וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר הישראלית Semperis מגייסת למרכז הפיתוח בתל אביב

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 7:37

Semperis הישראלית, מפתחת מוצרים שמגנים על עולם הזהויות הארגוניות לפני, במהלך ולאחר פריצה. החברה נמצאת בשלבי צמיחה וגדילה ומגייסת עשרות משרות מגוונות עובדים בחודשים הקרובים, למרכז הפיתוח בישראל

Semperis הישראלית היא חלוצה בתחום החוסן סייבר ממוקד זהויות לסביבות גדולות ומגוונות. החברה מספקת מוצרי מוכנות לסייבר, תגובה לאירועי סייבר, ופתרונות שחזור אסונות עבור שירותי Active Directory. הטכנולוגיות הייחודיות של Semperis מגינה על כ-40 מיליון זהויות של מיקרוסופט זהויות מהתקפות סייבר, פרצות בנתונים ושגיאות מבצעיות.

Semperis הוקמה בשנת 2013 על ידי מיקי ברזמן, מנכ"ל החברה, גיא טברובסקי, CTO החברה, ומתן ליברמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומנהל סניף החברה בישראל. מאז הקמתה גייסה החברה 54 מיליון דולר. לחברה כ-160 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-70 עובדים בסניף החברה בישראל.

סביבת העבודה. יח"צ,
סביבת העבודה, Semperis/יח"צ

זיהוי חולשות אבטחה, יירוט התקפות סייבר ותגובה מהירה לפריצות

Semperis עובדת עם סוכנויות ממשלתיות וחברות גלובליות להעצמת הגנת סייבר על שירותי תשתיות הזהות הארגוניות שלהם. עם Semperis, ארגונים יכולים לנטר באופן רציף את תשתיות Active Directory שלהם, לזהות חולשות אבטחה, ליירט התקפות סייבר בעיצומן, ולהגיב במהירות לפריצות ושגיאות תפעוליות. 

סביבת העבודה. יח"צ,
סביבת העבודה, Semperis/יח"צ

את מי אנחנו מחפשים

Semperis מגייסת בימים אלו עשרות אנשי ונשות מקצוע, טובים ואיכותיים, במגוון תפקידים בתחום הפיתוח, ,customer success מחקר ועוד.

אור גלעדי, מנהלת משאבי אנוש, Semperis ישראל: "על מנת לענות על הצרכים המגוונים והביקוש המואץ בשוק הבינלאומי למוצרי החברה, Semperis שמה לה למטרה לגייס מספר רב של עובדים בישראל. כך במהלך השנה האחרונה, שנת הקורונה, גדלנו פי 4 ואנחנו ממשיכים בכל הכוח. אנחנו שמים דגש חזק על ההרכב האנושי והאושר האישי של כל עובד בחברה, אלה הדברים שקושרים באמת את הצוות אחד עם השני ובונים את התרבות הארגונית בה אנחנו מאמינים. מבחינתנו הצלחה וגדילת כל עובד היא המפתח לצמיחת החברה וגדילתה".


לינק לאתר החברה - https://www.semperis.com

מנהלת משאבי האנוש אור גלעדי, סמפריס. יח"צ,
מנהלת משאבי האנוש אור גלעדי, סמפריס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully