וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Ramon.Space מגייסת עשרות אנשי תוכנה וחומרה לפיתוח טכנולוגיות חלל

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 8:03

חברת Ramon.Space מובילה עולמית בתחום המחשוב לתעשיית החלל. מערכות המחשוב של החברה מאפשרות פיתוח ועדכון של שירותים ואפליקציות בזמן אמת ויוצרות מרחב אפשרויות למערכות לווינים ומשימות בעומק החלל, כיום מגייסת החברה עשרות עובדים חדשים

החברה מפתחת טכנולוגיות בינה מלאכותית מרובת מעבדים המהוות את ליבת יישומי הדור החדש של תקשורת ועיבוד מידע בחלל. החברה גייסה זה עתה 17.5 מיליון דולר בסבב A על ידי קרנות גדולות ומובילות, בניהם StageOne Ventures, Grove Ventures, WorldQuant Ventures, UMC Capital, Deep Insight

הסטארט אפ הישראלי אשר הוקם בתמיכת סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע על ידי צוות בהובלת פרופ' רן גינוסר ויוצאי הטכניון פועל בסיליקון ואלי, יקנעם והוד השרון. טכנולוגיות החברה ומוצריה כבר שוגרו בלמעלה מ-50 משימות שונות בחלל ופועלים ברחבי מערכת השמש בהצלחה.

סביבת העבודה רמון.ספייס. יח"צ,
סביבת העבודה רמון.ספייס/יח"צ

את מי אנחנו מחפשים

אנחנו מחפשים מהנדסים מצטיינים בתחום הנדסת מערכת. הנדסת חומרה, תוכנה, אלגוריתמיקה וריפיקציה וולידציה.

המשרות ב-Ramon.Space הן לבעלי ניסיון אבל גם למהנדסים מתחילים. החברה מחפשת כישרונות ייחודיים, בעלי יכולות גבוהות, ונשמח לקבל קורות חיים של מהנדסים מצטיינים גם ללא ניסיון רלוונטי.

צוות Ramon.Space.. בועז פורמן,
צוות Ramon.Space/בועז פורמן

"מהפכה הטכנולוגית שתשנה את עולם החלל"

יעל רן, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Ramon.Space: "תחום החלל עובר מהפיכה טכנולוגית מואצת ואנחנו חווים גדילה משמעותית ומחפשים מהנדסים מצוינים הרוצים לקחת חלק משמעותי במהפכה הטכנולוגית שתשנה את עולם החלל".

"אנחנו מזמינים את אלו מכם המחפשים לקחת חלק משמעותי ופורץ דרך בפיתוח טכנולוגיה ישראלית חדשנית, לעבוד עם מקצוענים בעלי ניסיון רב בתחום החלל והמעוניינים לעבוד בסביבה כיפית שבה כל אחד תורם תרומה משמעותית לארגון".

מייל לשליחת קו"ח: careers@ramon.space

לאתר החברה: https://www.ramon.space/

לעמוד המשרות באתר https://www.ramon.space/careers

אבי שבתאי מנכל חברת Ramon.Space. יח"צ,
אבי שבתאי מנכ"ל חברת Ramon.Space/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully