google, Ikea, Wix, Nike, Coca Cola, Dior, Salin ועוד.

עובדי חברת ארטליסט. באדיבות artlist,
עובדי חברת ארטליסט/באדיבות artlist

את מי אתם מחפשים

ארטליסט מגייסת עובדים ועובדות במגוון תחומים:
Marketing, R&D, Video, Music, Creative, Data, Sales, Product, Engineering ו- HR.

המשרות שונות ומגוונות וכוללות אנשי וידאו ומוזיקה, מפיקים, מעצבים, מפתחים ומתכנתים, אנשי דאטה, מרקטרים, אנשי קריאייטיב ועוד.

לצד הדרישות המקצועיות בהתאם לתחומים השונים, בארטליסט מחפשים עובדים סקרנים ויצירתיים, יוזמים, שאוהבים לחשוב מחוץ לקופסה, לעבוד בצוות, לשאוף למצוינות ולאתגר את עצמם. כך לדוגמה, בחלק מהתפקידים בתחומי הוידאו והמוזיקה נדרשים אנשים שחיים ונושמים מוזיקה ווידאו, בעלי ידע ויכולת זיהוי טרנדים חדשים בעולמות המוזיקה והוידאו, יצירתיים, יוזמים ובעלי אוריינטציה טכנולוגית וחיבה גדולה לדאטה.

יעל פרישר, VP HR בחברת Artlist. באדיבות artlist,
יעל פרישר, VP HR בחברת Artlist/באדיבות artlist

סביבת עבודה דינמית לצד אנשים יצירתיים

יעל פרישר, VP HR בחברת Artlist: "תחום העיסוק הייחודי של ארטליסט מייצר סביבת עבודה חדשנית ודינמית, שמשלבת זה לצד זה אנשים יצירתיים מעולמות התוכן, הוידאו והמוזיקה לצד אנשי טכנולוגיה, מחקר ופיתוח, שיווק, דאטה ועוד. זו לא עוד חברת הייטק, אלא חברה שמציעה עבודה על מוצר יצירתי וכיפי לצד עבודה בסביבה מגוונת. העבודה בסביבה ייחודית זו, בחברה הנמצאת בצמיחה, מאפשרת לעובדים גם להיחשף לעולמות תוכן חדשים וגם לקחת חלק בבניית ויצירת המוצר, באופן שלכל אחד ואחת יש חלק בהצלחתה של החברה".

העבודה בארטליסט היא ממשרדי החברה במרכז ת"א ובקיבוץ אפיקים בצפון הארץ, כאשר בהתאם לתפקידים השונים העבודה מתבצעת לעיתים מאולפן המוזיקה, אולפני וידאו שונים וכד', ובהתאם לצורך ניתן לעיתים לשלב גם עבודה מהבית.

אתר המשרות: www.artlistjobs.io
אתר חברה: www.artlist.io
דוא"ל לשליחת קו"ח: cv@artlist.io

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully