וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין חדשני לקלאסי ואיקוני: הקולקציה החדשה של טבע נאות

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 10:08

חברת טבע נאות משיקה את קולקציית קיץ 2021, המשלבת בין דגמים קלאסיים ואייקונים המזוהים עם המותג וזוכים השנה לטוויסט עיצובי לבין דגמי סניקרס חדשים ועדכניים

טבע נאות מטאור. יחצ,
דגם מטאור של טבע נאות/יחצ

חברת טבע נאות משיקה את קולקציית קיץ 2021, המשלבת בין דגמים קלאסיים ואייקונים המזוהים עם המותג וזוכים השנה לטוויסט עיצובי לבין דגמי סניקרס חדשים ועדכניים.

טבע נאות מייצרת בישראל בעבודת יד, ומשתמשת ובטכניקות מסורתיות לצד טכנולוגיות יצור מתקדמות, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים. כל הדגמים כוללים רפידת נוחות אנטומית ועשויים מחומרי הגלם המשובחים ביותר.

בקולקציה החדשה תוכלו את סניקרס הנוחות של טבע נאות - סניקרס אורבני ואופנתי העומד בסטנדרט הנוחות הגבוה והמחמיר של החברה, עם בטנה רכה ונושמת וסוליית פוליאוריטן קלה וגמישה במגוון סגנונות וכמובן רפידת הנוחות האנטומית הנשלפת של טבע נאות. מיוצר בישראל בעבודת יד, בטווח מחירים 500-550 שקל.

מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות: "למרות משבר הקורונה החברה השקיעה כמיליון שקל בפיתוח, עיצוב וייצור של הקולקציה החדשה לקיץ 2021.

דגמי קיץ לנשים

  • ג'ולי- בגזרת הדגמים החדשים תוכלו למצוא את דגם ג'ולי- סנדלים שטוחים מעור איטלקי איכותי רך ונושם עם רצועות דקות המאפשרות תמיכה טובה לכף הרגל לצד מראה קליל, מינימליסטי ואלגנטי המושלם לימי הקיץ החמים. הדגם כולל את רפידת הנוחות האנטומית של טבע נאות המקנה תחושת גמישות ורכות מלטפת בכל צעד, בולמת זעזועים ותומכת בכל חלקי כף הרגל מהבוהן ועד העקב. מחיר- 380 שקל.
  • טמפר- כפכפים אלגנטיים מעור איטלקי איכותי, מקושטים באבני חן קטנטנות עם עקב נמוך, סקוץ' ברצועה הקדמית וגומי משני צדי הרצועה העליונה מספקים התאמה מושלמת לכל רגל. תמיכה מלאה לרגל ובולמי זעזועים. אשר נותנים מענה מושלם לכל מי שאוהבת עקבים אך לא מוכנה להתפשר על הנוחות. מחיר- 400 שקל.
  • פרזנו- כפכפי אצבע עם שילובי עור עדינים, אבזם מצופה עור איכותי ותמיכה של גומי להתאמה מירבית. הדגם כולל את רפידת הנוחות האנטומית של טבע נאות המקנה תחושת גמישות ורכות מלטפת בכל צעד, בולמת זעזועים ותומכת בכל חלקי כף הרגל מהבוהן ועד העקב. מחיר- 380 שקל.
  • וואטו- סנדלים יומיומיים נוחים מעור איטלקי איכותי, רך ונושם עם 3 רצועות סקוטש. הדגם כולל את מדרך הנוחות האנטומי של טבע נאות המעניקה גמישות, בלימת זעזועים ועמידות לאורך זמן. עם אפשרות להחלפת המדרך במדרס אורתופדי/רפואי אישי לפי הצורך. מחיר- 430 שקל.

דגמים לגברים

  • מטאור גבר- גם דגם מטאור האהוב לגברים חוזר העונה - סניקרס אורבני מעוצב אופנתי ונוח עשוי עור איכותי עם גומי בצדדים לנעילה קלה ונוחה. הדגם עם סוליית פוליאוריטן קלה וגמישה וכולל את מדרך הנוחות האנטומי של טבע נאות המעניקה גמישות, בלימת זעזועים ועמידות לאורך זמן. בדגם מדרך נשלף, לאחר שימוש רב ניתן לרכוש רפידה חדשה. ניתן גם להחליף את המדרך במדרס אורטופדי/רפואי אישי לפי הצורך. מחיר- 500 שקל.
  • סנטו- כפכפים אלגנטיים עשויים מעור, בעבודת יד, בתפירה מוקפדת ואיכותית. הדגם נוח מאוד במרקם כפפתי, רך ונעים והרפידה מצופה בעור המקנה לה מראה יוקרתי. הדגם כולל כמובן את רפידת הנוחות האנטומית של טבע נאות המאפשרת תחושת גמישות ורכות מלטפת בכל צעד כמו גם בולם זעזועים. מחיר- 400 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • טבע נאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully