וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 13:30

סמנכ"לית שיווק חדשה באמריקן לייזר, מנכ"ל חדש ל-Geely, מינוי נוסף בסלופארק ומיזוג גדול של שני משרדי עורכי דין. כל המינויים והשינויים השבוע במגזר העסקי

עדי וייס (40) מונתה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בחברת אמריקן לייזר, רשת האסתטיקה הוותיקה והמובילה בישראל. בין תפקידיה תהיה אחראית על מחלקת השיווק והדיגיטלי בחברה. במסגרת כך וייס תהיה אמונה על פיתוחה העסקי של החברה.

וייס במהלך - 15 שנות הניסיון המקצועי שצברה, שימשה כסמנכ"לית שיווק ברשת התכשיטים מגנוליה שם התוותה את האסטרטגיה השיווקית, ניהלה תהליכי שיווק חוצי ארגון ופיתחה את תחום האי קומרס בחברה. בעבר מילאה תפקידי שיווק בכירים באתרי אינטרנט וברשתות קמעונאיות תוך הובלת צוותים.

רוני בלנקלדר, מנכ"ל אמריקן לייזר: "אנו שמחים על הצטרפותה של וייס לחברה, כיוון שתפישות הניהול שהיא מביאה עמה תואמות לתרבות הארגונית הקיימת בחברה, ואף משלימות את צרכי החברה. ניסיונה העשיר בתחום השיווק, ויכולותיה בניהול והובלת תהליכים יתרמו רבות לחברה הן בצד העמקת ההישגים בפעילות הקיימת והן בהגוונת תחומי הפעילות ושיתופי הפעולה של החברה".

עדי וייס. צחי וזאנה,
עדי וייס/צחי וזאנה

דירקטוריון חברת חוצה ישראל אישר את מינויו של עו"ד גיא לויאן ליועץ המשפטי של חברת חוצה ישראל.

לויאן (47) משמש בשלוש השנים האחרונות מנהל אגף הזיכיונות בחטיבה המשפטית בחוצה ישראל ובמסגרת זאת אחראי על מכלול הפעילות המשפטית הכרוכה בליווי פרוייקטי BOT על כל שלביהם, ליווי פרוייקטי ביצוע תקציביים, מכרזים והתקשרויות ושלל סוגיות מנהליות, רגולטוריות, מסחריות ותאגידיות. לויאן הצטרף ללשכה המשפטית בחוצה ישראל לפני כעשור. את דרכו המקצועית החל לויאן במגזר הפרטי בו התמחה בתחום האזרחי- מסחרי במספר משרדי עורכי דין וביניהם משרד גולדפרב-זליגמן ושות' בו שימש כעו"ד בכיר.

ללויאן תואר שני במשפטים מאוניברסיטת פורדהם בניו-יורק (בהצטיינות) ותואר ראשון במשפטים מהמכללה למנהל (בהצטיינות). לויאן התמחה בלשכת השופט יעקב טירקל בבית המשפט העליון.

חוצה ישראל היא זרוע ביצוע של הממשלה להקמת מיזמים ופרויקטי תשתית לאומיים מורכבים. החברה מתמקדת בארבעה תחומי פעילות: רכבות, תחבורה ציבורית, כבישים וכבישי אגרה ומשמשת רשות ממונה על כל כבישי האגרה בישראל. היקף פרויקטי החברה עומד על כ- 30 מיליארד ₪. החטיבה המשפטית בחברת מונה 9 עורכי דין והיא מלווה את הפרויקטים עליהן אחראית החברה החל משלבי הייזום והתכנון, קידום חקיקה ותקנות, הליכי רכישת הקרקע, דרך מכרזים והתקשרויות, הליכים תחרותיים של מכרזים בינ"ל מורכבים, ועד להקמה ולהפעלה של המיזמים, תוך מתן מענה לשלל הסוגיות המשפטיות הנגזרות מאופי הפעילות המגוון והמורכב.

לויאן מחליף בתפקידו את עו"ד טליה ירושלמי אשר הודיעה בחודש ינואר על פרישתה מן החברה לאחר 26 שנים. לויאן יכנס לתפקיד בחודש יולי 2021.

דן שנבך, מנכ"ל החברה בירך על המינוי ואמר: "לגיא ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם תחומי הפעילות של החברה ואני משוכנע כי הוא ימלא את התפקיד בהצלחה רבה". כמו כן הודה שנבך לעו"ד טליה ירושלמי על תרומתה הרבה לחברה והשנים הרבות בהן בנתה והובילה את החטיבה המשפטית בה ואיחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה המקצועית והאישית.

עו"ד גיא לויאן. יחצ,
עו"ד גיא לויאן/יחצ

שרי שנהב מונתה למנכ"לית Philips Medical Systems Technologies - החברה המאגדת את פעילויות המו"פ והייצור המתקדם של פיליפס בישראל. כמו כן, שרי תמשיך לשמש בתפקידה כראש קבוצת ה-CT/AMI Clinical Science וחברה בצוות הניהול של CT/AMI.

שרי הצטרפה לפיליפס לפני כ-16 שנים ושימשה בתפקידים שונים, ביניהם ראש צוות המערכות הקליניות ומנהלת צוות CT Clinical Science Oncology. שרי מביאה עימה ניסיון עשיר בניהול ובפרויקטים מורכבים בתחום הפיתוח הקליני-טכנולוגי, תוך הצבת צרכי הלקוח במרכז.

שרי בעלת תואר שני בהנדסה ביו-רפואית ותואר ראשון במדעי הרפואה מאוניברסיטת תל אביב.
שרי שנהב, מנכ"לית מרכז הייצור והפיתוח של פיליפס ישראל, אמרה כי, "אני רואה בתפקידי החדש הזדמנות לעמוד בראש אחד מאתרי המחקר, הייצור והפיתוח המתקדמים והחדשניים ביותר בתחום טכנולוגיות הבריאות בארץ ובעולם. בכוונתי להמשיך להוביל ואף להצמיח את הפעילות פורצת הדרך של החברה, המאפשרת למיליוני בני אדם לקבל טיפול איכותי, נגיש ומותאם אישית".

שרי שנהב. יחצ,
שרי שנהב/יחצ

בחודש דצמבר 2020 זכתה קבוצת יוניון מוטורס בזיכיון Geely, מותג הרכב מספר 1 בסין. לשם כך, הקימה יוניון את חברת גיאו מוביליטי, חברה-בת אשר תייבא לישראל את מותג Geely. לקראת ההשקה בישראל, קבוצת יוניון מקדמת את מינויו של רונן יבלון (41) לתפקיד מנכ"ל Geely ישראל, כמי שינהל את כלל פעילות המותג בארץ. יבלון ייכנס לתפקידו רשמית בראשית חודש יולי 2021.

ליבלון ניסיון עתיר שנים בתעשיית הרכב הישראלית. קודם למינויו, מילא יבלון שורה של תפקידים בכירים, ביניהם 3 שנים כמנכ"ל חברת EV-Edge מקבוצת יוניון מוטורס, במסגרתה היה אמון על ההקמה וביסוסה של EV- Edge כרשת טעינת הרכב החשמלי הגדולה בישראל. קודם לכן, שימש בקבוצה כמנהל רשת המכירות הארצית בטויוטה וכמנהל מחלקת מוצר טויוטה. בעבר אף עבד בתפקידי כספים ומכירות בחברת קוקה קולה ישראל. ליבלון תואר בהנדסה מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

הדגם הראשון שישווק בישראל וייהנה ממערך השירות והתמיכה של יוניון מוטורס הוא ה- GEELY Geometry C, רכב קרוסאובר המצויד במנוע חשמלי מתקדם עם הספק מרבי של 204 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות. הרכב, אשר צפוי להיות משווק בישראל בראשית 2022, יכלול טווח נסיעה מרשים, יכולת טעינה מהירה במיוחד, מערכות בטיחות אקטיביות ורמות אבזור מרשימות וגבוהות. Geometry C ישווק בישראל באופן סדיר ובתקינה אירופאית מלאה. כל אלה צפויים להופכו לאחד המוצרים האטרקטיביים ביותר בשוק הרכב החשמלי הצומח.

GEELY הוא מותג הרכב המוביל בסין מזה 4 שנים ברציפות . GEELYהמשווקת רכבים תחת המותג GEELY Auto ו-Geometry מחזיקה בין היתר בבעלות מלאה על VOLVO, מותג רכבי הספורט LOTUS וב-50% ממותג הרכב Lynk & Co.. הקבוצה מעסיקה כ-50 אלף עובדים, מחזיקה ב-12 מפעלים וב-5 מרכזי מחקר ופיתוח בסין, שוודיה, אנגליה וגרמניה. כמו כן מחזיקה GEELY במרכזי עיצוב בשנחאי, גטבורג, ברצלונה, קליפורניה וקובנטרי.

רונן יבלון. תמיר לוי,
רונן יבלון/תמיר לוי

עו"ד אביב שמידר, עד לא מכבר יועץ התקשורת של נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, מצטרף לפירמת ייעוץ התקשורת 'אורנשטיין חושן' שם ישמש כיועץ בכיר במחלקת הכלכלה, המשפט והרגולציה. בעבר, שימש שמידר כראש דסק בעיתון 'הארץ' וכעורך בגלי צה"ל.

אביב שמידר. טל כהן,
עו"ד אביב שמידר/טל כהן

מינוי נוסף בהנהלת סלופארק- אייל מנדלצוויג מונה לתפקיד R&D Manager ויוביל את מחלקת הפיתוח של החברה. מינויו של מנדלצוויג מצטרף לשורת מינויי צוות ההנהלה מהחודשים האחרונים- קארן שיף בתפקיד CRO, לירון עובדיה בתפקידVP HR , הגר אמזלג בתפקיד VP Finance וגיא אברהמי בתפקיד VP BIZDEV.

אייל מנדלצוויג, אשר מונה לתפקיד R&D Manager של החברה, מביא עימו ניסיון רב של 20 שנים בתפקידי ניהול ופיתוח בכירים. אייל שימש בתפקידו האחרון כ- R&D Director בחברת אטרינט, קודם לכן ניהל את מחלקת פיתוח ה-Aaccess Control בקבוצת ריסקו, כמו כן ניהל את צוות הפיתוח של מערכת ניתוח המים החכמה בחברת Whitewater technologies וביצע מגוון תפקידי ניהול ופיתוח בחברת רובוגרופ. מנדלצוויג בעל תואר ראשון בהנדסת תוכנה ותואר שני במנהל עסקים MBA.

מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק: "מינויו של אייל מצטרף לשורת מינויי צוות ההנהלה מהחודשים האחרונים, מהלך שנעשה כחלק מתהליך הרחבת הפעילות של סלופארק וצמיחתה בארץ ובחו"ל. אני בטוח שאייל יוביל את תהליכי הפיתוח של החברה להישגים חדשים."

אייל מנדלצווייג. יחצ,
אייל מנדלצוויג/יחצ

עו"ד ליאור רוזנר, 42, נשוי ואב לשלושה, התמנה לתפקיד היועץ המשפטי של חברת יפה נוף. רוזנר כיהן לפני מינויו כיועץ משפטי וחבר הנהלה בחברת עשות אשקלון בע"מ - חברה ציבורית, תעשייתית, שפועלת בענפי התעופה והביטחון. עשות אשקלון מייצרת ממסרות ומערכות לרק"מ וחלקים תעופתיים בעלי רמת מורכבות גבוהה, והיא בעלת מחזור של מעל 300 מיליון ש"ח. לפני כן שימש כיועץ משפטי בחברת רם הנדסה בע"מ - חברת הנדסה מובילה שמנהלת ומבצעת פרויקטים נרחבים בתחום התשתיות והבניה. לפני כן ניהל את תחום הליטיגציה, לרבות בהליכים מנהליים ובמכרזים, וכן ליווה תאגידים ויזמי נדל"ן במשרד סגלוביץ' ושות'.

ליאור רוזנר חבר לשכת עורכי הדין בישראל ובעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עו"ד ליאור רוזנר. יחצ,
עו"ד ליאור רוזנר/יחצ

יוני מיחאוי מצטרף לקבוצת ריאליטי, כחלק מהתרחבותה, ויהיה שותף בפעילות קרן חוב נדל"נית חדשה שמוקמת בימים אלו. המינוי של מיחאוי מצטרף למינויו של עו"ד משה הרדי, לפני מספר חודשים לשותף-מנהל של קרן החוב, ולמינויו של האדריכל אבישי קימלדורף למנהל פרויקטים ראשי של קרן ריאליטי.

מיחאוי, לשעבר משנה למנכל וסמנכ"ל כספים ופיתוח עסקי בגזית גלוב ישראל, בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחום הנדל"ן והפיננסים ובעל התמחות בתחומי תכנון ובנייה, פיתוח ומימון פרויקטים בישראל ובאירופה.

עו"ד משה הרדי בירך על המינוי: "מיחאוי מצטרף לקבוצת ריאליטי כדי להרחיב את פעילותה לתחומים חדשים, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה והתרחבותה וכחלק מפיתוח קרן החוב החדשה, תחום בו יש לו יתרון יחסי".

יוני מיחאווי. אופיר אייב,
יוני מיחאוי/אופיר אייב

מגמת המיזוגים בין פירמות עורכי הדין הולכת וצוברת תאוצה; משרד עורכי הדין עמית, פולק, מטלון ושות' הודיע היום (א') כי הוא ממזג לשורותיו את משרד עורכי הדין גולדמן, ארליך, אדלשטיין, אביגד ושות' (GEE law), שמעסיק 25 עורכי דין. זאת לאחר שלפני שלושה חודשים כבר מיזג המשרד לשורותיו את משרד כרמל פלד העוסק בקניין רוחני. וכן מוקדם יותר השנה, הצטרפה למשרד עו"ד ליבנת עין-שי וילדר, שכיהנה במשך 5 שנים כמזכירת בנק לאומי וכיועצת המשפטית של דירקטוריון הבנק.

משרד עמית, פולק, מטלון ושות' הוקם בשנת 1956 ונחשב כיום לאחד המשרדים המובילים בישראל. המשרד מתמחה במגוון תחומי המשפט האזרחי-מסחרי ומדורג על ידי מדריכי הדירוג הישראליים והבינלאומיים כמשרד מוביל בלמעלה מ-20 תחומי התמחות, שהבולטים ביניהם הם היי-טק וטכנולוגיה, מיסוי, פירוקים וחדלות פרעון, ליטיגציה מסחרית, שוק ההון, בנקאות, מימון, אנרגיה ותשתיות, דיני עבודה ועוד. המשרד מייצג גופים כלכליים ומסחריים מובילים בישראל ובחו"ל ובהם חברות היי-טק, חברות יזמיות וקבלניות, בנקים, חברות ביטוח, קרנות פרייבט אקוויטי והון סיכון, חברות ציבוריות הנסחרות בישראל ובחו"ל, חברות תעשייתיות וגופים ציבוריים. בנוסף, המשרד מייצג אנשי עסקים מהשורה הראשונה במשק ומסייע ללקוחותיו בפעילות בינלאומית ענפה.

משרד עורכי דין גולדמן, ארליך, אדלשטיין, אביגד ושות' נוסד בשנת 1995 ונמנה עם המשרדים המובילים בישראל בנושאי נדל"ן, כולל התחדשות עירונית, ניהול הון אישי ומשפחתי, מימון ובנקאות וליטיגציה כללית ומסחרית. המשרד מדורג בקבוצת האיכות הראשונה בתחומי הנדל"ן, ההתחדשות העירונית וניהול הון משפחתי. המשרד מייצג חברות בנייה מהגדולות בישראל, לצד יזמים, משקיעים מהארץ ומחו"ל, בנקים, חברות ביטוח, גופי תקשורת וקרנות. המשרד מייצג גם חברות זרות, קרנות משפחתיות וקרנות למטרות צדקה לצד תושבי חוץ רבים. בנוסף, המשרד פועל בשיתוף פעולה עם חברת פמילי אופיס מהמובילות בישראל, המעניקה ללקוחותיה ייעוץ וניהול השקעות ומנהלת מעל שני מיליארד שקלים.

ראשי המשרד הממוזג. ישראל הדרי,
ראשי המשרד הממוזג/ישראל הדרי

עו"ד יונתן אלטמן, יו"ר משרד עמית, פולק, מטלון מסר: "אנו מברכים על המיזוג עם משרד גולדמן, ארליך, אדלשטיין, אביגד ושות' ובטוחים בהצלחתו, בין היתר, בשל תחומי הפעילות המשלימים, הסינרגיות המובהקות בין שני המשרדים, המצוינות המקצועית של המשרדים, התרבות הארגונית התואמת היטב והערכים המשותפים של שני המשרדים. המיזוג יחזק משמעותית את יכולותינו המקצועיות והשירותים המוצעים על ידינו, הן לטובת הלקוחות והן להמשך צמיחת הפירמה. המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה העסקית של הפירמה להרחבת מנועי צמיחה ולחיזוק שורותינו בעורכי הדין המובילים בתחומם".

עו"ד אמיתי ארליך ועו"ד אמיר גולדמן, שותפים מייסדים במשרד גולדמן, ארליך, אדלשטיין, אביגד ושות' מסרו: "אנו מברכים על המיזוג עם משרד עמית פולק מטלון בראש ובראשונה מאחר והכרנו משרד אשר ה-DNA האנושי והמקצועי שלו תואם לזה שיצרנו למשרד שלנו מיום ייסודו ובמשך 26 שנות קיומו. אנו בטוחים שהשילוב של שני המשרדים יחדיו ייצור משרד ייחודי שידע להעניק ללקוחותיו טיפול ויחס אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. תחומי העיסוק של שני המשרדים משלימים ואנו חדורי אמונה ששיתוף הפעולה ייטיב עם לקוחות המשרד הממוזג ועובדיו, יחזק משמעותית את מחלקות המשרד הממוזג ויניב צמיחה ושגשוג".

במסגרת המיזוג, עו"ד אמיתי ארליך, ינהל את מחלקת הנדל"ן במשרד הממוזג ועו"ד אורי אביגד יוביל את תחומי ההתחדשות העירונית ומימון הנדל"ן. עו"ד אמיר גולדמן ינהל את מחלקת ניהול הון אישי ומשפחתי ועו"ד בועז אדלשטיין ישמש כשותף במחלקת ליטיגציה מסחרית וליטיגציית נדל"ן.

עו"ד (רו"ח) רחלי גוז לביא, שותפה במחלקת המסים בעמית פולק מטלון ועו"ד יואב עציון, ראש מחלקת ההייטק (במשותף) בעמית, פולק מטלון ושות' ימונו לשותפים המנהלים של הפירמה הממוזגת. עו"ד יונתן אלטמן ימשיך לכהן כיו"ר הפירמה הממוזגת. עו"ד אריה נייגר יסיים את תפקידו בפירמה וצפוי לעבור למשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully