וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס של 250 מיליון דולר לגונג. שווה כבר 7.25 מיליארד דולר

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 8:16

בהמשך לסבב הגיוס הקודם ע"ס 200 מיליון דולר באוגוסט 2020, חוותה Gong צמיחה משמעותית הנובעת מהאצת מגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים. החברה ששווה כבר מעל לשבעה מיליארד דולר, מעסיקה כ-550 עובדים בישראל ובארה"ב

פאלו אלטו, קליפורניה ותל אביב, ישראל: חברת גונג (Gong), פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות הממנפת טכנולוגיות בינה מלאכותית לשדרוג היכולות של צוותי מכירות, גייסה 250 מיליון דולר בסבב גיוס E בהובלת חברת ההשקעות, Franklin Templeton.

סך ההון שגייסה Gong מגיע עתה ל-584 מיליון דולר. בסבב הנוכחי השתתפו משקיעים קיימים וביניהם Coatue, Salesforce Ventures, Sequoia, Thrive Capital ו-Tiger Capital.

Franklin Templeton היא חברת השקעות גלובלית שנוסדה בניו יורק בשנת 1947 ומנהלת כיום נכסים בהיקף של 1.5 טריליון דולר.

Gong הוקמה במשותף על ידי עמית בן דב, המנכ"ל ואילון רשף, סמנכ"ל המוצר בחברה ונמצאת בנתיב של צמיחה מואצת מאז הקמתה בשנת 2015.

בחברה עובדים כיום 550 עובדים בישראל ובארה"ב. בישראל ממוקמים משרדי החברה במתחם הבורסה ברמת גן, ובהם 170 אנשי ונשות מחקר, פיתוח וניהול מוצר. ההון שגויס ישמש להכפלת ההון האנושי בחברה, בארה"ב ובישראל. עד סוף 2021 מתכננת החברה להכפיל את מצבת העובדים שלה ולהגיע לכ-300 עובדים בישראל ולכ-1,000 עובדים ועובדות סך הכל בעולם.

צוות העובדים של gong במרכז הפיתוח בישראל. רמי זרנגר,
צוות העובדים של gong במרכז הפיתוח בישראל/רמי זרנגר

מנהלים עסקיים משתמשים היום בדוחות סטטיים, באנקדוטות שונות ובמידע המדווח על ידי העובדים כדי להבין מה קורה בעסק שלהם, אך חסרה להם ההבנה, מדוע התקבלו תוצאות מסוימות וכיצד לבצע את ההתאמות הנדרשות לשיפור התוצאות.

פלטפורמת הבינה העסקית עטורת הפטנטים של גונג, לוכדת את כל האינטראקציות של החברה עם לקוחותיה, מציפה תובנות עסקיות אודות השוק, הזדמנויות המכירה ופוטנציאל לשיפור יכולות העובדים וממליצה על הצעד האפקטיבי הבא שיקדם את סגירת העסקאות, יבטיח הצלחה בקרב הלקוחות ויאפשר לחברה לכבוש שווקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לגונג יהיה תפקיד מרכזי במהפכת הנתונים

על פי חברת המחקר גרטנר "עד שנת 2025 60% מהחברות המוכרות לעסקים (B2B) יעברו הסבה ממכירות המבוססות על ניסיון ותחושות, למכירות המבוססות על נתונים, תוך מיזוג תהליכי המכירות, אפליקציות המכירות, נתוני המכירות וניתוח המכירות לתהליך תפעולי אחד", בנוסף מציין הדו"ח כי "עד שנת 2025 80% מאינטראקציות מכירות ה-B2B בין ספקים לקונים יתבצעו בערוצים דיגיטליים".

אי לכך, גישות מסורתיות למכירות, תהפוכנה במהרה לפחות רלוונטיות ומנהלי מכירות ישנו את הגישה וישקיעו ביכולות מכירה וירטואליות והיברידיות מסובבות נתונים. לגונג יהיה תפקיד מרכזי בטרנספורמציה זו שכן היא תספק למנהלים את הכנסות הארגון תובנות מבוססות נתונים שמגדילות הכנסות, מצמצמות נטישת לקוחות ומגדילות את פריון העובדים.

בינה עסקית משנה את כללי המשחק

"כפי שניבאנו בשנת 2015, כשגונג התחילה למנף בינה מלאכותית כדי להבין את צרכי הלקוחות, חווינו בשנה האחרונה צמיחה אדירה והוכחנו כי בינה עסקית עבור אנשי מכירות משנה את כללי המשחק לחברות", עמית בן דב, מנכ"ל ומייסד משותף, גונג.

"כשאנשי מכירות ברחבי העולם נאלצו לראשונה לתקשר מרחוק עם הלקוחות גדלה אף יותר התלות שלהם בנתונים ובתובנות כדי לרכוש את ליבם ומוחם של הלקוחות. גונג כבר אינה בבחינת מותרות אלא צורך הכרחי וברור עתה שלמוצר שלנו, המספק המלצות המבוססות על מציאות עסקית, יש פוטנציאל לשנות את הדרך שבה כולנו עושים עסקים".

עמית בן דב ואיילון רשף. רמי זרנגר,
המייסדים המשותפים: עמית בן דב, המנכ"ל ואילון רשף, סמנכ"ל המוצר בחברה/רמי זרנגר

שביעות רצון הלקוח חשובה מאי פעם

"טכנולוגיות שנועדו לאופטימיזציה של פריון ושיפור שביעות רצון הלקוחות, הפכו בשנה החולפת לחשובות יותר מאי פעם בעת שהעולם העסקי עבר למודל עבודה מרחוק", מסר ראיין ביגס, שותף בחברת ההשקעות Franklin Templeton. "חברות רבות הכירו בערך הברור של פלטפורמת הבינה העסקית של גונג ואנו מאמינים שמוצר זה הפך לצורך בסיסי עבור מקצוענים שחותרים להגדיל מכירות תוך התבססות על צרכים אמיתיים של לקוחותיהם".

פי 3 הכנסות מהרבעון המקביל אשתקד

גיוס ההון הנוכחי הסתיים רק שמונה חודשים לאחר סבב גיוס D שהתבצע בחודש אוגוסט האחרון והוא משקף את הביקוש הצומח למוצר של גונג.

תהליכי הצמיחה של Gong - פי 3 בהכנסה השנתית הצפויה (ARR) בין הרבעון הראשון של 2020 לרבעון הראשון של 2021.. מצבת הלקוחות צמחה ליותר מ-2,000 חברות. מצבת כוח האדם צמחה ל-550 עובדים ועובדות ומאז ייסודה ניתחו פתרונות החברה יותר מחצי מיליארד אינטראקציות של לקוחות.

מידע נוסף על החברה ניתן למצוא באתר www.gong.io או ב-Linkedin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully