וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא תשלב טכנולוגיה ירוקה לציפוי טקסטיל של סונוביה

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 14:37

דלתא-גליל וסונוביה חתמו על הסכם, במסגרתו דלתא תבצע פיילוטים לשילוב הטכנולוגיה הירוקה לציפוי טקסטיל של סונוביה בבדים של מותגי ספורט והלבשה בינלאומיים

שוקי הרשקוביץ. סונוביה,
שוקי הרשקוביץ, יו"ר סונוביה/סונוביה

סונוביה (ת"א:סונו) ודלתא-גליל (ת"א:DELT) מדווחות היום, כי חתמו על הסכם שמטרתו ביצוע פיילוטים לקידום מכירת הטכנולוגיה הירוקה הייחודית של סונוביה לציפוי טקסטיל ומסחורה ללקוחותיה המובילים של דלתא בעולם. במסגרת ההסכם תותקן מכונה תעשייתית ראשונה, פרי פיתוחה של סונוביה, במרכז הפיתוח והחדשנות של דלתא בישראל, ובאמצעותה יבוצעו פיילוטים לשילוב הטכנולוגיה בבדים של מותגי ספורט ואופנה בינלאומיים מובילים. שיתוף הפעולה מחזק את מדיניות דלתא לקידום מוצרים ידידותיים לסביבה, אשר מתאפשר בזכות הטכנולוגיה החדשנית של סונוביה.

הטכנולוגיה של סונוביה מאפשרת לבצע טיפולי ערך מוסף לבדים באופן ידידותי לסביבה, בשימוש מופחת של כימיקלים וחומרים ידידותיים לסביבה תוך השגת יעילות מירבית של התכונות הנדרשות.

ההסכם מהווה אבן דרך משמעותית עבור סונוביה בדרך למסחור ראשוני של הטכנולוגיה, יחד עם שותף מוביל ישראלי וגלובאלי המשרת, בין היתר, את עלית מותגי האקטיב וההלבשה התחתונה בעולם, וכן ממצב את דלתא-גליל כחלוצה עולמית באימוץ טכנולוגיות high-performance ידידותית לסביבה. זה מספר חודשים שהחברות משתפות פעולה באופן שוטף ואף החלו בהצגה משותפת של הטכנולוגיה בפני לקוחות מובילים.

ההתקשרות צפויה להניב ערך מוסף עבור סונוביה ודלתא, ועבור לקוחותיהן, כאשר לסונוביה תיווצר נגישות לביקושים משוק הלבשת האקטיב וההלבשה התחתונה, בעוד שלדלתא-גליל תהיה נגישות לטכנולוגיה הייחודית.

"לשווק טקסטיל ידידותי לסביבה"

גיל שמעון, נשיא חטיבת ה Global Upper Market: "דלתא-גליל, ספקית גלובאלית מובילה של אקטיב והלבשה תחתונה המשרתת מותגים בינלאומיים מובילים, רואה בטכנולוגיה של סונוביה אפשרות להוביל לשיפור משמעותי בדרך שבה מקנים תכונות ערך-מוסף לבדים, המיוצרים בשימוש מופחת של כימיקלים וחומרים ידידותיים לסביבה ועל ידי כך מקדמים את אסטרטגיית הקיימות של החברה".

שוקי הרשקוביץ, יו"ר סונוביה: "אנו רואים בהסכם הבעת אמון של דלתא בטכנולוגיה של סונוביה, אשר ניתנת מאחד הספקים המובילים בתחום הטקסטיל לבגדי האקטיב והאופנה. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה ישיא ערך רב לשתי החברות אשר יוכלו לייצר ולשווק יחד טקסטיל ידידותי לסביבה, בעל ערך מוסף משמעותי ללקוחות ולמותגים."

  • עוד באותו נושא:
  • דלתא גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully