וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת על אוויר: ניסינו את נעלי Caprice

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 15:19

רשת הלב הכחול מייבאת בבלעדיות נעליים של המותג הגרמני עם רפידת On Air שאמורה להפוך אותה לנעימה, בריאה וקלילה יותר. האם זה עובד? ניסינו

נעלי ספורט עם רפידות. יחצ,
אמורה לעשות הבדל גדול בתחושה ביולי-אוגוסט. הנעל של Caprice/יחצ

מותג ההנעלת הנשים הגרמני עטור הפרסים CAPRICE הבלעדי לרשת הלב הכחול זכה בשנתיים האחרונות בפרס ההנעלה היוקרתי FIVE UK בקטגוריית נעלי הנשים הטובות ביותר. כעת הוא מציג את רפידת On Air, פטנט עולמי בתחום ההנעלה שהופך את ההליכה לנעימה ובריאה יותר בקיץ הישראלי החם.

הקיץ הישראלי הוא חם ולח במיוחד ולכן דורש פתרונות והתאמה מתאימים גם בתחום ההנעלה. הפיתוח הטכנולוגי מבית המותג המעוגן בפטנט עולמי, הוא רפידת נעל הכוללת לא פחות מ-300 בועות אוויר מולטי פונקציונאליות, שמטרתן להפוך את ההליכה לנוחה ובריאה יותר לרגליים, ברכיים ולגב. תפקידן של הבועות לשמש בזו זמנית כבולמות זעזועים בעת ההליכה ולהקנות תחושה של הליכה על אוויר. נוסף לכך, האוויר יוצא ונכנס מהן בקלות בכל עת, דבר המאפשר את הורדת הטמפרטורה בנעל ויצירת סירקולציה תמידית של אוויר וצינון כף הרגל. תפקיד נוסף של הבועות הינו לאסוף בתוכן את הלחות והזיעה המצטברות באופן טבעי על כף הרגל כתוצאה מהחום, לבודד אותן ולנדפן במהלך הלילה.

הרפידה קיימת במגוון דגמי נעליים בקולקציית קיץ 2021 החדשה, בין היתר בנעלי גרב ספורטיביות וטרנדיות המתאפיינות בחלק עליון עשוי בד אלסטי דמוי גרב, החובק בנוחות את כף הרגל. הנעליים זמינות בצבעי מנטה, אדום, חרדל, אפור, כחול כהה ושחור קלאסי. המחיר: 359 שקלים לזוג.

ומה אומרת הנסיינית שלנו?

הנעל מצוינת, קלה ואוורירית, טובה משמעותית מהרבה מאוד נעלי הליכה ספורטיביות שניסיתי לאחרונה. ניכרת הטכנולוגיה והאיכות. הבד האלסטי דמוי הגרב בהחלט תורם לתחושת הנוחות. עם זאת, אריגת האבנים הנוצצות דמויות יהלומים מיותרת בעיניי ופוגמת במראה בעיניי. נדמה שמראה חלק היה עוזר לסטייל קצת יותר, כך שהטעם במראה עשוי להכריע כאן. לגבי האיכות - אין סימני שאלה, נעל שאמורה לעשות הבדל גדול בתחושה ביולי-אוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully