וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ALD השלימה גיוס של כ-163 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 17:44

ALD הודיעה כי השלימה גיוס של 50 מיליון דולר מהמוסדיים המובילים בישראל, לפי שווי של 146 מיליון דולר. כן הודיעה החברה על מיזוג עם HUB Security. עם השלמת המיזוג יחזיקו בעלי המניות של HUB Security 51% בחברה הממוזגת ושם החברה ישתנה ל-HUB Security

גיוס ומיזוג: חברת ALD גייסה כ-50 מיליון דולר והודיעה על מיזוג עם חברת HUB Security. אייל משה, כיום מנכ"ל האב אבטחת מידע, ימונה למנכ"ל החברה הממוזגת. בחודש שעבר אישרה האסיפה הכללית של אי.אל.די. אדוונסד לוגיסטיקס דוולופמנטס בע"מ (ALD) את מיזוגה עם חברת האב אבטחת מידע בע"מ (HUB Security).

עם השלמת המהלך, שיעור ההחזקה של בעלי מניות האב אבטחת מידע בחברה יעמוד על כ-51%
ואייל משה, יכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת ואילו המשנה למנכ"ל ALD, דותן משה, יישאר בתפקידו, ד"ר זיגמונד בלובבנד יכהן כיו"ר הדירקטוריון ומר אנדרי יארמנקו, ישמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה.

המערכות הרגישות כבר פרוצות

HUB Security הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות מודיעין 8200 ו-81, ביניהם אייל משה, המשמש כמנכ"ל החברה, ואנדרי יארמנקו, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות. בין בעלי במניות בחברה נמנים חברת הביטוח העולמית AXA, קרן ההשקעות OurCrowd ומשקיעים נוספים.

החברה מתמחה בהגנה על מידע מסחרי רגיש של חברות, ובידיה פתרון מחשוב מוצפן מתקדם, עבור חברות ואירגונים שמטרתו, מניעת חדירה עוינת והגנה על המידע המסחרי הרגיש של החברות. לחברה כ-20 עובדים במשרדים בתל אביב וניו יורק.

HUB Security מציעה פתרונות אבטחת סייבר לתחומי ה-AI, דאטה, פינטק ותשתיות. פלטפורמת הסייבר של HUB Security מתוכננת ומיוצרת על ידי החברה בישראל ונותנת לארגונים הגנה ברמה צבאית. הנחת היסוד של החברה היא שהמערכות עליהן היא מגנה הן כבר פרוצות ולכן יש לספק הגנה בסטנדרט גבוה למידע הרגיש.

הפתרון של החברה מאפשר לחברות וארגונים הרגישים להריץ אפליקציות של בינה מלאכותית ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, כפי שנדרש עבור שירותי בריאות, תשתיות קריטיות ופיננסים.

אייל משה, מייסד ומנכ"ל משותף. רובי ליבוביץ',
אייל משה, מייסד ומנכ"ל/רובי ליבוביץ'

עסקה ראשונה לגוף הממוזג

עסקה ראשונה של הגוף הממוזג כבר פורסמה לאחרונה, כששתי החברות דיווחו על מזכר הבנות משותף ראשון, לאספקת פתרונות הגנת סייבר לחברות הביטוח Marsh ו-Arch, בהיקף שיכול להיות מהותי לתוצאות החברה הממוזגת ב-2021.

בחברה עקבו במשך תקופה ארוכה אחרי ALD ולמדו את פעילותה. ALD היא חברה מבוססת, עם בסיס לקוחות משמעותי, בארץ ובחו"ל, ותשתית מכירות מפותחת. האב סקיוריטי רואה בפוטנציאל הגלום ב-ALD, ככר פורה לשלבים הבאים בהתפתחות החברה הממוזגת בעסקי הסייבר.

ALD היא חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-130 מיליון שקלים והיא עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום של אמינות מערכות. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים בישראל.

את ALD ליוו עוה"ד מאשה ברקוביץ ודן אלון ממשרד פרל כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully