וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראטיסט ויועץ עסקי העפילו לרשימת רבי המכר באמזון. לא, זו לא בדיחה

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 16:27

רב המכר העולמי "פריצת דרך בחיים ובעסקים" שכתבו היועץ העסקי עמית אופיר ואלוף העולם בקראטה לוותיקים, איל ניר, יצא לאור הבוקר בשפה הספרדית ונמכר בהצלחה גדולה בכל העולם

הספר "פריצת דרך בחיים ובעסקים" הוא פרי פיתוחם של שני סופרים: האחד הוא עמית אופיר, יועץ עסקי והבעלים של חברת הייעוץ והפיתוח העסקי "מינוף עסקי". אופיר הוא סופר וותיק לעניין ספרים עסקיים ובבעלותו גם הוצאת הספרים הבינלאומית: "רב מכר". ספריו נמכרו ב- 4,000,000 עותקים וב- 30 שפות ועוסקים בהעצמה והתפתחות אישית ועסקית ופיננסית.

הסופר הנוסף הוא אלוף העולם לוותיקים בקראטה מסורתי איל ניר - יו"ר "דנטו קראטה ישראל (ITKF , איגוד הקראטה המסורתי בישראל. ניר הוא יזם איש טכנולוגיה ועסקים, מרצה בינלאומי ומייסד תכנית "מנהיגות אישית" - BUDO-WAY.

בספר חושפים המחברים שיטות אפקטיביות המאפשרות לקורא לזהות הזדמנויות ולקחת שליטה כדי להצליח בכל תחומי החיים ובעסקים. הספר עוסק בדילמה - כיצד תוכלו למצב את עצמכם במקום הראשון בכל תחרות? הוא מלמד לזהות הזדמנויות ולקחת שליטה על החיים והעסקים שלכם.

פריצת דרך בחיים ובעסקים. יחצ,
פריצת דרך בחיים ובעסקים/יחצ

הבוקר התברר כי הספר כבש את רשימת רבי המכר של אמזון באנגלית ובתחום הספרות העסקית. הוא תורגם לאנגלית, פולנית, רוסית, וייטנאמית וספרדית. בשבוע הבא יתחיל הספר להימכר בארצות: ארגנטינה, מקסיקו, אקוודור ועוד.

בספר מוצגים אין-ספור מצבים, התנהגויות, הרגלים ופעולות יום יומיות שונות ושיטות רבות שיעזרו לקורא לייצר שליטה, לזהות הזדמנויות ולפעול להשגתן בדרך היעילה ביותר ותוך התנהלות מגה-אפקטיבית העוזרת לנו לייצר תוצאות רצויות לאורך זמן ולחסוך מאתנו את הצורך לחזור עליהן פעם אחר פעם.

בין התכנים בספר: תפקוד יעיל במצבי לחץ, לקחת שליטה על מצב מנטאלי, זיהוי הזדמנויות בחיים ובעסקים, קיצורי הדרך להשגת מטרות, שיטות שישאירו את המתחרים מאחור ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully