וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלטפורמה שברקע כל כוכב כדורגל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 11:23

הכירו את החברה הישראלית שמתכוונת לשנות את עמדת הראיונות: MIXZONE הישראלית, יוצאת לגיוס ציבורי ופונה לשוק של 57 מיליארד דולר

שוק חסויות הספורט העולמי עומד על שווי 57 מיליארד דולר ויעלה ל-89.6 מיליארד דולר בשנת 2027. חברתMixZone פיתחה טכנולוגיה ייחודית לפרסום דיגיטלי בראיונות בשידורי הטלוויזיה והדיגיטל. החברה, בעלת הסכמים עם מספר מועדוני והתאחדויות ספורט מהמובילים בעולם, מגייסת כעת הון דרך פלטפורמת פיפלביז ומזמינה את הציבור להפוך בעלי מניות בחברה.

ראיונות ומסיבות עיתונאים הפכו לחלק בלתי נפרד ממשחקי הספורט. בעבר הם התקיימו רק בסוף המשחק, אך כעת הם מתקיימים לפניו, במהלך המחצית, ובסופו. ראיונות מקבלים לעיתים קרובות את אותו זמן שידור בתוכניות ספורט במהלך הניתוח שלאחר המשחק כמו השידורים בפועל. למרות שזמן הראיונות והחשיפה שלהם גדלו עם השנים בשידורי הטלוויזיה ובדיגיטל, שטח פרסום זה נשאר סטטי ומשעמם אשר לא מייצר הכנסות נוספות לקבוצות ולא נותן ערך מוסף לנותני החסויות הקיימים.

סרחיו ראמוס. יח"צ מיקסזון,
סרחיו ראמוס, כוכב ריאל מדריד ונבחרת ספרד, מתראיין על רקע קיר פרסומות/יח"צ מיקסזון

ככה בונים חומה: דיגיטציה של שטחי הפרסום בראיונות

הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה MixZone משלבת טכנולוגיה חדשנית מבוססת ענן בשילוב מסכי FHD ייעודיים אשר הופכים את גב הראיונות לשטח פרסומי דיגיטלי בעל ערך כספי לקבוצות הספורט. מדיה אטרקטיבית זו מושכת את העין ועונה על הצורך של קבוצות הספורט להגדיל את הכנסותיהן ממפרסמים וספונסרים חדשים, כמו גם לשמר את נותני החסות הקיימים בשידורים החיים בטלוויזיה, בערוצי ספורט, בתוכניות בידור, באתרי חדשות וברשתות החברתיות.

החשיפה הרחבה הן בשידורים הישירים והן בסיקור העוטף בכל תוכניות הספורט משכה מפרסמים רבים מאוד לפלטפורמה החדשה אשר החליפה את פרגוד הראיונות הסטטי הישן. בין המפרסמים כיום דרך MixZone ניתן למצוא חברות בולטות כמו מקדונלדס, בלו, בנק הפועלים, אדידס, תדיראן, פומה, הכרם, סמסונג, סובארו, שוופס ועוד - ויש להם סיבה טובה: 50% יותר חשיפה.

הניהול של השילוט הדיגיטלי של נותני החסות נעשית במהירות ובקלות באמצעות מערכת ניהול התוכן מבוססת הענן של MixZone בשילוב מספר טכנולוגיות: החלפת המדיה מרחוק תוך מספר דקות מכל מקום ובכל עת, שליטה מלאה על התוכן מכל מכשיר בזמן אמת, הפקת דוחות וסטטיסטיקות עבור נותני החסות, תמיכה ב-23 שפות ובניית פלייליסט בצורה קלה ופשוטה. מעבר לכך, MixZone נמצאת בעיצומו של תהליך פיתוח מערכת המזהה את פני המרואיין, שולחת התראות לכל עוקביו ומתריעה על תחילת הריאיון וגם מפתחת ממשק ליצירת קשר וחיבור בין האוהדים לבין קבוצה והמפרסמים.

איתי פז מיקסזון. יח"צ,
איתי פז, שותף ומנהל השיווק של MixZone/יח"צ

שת"פים והסכמים בישראל ובעולם

בנוסף להסכם עם מנהלות ליגת העל בכדורגל, שחודש לשלוש שנים נוספות, פועלת MixZone בשיתוף פעולה מלא עם שורת ארגוני ספורט ביניהם: נבחרת ישראל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, נבחרת קרואטיה בכדורגל, אלופת פולין לגיה ורשה ובנוסף נמצאת בתהליכי פיילוט באנגליה, הודו וארה"ב. החברה מתכננת להגדיל ולייצר עוד הסכמים עם ארגונים גדולים ברחבי העולם, כשפניה להנפקה בשלוש השנים הקרובות.

איתי פז, שותף ומנהל השיווק של החברה: "כיום הקבוצות והליגות בעולם משוועות לחדשות ולמקורות הכנסה נוספים מלבד שטחי הפרסום הקיימים. כאן MixZone נכנסת לתמונה וכעת אנחנו מגייסים כדי להכות בברזל כשהוא חם. אנחנו נרגשים לאפשר לציבור להשקיע בנו ולקחת חלק בהצלחה".
כעת החברה יצאה לגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, שמפוקחת על ידי הרשות לניירות ערך, וכבר גייסה כחצי מיליון ₪ בתוך שלושה ימים. גיוס המשקיעים עדיין בעיצומו בתמורה למניות בחברה.
לפרטים והשקעה ב- MixZone >

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully