וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד 20 מיליון דולר לפלטפורמה הישראלית לניהול מכירות דיגיטליות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 17:07

DealHub.io, חברת ההייטק הישראלית, שפיתחה פלטפורמה ראשונה מסוגה בעולם המאפשרת לארגוני מכירות ניהול כלל תהליכי המכירות הדיגיטלים במקום אחד, הודיעה היום על סגירת סבב גיוס B בסך 20 מיליון דולר, בהובלת IGP) Israel Growth Partners) ובהשתתפות המשקיעים הקיימים

סבב הגיוס מתקיים על רקע צמיחה מואצת בעסקי החברה, אשר הציגה גידול שנתי של 300% בהיקף הפעילות במשך שלוש שנים רצופות. ברקע הביקוש הגובר למוצרי החברה, עומד הצורך של צוותי מכירות לייעל ולשפר את חווית הלקוח לאורך כל שלבי המכירה ובכל סוגי העסקאות ולספק חווית מכירה מותאמת ומבודלת.

ההון שגויס ישמש את החברה להרחבה משמעותית של צוות העובדים בישראל ובעולם. כיום עובדים ב-DealHub כ-80 עובדים, רובם בישראל, ועד סוף 2021 מתכוונת החברה להכפיל את מצבת העובדים, לפתוח משרדים נוספים בארה"ב ולהרחיב בה את צוותי המכירות, ניהול הלקוחות והפיתוח העסקי.

עובדי חברת דיל האב. יח"צ,
עובדי חברת DealHub.io/יח"צ

התאמה מיטבית ללקוח

פלטפורמת ה-RevAmp, או בשמה המלא Revenue Amplification Platform, מאפשרת לצוותי מכירות והעומדים בראשם לאמץ תפיסה קוהרנטית, מותאמת-לקוח וייחודית לנקודת המפגש בין איש המכירות ללקוח הקצה. לפי תפיסה זו, על אנשי המכירות, להתאים עצמם לשלב בו הלקוח נמצא בתהליך הרכישה ומתוך כך להציג את מרכולתם בצורה אישית, אינטראקטיבית ומעוררת השראה.

הודות ליכולת הייחודית של הפלטפורמה להפיק תובנות בזמן אמת על 'שפת הגוף' הדיגיטלית של הלקוחות, דפוסי ההתנהגות והעדפותיהם לאורך תהליך המכירה, RevAmp מאפשרת למשתמשיה קבלת החלטות מותאמות ורלוונטיות יותר, ובכך מגדילה את שיעור סגירת העסקאות.

הפלטפורמה פועלת בסינרגיה מלאה עם כל מערכות ה-CRM ובראשן Salesforce.com, ואורזת תחת קורת גג אחת את כל היכולות הנחוצות לאנשי מכירות על מנת להוביל תהליך מכירה אישי ואינטראקטיבי לכל אורכו, ולספק תובנות הנחוצות להבטיח הצלחה מרבית. RevAmp כוללת חדר-עסקה דיגיטלי מותאם לקוח ושפה, התפור לשלב הרלוונטי בתהליך המכירה לפי צרכי לקוח-הקצה. חדר עסקה וירטואלי זה נקרא Digital DealRoom.

הפלטפורמה משלבת מערכת מהמובילות בתחום להפקת הצעות מחיר בשם DealHub CPQ ומערכת לניהול חוזים בשם DealHub CLM, אשר מונגשות ללקוח לעריכה ולחתימה באמצעות חדר העסקה הדיגיטלי.

"עולם המכירות משתנה לנגד עינינו, שינוי שקיבל עצימות גבוהה עם התפרצות הקורונה. לא זו בלבד שצוותי מכירות נדרשים להסתגל לקונים מודעים ומתוחכמים יותר, אלא שתהליכי מכירה מתבצעים בחלקם הארי מרחוק ומאלצים ארגונים לאמץ טכנולוגיה שתאפשר זאת".

אמר אייל אלבכרי, מנכ"ל ומייסד DealHub.io, "אני מתמלא גאווה נוכח הבעת האמון על ידי חוד החנית של חברות ההייטק הישראליות שבחרו DealHub והפכו שותפות לדרך, ביניהן: Sisense, Yotpo, monday.com, WalkMe, Gong.io, Zerto, Allot, WhiteSource, Hibob, DriveNets ועוד רבות וטובות אחרות".

"מנהלי מכירות זקוקים לגמישות שתאפשר להם לעמוד בקצב השינויים המהיר של הסביבה העסקית. עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם להיות מוגבלים בניהול תהליכי המכירה שלהם ע"י כלי מכירות מסורבלים ויקרים." אמר אורי ארדה, שותף כללי, IGP. "פלטפורמת RevAmp מספקת פתרון פשוט ואינטואיטיבי ללא קוד, המאפשר לעסקים להתאים את עצמם לסביבת המכירות המודרנית. שימוש בפלטפורמה מאפשר לעסקים לא רק לקבל תמונה ברורה אלא גם להפיק תובנות מעשיות כדי להגדיל באופן עקבי את הכנסותיהם. אנו שמחים לגבות את החדשנות ש-DealHub.io מביאה לתחום ניהול תהליכי המכירה ולתמוך בצמיחתו."

אלון לובין, אייל אלבכרי ואייל אורגיל, הנהלת דיל האב. יח"צ,
אלון לובין, אילל אלבכרי ואייל אורגיל, DealHub.io/יח"צ

אודות DealHub.io

DealHub.io, הוקמה ב-2014, על ידי שלושה מייסדים: אייל אלבכרי, מנכ"ל החברה, אלון לובין, CTO ואייל אורגיל, CRO. החברה ממוקמת בישראל ובאוסטין טקסס ומעסיקה קרוב ל-80 עובדים. DealHub.io פיתחה את פלטפורמת ה- RevAmp) Revenue Amplification) המאפשרת לצוותי מכירות לנהל דיאלוג מותאם אישית עם לקוחותיהם לאורך תהליך המכירה כולו.

הפלטפורמה משלבת חדר עסקה דיגיטלי, Digital DealRoom, לניהול ההתקשרות השוטפת מול כל בעלי העניין מצד הלקוח בצורה אינטראקטיבית, פרסונלית ורלוונטית. הפלטפורמה משלבת מספר מנועי Commerce המאפשרים מענה רחב לשלב יצירת הצעה/חוזה ועד לחתימתו, כגון: ,CPQ ,Subscription Management ו-CLM. הפלטפורמה מספקת ניתוח התנהגותי מבוסס בינה מלאכותית של האינטראקציות עם הלקוחות וזיהוי מאפיינים המאפשרים סגירת עסקאות מהירה.

קרן IGP משקיעה בחברות צמיחה ישראליות בתחומי הייטק. הקרן מנוהלת ע"י חיים שני, משה ליכטמן, אורי ארדה ואסף הראל ומנהלת מעל ל-600 מיליון דולר בשתי קרנות. הקרן השקיעה מאז הקמתה ב-18 חברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully