וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים על הענק הסיני: נבחר מבצע לפרויקט MUZZA בגליל ים

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 15:43

קבוצת הורוביץ נערכת להתחלת הבנייה בפרויקט מגורי היוקרה MUZZA בגליל ים, בהרצליה. החברה מודיעה כי בחרה ב- CSCEC הסינית, מחברות הבניה הגדולות בעולם, לשמש כקבלן המבצע בפרויקט המוערך ב-200 מיליון שקלים ואכלוסו צפוי בתחילת 2024

CSCEC השלימה את בניית נמל חיפה החדש ולוקחת חלק בימים אלה בבניית תשתית הרכבת הקלה;
פרויקט MUZZA הוא פרויקט המגורים הראשון שלה בישראל, לאחר שבנתה למעלה מ-60 מיליון דירות ברחבי סין.

CSCEC (Chania State Construction Engineering Corp Ltd) הינו תאגיד ענק, הבונה ביותר מ-100 מדינות מסביב לעולם. בסין, כך על פי דיווחי החברה, 1 מתוך 25 תושבים גר בפרויקט שנבנה על ידי החברה והיא אחראית על בנייתם של 90% מגורדי השחקים במדינה.

כן מעורבת החברה בבניית נמלי תעופה, נמלים ימיים, מוזיאונים, תחנות כוח, בסיסי שיגור לוויינים, מנהרות שירות עירוניות ועוד.

אכלוס צפוי בתחילת 2024

קבוצת הורוביץ מקדמת בימים אלה מספר מיזמים בתחום המגורים, משרדים, מסחר ואף מלונאות. במסגרת זו, החברה תרחיב את שיתוף הפעולה עם CSCEC כקבלן מבצע.

פרויקט MUZZA קיבל לאחרונה היתר בניה, והוא צפוי להתאכלס ברבעון הראשון של שנת 2024. היקף הפרויקט מוערך בכ-200 מיליון שקל. הפרויקט משלב שני מבננים בחזית ומבנה עורפי בגובה של 9 קומות, והוא כולל 52 יחידות דיור בנות 3-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, עם נוף מתוכנן שכולל חורשות ופארקים ירוקים מסביבו.

טווח מחירי הדירות נע בין 3 מיליון שקל לדירת 3 חדרים, 4 מיליון שקל לדירת 4 חדרים ו-4.5 מיליון שקל למיני פנטהאוז. הדירה היקרה ביותר בפרויקט היא פנטהאוז מרהיב ביופיו בקומה העליונה, המשתרע על שטח של כ-300 מ"ר כולל מרפסת, עם גובה תקרה של 4 מטר, המוצע למכירה תמורת סכום של כ-15 מיליון שקל.

פרויקט muzza, גליל ים. הדמיה, באדיבות קבוצת MUZZA,
פרויקט muzza, גליל ים/הדמיה, באדיבות קבוצת MUZZA

סגנון באוהאוס לשכונה פסטורלית

שלב שיווק הפרויקט החל לאחרונה, ותוך זמן קצר נמכרו בו כ-20 דירות, בהיקף כולל של כ-80 מיליון שקל.

פרויקט MUZZA מאופיין בארכיטקטורה בסגנון הבאוהאוס התל אביבי והמשווקים מבטיחים לדיירים העתידיים בו חוויית מגורים של מלונות בוטיק עם מגוון שירותים, לובי מרווח וטרקלין עם מרחבי עבודה משותפים. על תכנון הפרויקט הופקד משרד LSA אדריכלים.

שכונת גליל ים הפכה למבוקשת בשל קרבתה, במרחק נסיעה קצר בלבד, למרכז הבינתחומי, קניון שבעת הכוכבים, קיבוץ גליל ים, כבישי הגישה ללב העיר, להרצליה פיתוח וכן לנתיבי איילון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

CSCEC - תספק סטנדרט גבוה ולוחות זמנים קפדניים

לדברי חני הורוביץ, בעלים ויו"ר קבוצת הורוביץ: "אנו גאים על העסקה עם ענקית הבניה הסינית, שתאפשר לנו לבנות את פרויקט MUZZA בסטנדרט גבוה ובלוחות זמנים קפדניים. עבור CSCEC, זהו פרויקט המגורים הראשון בישראל ואני מאמינה שהצלחתו תביא לשיתופי פעולה נוספים בינינו".

"הפרויקט מוקם בעיצומו של מהפך שעוברת שכונת גליל ים, רובע מגורים הנמצא במיקום אסטרטגי המהווה מוקד משיכה למשפחות צעירות, ואני צופה שעם השלמת הקמת הפרויקטים המתוכננים בו, הוא יהפוך לנכס נדל"ני בעל ערך גבוה", מסכמת הורוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully