וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבירבזאר ועמותת "לקט ישראל" משיקות בירת קראפט חדשה

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 16:41

מדובר בבירת קראפט ישראלית בסגנון AMBER ALE, בעלת 4.9% אלכוהול, עשירה בטעמים פירותיים. במסגרת שיתוף הפעולה תעביר בירבזאר תרומה ללקט ישראל על כל בקבוק שיימכר

עץ הלקט. יחצ,
שותים, נהנים ותורמים. הבירה החדשה עץ הלקט/יחצ

שותים בירה, תורמים לקהילה: עמותת 'לקט ישראל' והבירבזאר שמחות להשיק את 'עץ הלקט', בירת קראפט ישראלית משובחת עם אחריות חברתית. במסגרת שיתוף הפעולה תעביר בירבזאר תרומה בשם הרוכש ל'לקט ישראל'- הארגון הגדול בארץ העוסק בהצלת מזון והעברתו לנזקקים.

'עץ הלקט' היא בירת קראפט ישראלית משובחת בסגנון AMBER ALE בעלת 4.9% אלכוהול, המיוצרת במבשלה קטנה בדרום מרכז הארץ המוכרת יותר בשם "מבשלת בירבזאר או מבשלת הארץ". הבירה עשירה בטעמים פרותיים וקלילה מאוד ומתאימה בכל הזדמנות וסיטואציה, החל ממפגש חברים, פיקניק או על האש כאשר הערך המוסף של 'עץ הלקט' היא האחריות החברתית שבה.

עמותת 'לקט ישראל' היא הארגון הגדול בישראל העוסק בהצלת מזון והעברתו לנזקקים. הארגון הוקם בשנת 2003 על ידי ג'וזף גיטלר שעלה לישראל רק כשנתיים לפני כן. הארגון, המונה כיום כ-100 עובדים, 15,000 מתנדבים ו-27 משאיות הובלה בתנאים מבוקרים, חילק במהלך שנת 2020 כ- 18,500 טון פירות וירקות וכ-2.4 מיליון ארוחות באמצעות 330 עמותות, ארגונים ורשויות מקומיות בכל הארץ, בכך סיפק ביטחון תזונתי לכ-246,000 ישראלים נזקקים מדי שבוע.

גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל, ציין: "אני רוצה להודות לחברים היקרים מהבירבזאר על הירתמותם למען 'לקט ישראל'. הבירבזאר יצר בירה נהדרת, מרווה, ישראלית שגם מביאה איתה ערך ואחריות חברתית גדולה. אני מאחל לכל עם ישראל קיץ נהדר, עם הרבה בירה צוננת שבעזרתה יוכלו ישראלים נזקקים נוספים להיעזר בלקט ישראל".

בירבזאר היא מבשלת בירה קראפט אשר מובילה את תרבות השתייה בישראל ומעניקה חוויה טעמים ייחודית ללקוחותיה. תוכלו למצוא אותנו בליבם הפועם של השווקים הפופולרים בארץ וגם אצלכם בבית, דרך שירות המשלוחים החדשני שלנו שמגיע לכל מקום- מדן ועד אילת

  • עוד באותו נושא:
  • בירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully