וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפאין טבעי מפרי הגוארנה: החטיף החדש של Corny

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 14:47

מותג חטיפי הדגנים CORNY משיק סדרת חטיפים ייחודית: קורני אנרג'י, חטיף דגנים המכיל מנת קפאין טבעי מפרי הגוארנה בכמות השווה. לכוס אספרסו (25 מ"ל)

קורני. יחצ,
חטיף קורני החדש/יחצ

מותג חטיפי הדגנים הוותיק והאיכותי CORNY ממשיך לחדש עם השקת סדרת חטיפים חדשה, קורני אנרג'י, חטיפי דגנים בתוספת פרי הגוארנה הידוע ביכולת שלו להשאיר את רמת האנרגיה גבוהה, ויציבה ונמצא בשימוש מזה אלפי שנים באזור האמזונס.

השילוב של אגוזים, דגנים מלאים, שוקולד עשיר ודבש הופכים את קורני אנרג'י לחטיף נהדר להתחיל עמו את הבוקר, לפני אימון ספורט או אחריו או סתם באמצע יום עבודה כפתרון מושלם לארוחת ביניים.

סדרת קורני אנרג'י מוצעת בשני טעמים: חטיף דגנים עם שקדים קלויים ושוקולד חלב בתוספת גוארנה וחטיף דגנים עם בוטנים, שוקולד גוארנה וקפה.

סדרת קורני אנרג'י מצטרפת למגוון הרחב והעשיר של חטיפי הדגנים האיכותיים והטעימים של CORNY, בהם: קורני עם שוקולד חלב, קורני עם שוקולד חלב ובננה, קורני עם אגוזים ,קורני חטיף עם שוקולד מריר מעולה וחטיפים ללא תוספת סוכר.

מגוון חטיפי הדגנים של CORNY משווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם. WWW.SIDES.CO.IL.

מחיר לצרכן מארז קורני- 17.90 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully