וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרומה מרקט למען עסקים מעוטף עזה והדרום

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 8:49

דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים, ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, איתי אלדר מנכ"ל שרונה מרקט ורמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות פתחו את "דרומה מרקט" - יריד מכירות של עסקים מהדרום ועוטף עזה

שבועיים בדיוק מאז שהסתיים מבצע "שומר החומות", בנק הפועלים, פורום העצמאיים בהסתדרות, ההסתדרות ושרונה מרקט מביאים את הדרום ללב תל אביב, הופכים את שרונה מרקט ל-"דרומה מרקט", וקוראים לישראלים לבוא לקנות באהבה, לחבק ולהביע תמיכה בבעלי העסקים שספגו את מירב האש בסבב הלחימה האחרון.

היריד המרגש כולל עשרות דוכנים עם מיטב התוצרת המצוינת של הדרום ואנשיו, לרבות בתי אוכל מקומיים, גידולים חקלאיים, מבשלות בוטיק כחול-לבן, מוצרים מעוצבים לבית, פריטי טיפוח מהקיבוץ, פרחים טריים באיכות ייצוא, חולצות שמדברות עברית, כלי קרמיקה, נרות מצמחי מרפא ועוד.

מנכ"ל הפועלים ויו"ר ההסתדרות פותחים את דרומה מרקט. אביב גוטליב,
בתמונה (מימין לשמאל): איתי אלדר מנכ"ל שרונה מרקט, חברת הכנסת קרן ברק, רמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות, ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים ועו"ד רועי כהן נשיא להב./אביב גוטליב

הישר משטחי החקלאות שבגבול עזה

ביריד אפשר למצוא את "פרחי שלום" של בר, סמדר וחיים, משפחה של מגדלים מאוהד שבעוטף עזה (המושב שספג פגיעת רקטה קטלנית, שהובילה למות סיקהרין סאנגמרם ו-וויראוואט קרונבוריראק) שהתמודדה השנה גם עם הפסקת הייצוא לבורסת הפרחים בהולנד (בשל הקורונה) וגם עם השלכות המבצע הביטחוני.

יהיו גם - היישר משטחי החקלאות הסמוכים לגבול עם הרצועה - מוצרי הטיפוח הטבעיים (והמדהימים) של "חוחובה חצרים", וכן נרות בוטיק בעבודת יד, ירקות אורגניים, צמחי מרפא ועשבי תיבול של "עמותת נערי האור", שמעסיקה באשקלון בני נוער בסיכון. משתתפי האירוע יוכלו לשלם בכל העסקים ביריד בקלות וללא ארנק עם אפליקציית bit בהצמדה (tap).

דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים, ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, איתי אלדר מנכ"ל שרונה מרקט ורמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות השיקו פתחו אתמול את "דרומה מרקט" - יריד מכירות של עסקים מהדרום ועוטף עזה.

בנוסף השתתפו: חברת הכנסת קרן ברק יו"ר השדולה לעסקים קטנים ובינוניים, חברת הכנסת קטי שטרית ועו"ד רועי כהן נשיא להב - לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל.

יריד "דרומה מרקט", בשרונה מרקט רח' קלמן מגן 3 ת"א, יהיה פתוח לקהל הרחב גם היום (שישי ה-4/6/21), בין השעות: 9:00-16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully