וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רב בריח" משיקה קולקציית דלתות פנים וכניסה שמתאימות ל-6 סגנונות עיצוב

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 13:54

החברה המתמחה בתכנון, ייצור ושיווק של דלתות כניסה ודלתות פנים לבית ולמשרד, משיקה קולקציית דלתות כניסה ופנים המתאימות ל-6 סגנונות עיצוב שונים - בוהו, נורדי, קלאסי, תעשייתי, מודרני וכפרי

"רב בריח", המתמחה בתכנון, ייצור ושיווק של דלתות כניסה ודלתות פנים לבית ולמשרד,משיקה קולקציית דלתות כניסה ופנים המתאימות ל-6 סגנונות עיצוב שונים - בוהו, נורדי, קלאסי, תעשייתי, מודרני וכפרי.

רב בריח דלת פנים בסגנון תעשייתי צילום עידו לביא. עידו לביא,
שלל סגנונות. רב בריח/עידו לביא
  • הסגנון התעשייתי התפתח בתחילת המאה ה-20 ומשלב דינמיות, נוחות מודרנית וטכנולוגיות חדישות עם שימוש באלמנטים תעשייתיים המקנים מראה מתקדם יותר עם צבעוניות הנעה בין לבן לאפור ולעיתים גם צבע חם ובולט כמו אדום. הדגם המוביל את הסגנון - דלת מסדרת TOP ZERO עם משקוף והלבשות בקו אפס עם הקיר ופורמייקה דמוי בטון איכותית, ידית בגוון שחור מוברש, גובה 220/240 וצירים נסתרים. עוד לסגנון זה מושקת דלת כניסה מדגם NOA, דלת פרימיום בגמר צבע עמיד ואיכותי, משקוף והלבשות בקו אפס עם הקיר, צירי HEAVY DUTY נסתרים וידית שמתחילה מגובה 2/3 הדלת ונושקת לרצפה.
  • לסגנון הקלאסי השואב השראה מארמונות ברחבי אירופה ומקרין החוצה יוקרה ומלכותיות עם צבעוניות של גווני שמנת, בז' וחום ונגיעות של זהב ונחושת ולעיתים גם של שחור, סגול ובורדו, מציעה רב בריח את סדרת TOP CLASSIC, דלתות פנים עמידות בנזקי מים, עם פורמייקה בעובי 1.8 מ"מ בגמר צבע וקרניזים איכותיים בצד הפנימי והחיצוני בשלושה עיצובים. מראה יוקרתי ואיכותי שאי אפשר להישאר אדיש לו. לחברה מבחר רב של דלתות כניסה תואמות לסגנון בגדלים שונים.
  • לסגנון הבוהו שיק, סגנון שהתחיל בתחילת המאה ה-19 ואפיין את הסטייל של אמנים ואנשי הרוח של התקופה, ומתאפיין במראה צבעוני ומלא שמחת חיים מציעה רב בריח את דלת טופ בגוון שמנת עם שילוב זכוכית סבתא וידית ברונזה. דלת כניסה דומה מובילה את הסגנון - דגם גאיה, המשלבת סורג פרחוני בגוון זהב, ידית לבחירה בגוון זהב או נירוסטה וזכוכית סבתא.
  • לסגנון הנורדי הלקוח מארצות סקנדינביה ואחד מהסגנונות המאומצים ביותר בישראל המתאפיין במינימליזם, פונקציונליות קווים נקיים, גוונים בהירים וחומרים טבעיים, מציעה רב בריח דלת טופ חלקה בגוון לבן שלג 9016 וידית ניס שחורה. עוד לסגנון זה משיקה רב-בריח דלת כניסה חדשה ומהממת מסדרת DECOR - דלת בליבת פלדה וחיפוי פורניר איכותי בצביעת כחול ג'ינס ו-2 פנלים בצד החיצוני.
  • לסגנון המודרני והאהוב בישראל מציעה רב בריח את דלת הכניסה מדגם רז בעיצוב נקי בגמר צבע עם חלון תחתון להצצה לנעליים - לדלת זכוכית בידודית כפולה שקופה או חלבית והיא מוצעת עם משקוף בקו אפס וצירים נסתרים. כמו כן לסגנון זה דלתות פנים בגובה 240 מסדרת טופ-פרימיום - נקיות, צבועות בתנור בגוון לבחירת הלקוח והאדריכל ומודרניות.
  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully