וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: ענקיות הילדים משתפות פעולה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 20:40

וגם: על הקשר בין תה לשינה, לאפות פיתות בקלות בבית, גאווה בדיזל ורשת הירקות מתרחבת

החתונה של דיסני

דיסני ושילב. אור גפן,
דיסני ושילב/אור גפן

אם אפשר לחדש ולרגש בתחום עולם הילדים הרי זה על ידי שת"פ בין שילב - רשת החנויות לילדים ו'דיסני ישראל'. החברות השיקו את Disney Baby at SHILAV - מתחם ייחודי בתוך חנות הדגל חדשה של שילב בבני-ברק שנפתחה בהשקעה של 6 מיליון שקל ובחנות שילב בקניון גרנד חיפה שנפתחה בהשקעה של 4 מיליון שקל.

Disney baby at SHILAV הוא שת"פ ראשון בין שילב ודיסני ישראל. מתחם הקונספט הייחודי שפתחו משתרע על שטח של כ-100 מ"ר, ונמצא בו עולמו הקסום של מותג דיסני, עם קולקציות אופנה, טקסטיל, ועיצוב חדר תינוקות שעוצב בלעדית לרשת שילב ומוצג לראשונה. יש בו בובות דיסני, מושבי בטיחות, טיולונים, צעצועים ושלל מוצרים לתינוקות עם דמויות דיסני האהובות.

דיסני ושילב. יח"צ,
דיסני ושילב/יח"צ

בקולקציית האופנה המושקעת של Disney baby at SHILAV מככבות דמויות דיסני הקלאסיות והאהובות ביניהן: מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק, דייזי, דמבו, פו הדב, במבי, מארי החתולה, 101 כלבים דלמטיים, טינקרבל וחבריהם, והסיפור העומד מאחוריהן בשפה גרפית מתוחכמת. בסטודיו שילב יצרו לכל דמות מגוון דגמים וגזרות בהתאמה לגיל התינוק, ולידם אבזרים משלימים כמו כובעים, סינרים דו-צדדיים ועוד.

בנוסף למתחם דיסני, מוצע בחנות כל מה שהורים ותינוקות צריכים לקראת הלידה ולאחריה, חדרי תינוקות, עגלות וטיולונים, מושבי בטיחות, טקסטיל ואביזרים לעיצוב החדר, אופנה, צעצועים ומוצרי תינוקות ברמה גבוהה וחדשנות. קולקציות האופנה והטקסטיל של שילב מעוצבות על-ידי סטודיו שילב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

לישון עם תה

חליטות תה חדשות בהולנדיה. יח"צ,
חליטות תה חדשות בהולנדיה/יח"צ

חברת הולנדיה המתמחה במערכות שינה מתקדמות חברה לחברת Te יצרנית בוטיק של תה וחליטות צמחים ומציעה ללקוחותיה בסניפי הרשת ברחבי הארץ תה מרגיע כחלופה לקפה שהוגש עד כה. המהלך הוא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית קידום אורח החיים הבריא של הולנדיה שמוביל אבי ברססט, מנכ"ל החברה ונציג ארגון השינה העולמי בישראל.

בשנים האחרונות נעשו מהלכים שונים על-ידי החברה הישראלית לקידום אורח חיים בריא ויצירת מודעות סביב החשיבות של שינה איכותית ובהם הוצאה לאור של 3 ספרים העוסקים בחשיבות השינה, החברה הקימה את התנועה למען שנת הנאפ - לקידום נפנופ הצהריים, והחדרת קפסולות שינה למקומות עבודה מתוך הבנה שתנומת צהרים קצרה של עד 20 דקות יכולה לייצר בוסט משמעותי לערנות וליעילות העובד.

מדי שנה בחודש מרץ מובילה הולנדיה את אירועי יום השינה העולמי בשיתוף פעולה עם ארגון השינה העולמי, במסגרתו מתקיימות פעילויות שונות ומתפרסמים מחקרים רפואיים התומכים בחשיבות השינה באספקטים הפיזיים והקוגנטיביים שלה ומונגש לציבור מידע רב וחדשני בנושא.

כחלק מאסטרטגיה זו הושק שת"פ עם חברתTe -מותג פרמיום ישראלי בתחום התה והחליטות, ומציע 3 סוגי תה וחליטות מיוחדות, שיוגשו ללקוחות כדי לחבר אותם בצורה מושלמת לערכי מותג הולנדיה שחרט על דגלו את קידום אג'נדת אורח חיים בריא ושינה איכותית. החיבור לחברת Te-יצרנית בוטיק ישראלית של תה וחליטות צמחים הוליד קולקציית תה וחליטות צמחים תחת המותג הולנדיה, להשלמת החוויה החושית.

סוגי התה: חליטת מיינד תה, תה איורוודי כורכום וקינמון (אנטי דלקתי) ותה לבן, מותגו באריזות תחת השם הולנדיה. חברת Te היא יצרנית תה וחליטות צמחים פרימיום המביאה את עולמה המופלא, החווייתי והאיכותי של תרבות התה והחליטות שעוד משחר ההיסטוריה, נקשר כוחו של הגוף לרפא את עצמו בפלאי צמח התה.

seperator

אם יש קמח יש פיתה

סוגת. יח"צ,
קמח שמרים לפיתה/יח"צ

אם אתם חולמים לאפות פיתות מושלמות, כדאי שתדעו שסוגת מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה קמח שמרים פיתה להכנת פיתות בקלי קלות. הצלחת סדרת קמחי הקסם הביאה את סוגת לפתח את הקמח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי שעמלו יחד על פיתוח הרכב המצרכים המדויק להכנת פיתות - צריף רק להוסיף מים לקמח השמרים והבצק מוכן.

סדרת קמחי הקסם משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, כל הקמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, ובמטיח תוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובמרקם מושלם, ממש כמו מקצוענים. הקמח מכיל תערובת חדשנית של קמחים איכותיים לאפיית עשרות פיתות טריות, ניתן להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על-ידי השף והאופה ארז קומרובסקי.

seperator

דיזל גאה

דיזל. יח"צ,
דיזל/יח"צ

לרגל חודש הגאווה הבינלאומי, מותג האופנה דיזל משיק קולקציית גאווה לגברים. מרגע הקמת המותג התבססו בדיזל על ערכים של שוויון, ערבות הדדית והזכות להגדרה עצמית. הקולקציה החדשה שנמכרת בכל העולם וגם בישראל, כוללת פריטים בהדפסים בגוני צבע דגל הגאווה אותם ניתן לרכוש בסניפי הרשת ובאתר החברה.

seperator

אדידס גאה

גאווה אדידס. יח"צ,
tshsx/יח"צ

מותג אדידס ממשיך לתמוך במאבק למיגור ההומופוביה והטרנסופוביה בספורט ומשיק את קולקצייתLove unites בהשראת ספורטאים גאים שמוכיחים ש- Impossible Is Nothing. קולקציית הגאווה הושקה לראשונה ב-2015 והשנה אדידס ישראל תתמוך בשיר הגאווה הרשמי בכיכובם של עדן חסון ואלה לי להב. למותג -adidas חשוב לתמוך בקהילת הלהט"בק ולכן החברה תורמת לארגונים כמו Athlete Ally ו-Stonewall UK ששמים להם למטרה לשים סוף להומופוביה וטרנסופוביה בספורט וגם מאמינים שצריך להיות ייצוג שווה לקהילת הלהט"בק. לקמפיין הגלובאלי נבחרו ספורטאים גאים ומשפיעים שפרצו דרך והראו ש-Impossible is Nothing כמו: טום דיילי, אלוף העולם בשחייה וצלילה ל-10 מטרים; צ'לסי גריי, כדורסלנית מקצועית; אשלי האריס ואלי קריגר, כדורגלניות מקצועניות ,חברות לאותה הקבוצה ונשואות אחת לשנייה.

המוצר שימש סמל להיסטוריה העשירה של המותג בספורט התמזג עם התמיכה ארוכת השנים בתנועת LGBTQ +. הקולקצייה שנולדה מפידבק של קהילות הלהט"בק, אשר ביקשו ליצור מרחבים משלהם לביטוי עצמי, מאופיינת בצורות גאומטריות זורמות וגרפיקה אקספרסיבית הכוללות את צבעי דגל הגאווה, לצד הכיתוב - love unites הקולקצייה כוללת מספר בגדי אימון לצד בגדי אופנה ואקססוריז.

seperator

נוי בשדה

נוי השדה. יח"צ,
נוי השדה/יח"צ

רשת "נוי השדה" - מותג המתמחה בתוצרת חקלאית איכותית ישירות מהחקלאי לצרכן, מרחיבה את קו החלוקה שלה לבאר-שבע זאת כחלק מהתרחבות הרשת ופריסה ארצית ולאור הביקוש בבירת הנגב, באר-שבע ובישובים הסמוכים. מלבד פירות וירקות טריים ואיכותיים, ניתן להזמין באתר מגוון רחב של מוצרים משלימים של מותגים איכותיים כמו שטראוס, טאטי בייקרי, מאפיית אנג'ל, יקב טפרברג, גרעיני עפולה ועוד.

את רשת "נוי השדה" הקימה נוי הדס המשמשת גם כפנים של המותג, דור שלישי לחקלאים בארץ, מתוך אידיאל עקרוני להעניק לחקלאי הישראלי בית ולחקלאות הישראלית במה. הרשת הוקמה על טהרת האהבה לחקלאות הישראלית ואהבת הארץ. הרשת מונה 9 סניפים ברחבי הארץ ושני מרכזים לוגיסטיים ייעודיים להפצת משלוחים טריים אשר נארזים באהבה גדולה ואתר און ליין מוביל למשלוחי פירות וירקות ומוצרים משלימים.

seperator

גאווה אבסולוטית

גאווה אבסולוטית. יח"צ,
גאווה אבסולוטית/יח"צ

כמדי שנה וודקה אבסולוט גאה להשיק בישראל את ABSOLUT RAINBOW, מהדורה מוגבלת וייחודית בתפוצה עולמית בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה המוצגים במשיכת מכחול בנראות חדשה מטאלית מבריקה כמסר לסולידריות, אהבה, שוויון וכבוד לזכותו של אדם לאהוב את מי שיבחר. מהדורת ABSOLUT RAINBOW, מתגאה בעיצוב ייחודי בהשראת דגל צבעי הקשת האייקוני, שיצר גילברט בייקר ב-1979 המהווה סמל חשוב של הקהילה הגאה ואף מייצג חגיגות ססגוניות, מסיבות המוניות וחשיבה שוויונית וחופשית.

המהדורה המיוחדת ממחישה את תמיכתו המתמדת של מותג אבסולוט בקהילה הגאה עוד משנות ה-80 המוקדמות באמצעות שיתופי פעולה יצירתיים וייחודיים.

seperator

מלקקים בגאווה

לגנדה גאה. יערה גדרון,
לגנדה גאה/יערה גדרון

רשת הגלידריות לג'נדה מציגה לרגל שבוע הגאווה מהדורה מוגבלת של גלידה בצבעים ובטעמים בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה, ולאור העובדה כי סובלנות היא אחד מערכי המותג של הרשת המעסיקה עובדים מכל המינים והצבעים. ברשת החליטו כי דווקא בתקופה בה הפילוג בחברה הישראלית גובר, עליהם לשמור על הביחד ולצאת עם מהדורה מיוחדת של גלידה כתמיכה בעובדים ובלקוחות הלה"טבים.

seperator

שמח בשטח

מתחם לנד רובר בוינגייט. רונן טופלברג,
מתחם לנד רובר בוינגייט/רונן טופלברג

מותג לנד רובר בישראל חוגג את שבירת שיא המכירות. החברה צפויה למסור עד סוף יוני 2021 500 רכבי לנד רובר. לכבוד המעמד תתקיים פעילות חווייתית ייחודית, במסגרתה הוקם מתחם שטח אתגרי, הרפתקני ליומיים בלבד במסלול המוטוקרוס שבמכללת וינגייט שבנתניה.

במתחם יתקיימו נסיעות שטח בתנאים מאתגרים ונסיעות כביש חווייתיות על מגוון רכבי לנד רובר היוקרתיים ביניהם: רכבי דיפנדר 90 הקצר ו- 110 הארוך אשר הושקו בשנה האחרונה ונחלו הצלחה מסחררת, האיווק החדשני בעל מנוע 1.5 ליטר אשר קוצר שבחים ושובר שיאים במסירות, והריינג רובר ספורט- אחד הרכבים הדינאמיים והפופלריים ביותר של המותג ועוד. המתחם יהיה פתוח למוזמנים ולנרשמים מראש ב-3.6.21 וב- 4.6.21.

seperator

אמנות הצבע

תערוכת בוגרים בצלאל בתרומת נירלט . אמנית איראדה ג'ומעה. יח"צ,
תערוכת בוגרים בצלאל בתרומת נירלט . אמנית: איראדה ג'ומעה/יח"צ

חברת נירלט שהפכה למותג צבע ממובילי שוק הצבעים בישראל ממשיכה לתרום לאמנות ישראלית. לאחרונה תרמה החברה עשרות ליטרים של דליי צבע 'רוק בונד' -שפכטל אמריקאי לתכנית לתואר שני באמנויות באקדמיה בצלאל שפותחת בימים אלה, אחרי שנה מאתגרת במיוחד, את תערוכת הבוגרים לקהל הרחב. התערוכה כולה תהיה מפגן של אמנות ישראלית צעירה.

התכנית לתואר שני באמנויות בבצלאל היא תכנית לימודים לאמנים מצטיינים, המבקשת ליצור סביבה אופטימאלית להתפתחותם היצירתית, המקצועית, המחקרית והביקורתית.
התערוכה המוצגת ברחוב הרצל 116 בתל אביב, תינעל ב- 19.6.

seperator

מבזק חדשות

+עמותת OneDay וחברת הסטארטאפ הישראלית Melio payments, המפתחת מערכת תשלומים בין עסקים קטנים, ערכה פעילויות גיבוש והתנדבות של עובדי החברה בפעילות למען בעלי חיים שעברו התעללות ופציעות קשות. במסגרת הפעילות, סייעו המתנדבים בהקמת חלקים חדשים ב"חוות החופש" ובתפעולן השוטף למען בעלי החיים. הפעילות עצמה נסובה סביב הקמת סככות לבעלי החיים וניקיון מתחמי החווה.

+חברת סלע מדיקל בע"מ יבואנית ומשווקת טכנולוגיות מתקדמות ומוצרים חדשניים ופורצי דרך בעולמות המדיקל, אסתטיקה ופיטנס, תתמוך בג'ודוקא שגיא מוקי בחוזה תמיכה לקראת המשחקים האולימפיים שיתקיימו בטוקיו, ובהמשך 2021 . במסגרת הסכם החסות מוקי ישמש פרזנטור של החברה, ברזומה שלו אלוף העולם (טוקיו 2019), פעמיים אלוף אירופה ( באקו 2015 ותל אביב 2018) ,זוכה מדליית הזהב הראשון באבו דבי( 2018) ואלוף ישראל בג'ודו, נכון למאי 2021 מדורג שגיא במקום השני בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully