וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית דדוש יעמוד בראש יחידת ביט של בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 16:56

דדוש, מנהל החדשנות והפיתוח העסקי של קבוצת החברותyes , פלאפון ובזק בינלאומי, נבחר לנהל את יחידת ביט בחטיבת החדשנות והאסטרטגיה: "תקופה מרתקת להיות חלק מעולם הבנקאות המתחדש"

עמית דדוש. יחצ,
עמית דדוש/יחצ

עמית דדוש, מנהל החדשנות והפיתוח העסקי של קבוצת החברות yes , פלאפון ובזק בינלאומי, נבחר לנהל את יחידת ביט בחטיבת החדשנות והאסטרטגיה של בנק הפועלים. דדוש הוביל את החדשנות ואת הפיתוח העסקי בשלושת מותגי התקשורת, והוביל את הקמת שירות הסטרימינג yes+ שנחשב לאחד משירותי הטלוויזיה המתקדמים ביותר בעולם אשר פותח בשיתוף פעולה יחד עם אפל העולמית. בנוסף, הוביל את אחד הפרוייקטים המורכבים בשוק התקשורת, המיגרציה של yesמשידורי לווין לשידורים על גבי האינטרנט.

אפליקציית bit היא המובילה בישראל, עם קרוב ל-2.5 מיליון משתמשים פעילים. bit הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים - באופן המאובטח ביותר ובחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה. האפליקציה המשיכה להתחדש באופן דינמי בהתאם לצרכים המשתנים בשוק והחלה להוביל את מהפכת התשלומים לעסקים ולחברות במגוון תחומים: קמעונאות, מזון, מוצרי צריכה, אנרגיה, ביטוח, פנסיה ועוד, והשנה השיקה את הארנק הדיגיטלי של bit ואת כרטיס האשראי bitcard.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה אמר: "עמית מביא עמו יכולות מגוונות, ניסיון וחשיבה עסקית ויצירתית ממוקדת חווית לקוח, שתסייע ל-bit להמשך התנופה וההצלחה. אני מאחל לו הצלחה רבה באתגר הגדול החדש".

עמית דדוש ציין כי: "אני גאה ונרגש להוביל את bit, שירות התשלומים הדיגיטלי המוביל בישראל. זו תקופה מרתקת להיות חלק מעולם הבנקאות המתחדש ואני מודה לבנק הפועלים על האמון עם מינויי לתפקיד".

  • עוד באותו נושא:
  • ביט 69

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully