וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהבה למים אין גיל: מותג בגדי הים, ספידו, חוגג את אהבת הנשים למים

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 22:32

בקמפיין לוקחות חלק נשים במגוון גילאים "בשנים האחרונות ספידו פונה ומתאים את עצמו לכמה שיותר קהלי יעד רלוונטיים של נשים בגילאים שונים, כאשר המכנה המשותף הוא האהבה למים"

ספידו (Speedo), מותג השחייה משיק קולקציית בגדי ים לקיץ 2021 הכוללת בגדי ים מבד ה-Endurance + המתייבש במהירות בשל מבנהו, מגן בפני קרינת UV ועמיד ב-100% בפני הכלור הישראלי.

איריס בן דרור מנכ"ל קבוצת בן דרור (יבואנית ספידו ישראל): "האהבה למים חוצה גילאים, מגדרים ומגזרים. אני שמחה להוביל את הקבוצה ולהגדיל את הגיוון על המסך בקמפיין שמציג נשים בכל הגילאים ובכל המידות. זה הניצחון שלנו בספידו, הדרך שלנו להראות שכולנו צריכות לאהוב ולחגוג את גופנו בכל גיל, משקל וגזרה".

בגד ים של ספידו. יח"צ חו"ל,
בגד ים של ספידו/יח"צ חו"ל

הקולקציה החדשה, המיוצרת מבד ה-Endurance+, שואבת את השראתה מהעולם הבוטני והעתידני וכוללת מגוון רחב של דגמים המתאימים לכל מבנה גוף.

בקולקציה ניתן למצוא בגדי ים עם גב פתוח, גב עם רצועות X וגב סגור המחמיאים לגוף ומעניקים טווח תנועה רחב. כמו כן ניתן למצוא בגדי ים עם כתפיות דקות ועבות וחתך רגל גבוה ונמוך ובגדי ים עם תמיכה לחזה עם ובלי ברזלים ובטנה כפולה, בצורות גיאומטריות, צבעים בוהקים לצד דגמים בעלי עיצוב שקט ומאופק יותר. ורסטיליות הקולקציה מאפשרת התאמה מושלמת לכל גיל, מבנה גוף והעדפה אישית.

בגדי ים מחטבים Speedo Sculpture

בגדי הים שעוצבו בטכנולוגיות ה-Sculpture מעניקים תמיכה מקסימלית בכל חלקי הגוף. הבד Shape Comprex מאפשר ארבעה כיווני מתיחה, המקנים התאמה למבנה הגוף ומחטבים אותו. הבד בעל מרקם רך ונעים מאפשר ליהנות מבגד הים לאורך זמן מבלי לוותר על נוחות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בגדי ים לנשים עם שרוולים ארוכים

ספידו גאה להמשיך את קו בגדי הים עם השרוול הארוך השואבים את השראתם מעולם הגלישה וסקי המים.

בקולקציה תוכלו למצוא בגדי ים עם רוכסן קדמי ואחורי, במספר צבעים, ומפתחים סגורים. בגדי הים מיוצרים מבד ה- Endurance+, הייחודי לספידו, הכולל עמידות של 100% מפני כלור, ייבוש מהיר ועמידות גובהה לאורך זמן.

טווח מחירים לקולקציה כולה: 119 שקלים עד 389.90 שקלים
ניתן להשיג את קולקציית הקיץ החדשה בחנויות, ברשתות הספורט הנבחרות ובאתר האינטרנט של החברה www.speedo.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully