וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר האמירתי לענייני סחר בינ"ל: "היחסים עם ישראל, ארוכי טווח"

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 11:05

כנס GLOBAL INVESTMENT FORUM של ג'רוזלם פוסט וקבוצת המדיה חאליג' טיימס, נפתח באיחוד האמירויות, בדברי ברכה של השר המקומי לענייני סחר בינ"ל, שהתייחס לכך שארצו היא לא רק זירה לעסקים בין שתי המדיות, אלא גם שער לשווקי אפריקה והמזרח הרחוק

ד"ר תאני בן אחמד אל זיודי, השר לענייני סחר בין לאומי של איחוד האמירויות, היה הנואם הראשון בכנס GLOBAL INVESTMENT FORUM של ג'רוזלם פוסט וקבוצת המדיה חאליג' טיימס.

השר שמונה לתפקיד כדי לקדם שיתופי פעולה בינלאומיים שאינם מבוססים על סחר בנפט, ציין בנאומו כי בתקופה האחרונה חלו באיחוד האמירויות מספר רפורמות שנועד להקל על שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות.

בן היתר ציין ד"ר אל זיודי כי ארצו התירה לראשונה לחברה מקומית להיות ב-100% בעלות זרה וכן מנה שורה של הקלות שנועדו לפשט את המנגנונים שמאפשרים עסקים באיחוד האמירויות.

ד"ר ת'אני בן אחמד אל זיודי, השר לענייני סחר בינ"ל של איחוד האמירויות. מרק ישראל סלם,
ד"ר ת'אני בן אחמד אל זיודי, השר לענייני סחר בינ"ל באיחוד האמירויות/מרק ישראל סלם

הדימיון בין שתי המדינות

השר האמירתי התייחס בדבריו גם ליעדים קרובים יותר ואמר: "היחסים עם ישראל הם יחסים ארוכי טווח. אך יש עוד הרבה עבודה לעשות כבר ב-200 הימים שנותרו עד לסוף שנת 2021".

כן הוסיף כי ליחסים הנרקמים יש משמעויות רחבות יותר, באומרו ששיתוף הפעולה לא יתבטא רק בעסקים בין שתי המדינות, אלא גם יפתח שער לשווקים גדולים כמו אלה של אסיה ואפריקה.

מיד אחריו עלה לברך את באי הוועידה מנכ"ל משרד ההשקעות של אבו-דאבי, ד"ר טאריק בין הנדי שהתייחס בדבריו לדימיון הגדול בין המדינות, במגוון נושאים כמו טכנולוגיות שנועדו לפתור את המחסור במים, ייצור עצמאי של מזון ודאגה לתעסוקה של צעירים.

ד"ר טארק בין הנדי, מנכ"ל משרד ההשקעות של אבו דאבי. מרק ישראל סלם,
ד"ר טארק בין הנדי, מנכ"ל משרד ההשקעות של אבו-דאבי/מרק ישראל סלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully