וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Affogata יוצאת בגיוס משמעותי שיכפיל את מספר העובדים בחברה

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 12:18

חברת הסטארט-אפ הישראלית Affogata, שפיתחה פלטפורמת מודיעין עסקי המספקת תובנות בזמן אמת מהרשת נמצאת בצמיחה ומצפה, להכפיל את מספר עובדי החברה

הסטארט-אפ הישראלי Affogata (אפוגטה), פיתחה פלטפורמת מודיעין עסקי המספקת תובנות בזמן אמת מן הרשת. בחברה מספרים כי נרשמה עלייה משמעותית בביקוש לשירותיה עקב השפעתן המואצת של הקהילות המקוונות על השווקים הפיננסים.

הפיתוח הטכנולוגי של Affogata מבוסס AI שמציג תמונת מצב בזמן אמת על הנאמר על החברה ומתחרותיה.

Affogata מספקת למחלקות שונות בארגונים נתוני עומק ורוחב על בסיס נתוני גולשים מכל רחבי האינטרנט, לרבות שיח בפורומים מקוונים וממקורות פנים ארגוניים, כמו גם ממקומות נישתיים לסגמנטים שונים של לקוחות בזמן אמת.

הפלטפורמה מנגישה את המידע לכלל הצוותים בארגון כך שכל בעלי העניין, בהם אנשי השיווק, מנהלי המוצר, צוותי ניהול לקוחות, אנשי BI, צוותי התקשורת ועוד, מסתייעים בתובנות. בנוסף, הפלטפורמה של Affogata מאפשרת אוטומציה ופעולות יזומות בתגובה לנתוני זמן אמת. למשל איתור חריגות בשירות ומתן מענה בזמן אמת, לוחמה בספאם, "ניקוי" קהילות מבוטים ועוד.

Affogata הוקמה בשנת 2019 על ידי שראל עומר, מנכ"ל החברה, רן מרגליות, סמנכ"ל הפיתוח ואיתמר רוגל, סמנכ"ל המוצר. בין לקוחות החברה: Wix, eToro, MyHeritage, Playtika, Acorns.

סביבת העבודה במשרדי חברת אפוגטה. affogata,
סביבת העבודה במשרדי חברת אפוגטה/affogata

את מי אנחנו מחפשים והמשרות הפנויות

Senior Full Stack Developer
מחפשים אנשים טובים עם לפחות 5 שנות תיכנות. עדיפות לאנשים עם רגע בשפת Ruby on Rails או אנשים שיכולים לעשות את ההסבה.

Global Account Executive
מחפשים אנשים עם ניסיון ב SaaS B2B לאחר תפקיד או שניים טהורים בעולמות המכירות אשר חיים ונושמים מכירות ורוצים להיות חלק מצוות מכירות בבניה.

Sales Developer Representative
מחפשים אנשים אמביציונים אשר לא יודעים לקבל את המילה לא כתשובה. אנשים אשר יש להם את היכולת לשבת עד אשר ימצאו את הדלת הנכונה.

Customer Success Manager
מחפשים אנשים בעלי גישה חיובית להיות הפנים של החברה מול הלקוחות. אנשים שירותיים אשר יודעים לזהות את צורכי/כאבי הלקוח עוד לפני שהוא הבין שיש לו את הצורך.

Talent Acquisition Partner
מחפשים את האחד/ת שמעוניינים להיכנס לחברה צומחת ולעזור לנו לגדול בקצב מסחרר ובכך להשפיע על בניית הצוות המנצח שיוביל אותנו להשגת היעדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שראל עומר, מנכ"ל. studio reiss,
שראל עומר, מנכ"ל אפוגטה/studio reiss

"אם לעובד יש את היכולת והרצון - השמים הם הגבול"

דנה הרמון, Head of HR בחברת Affogata: "חברת Affogata מורכבת מאוסף אנשים מדהימים - מקצועיים ואיכותיים. אנו מאמינים מאוד במציאת האנשים הנכונים למשימה אשר מאפשרים לנו לשמור על התרבות הארגונית שיצרנו וכך לגדול יחד. מייסדי החברה הם אנשים מיוחדים אשר רואים בראש ובראשונה את האדם ומאמינים בפיתוח האישי של עובדים, כך שאם לעובד יש את היכולת והרצון השמים הם הגבול"

"בימים אלו חברת Affogata מתרחבת ואנו עומדים בפני אתגר במציאת אנשים שיתאימו ל- DNA שלנו.
אם אתם מחפשים את האתגר הבא שלכם או פשוט קוסם לכם להצטרף לחברה עם אווירה משפחתית וטובה תכנסו לאתר ושלחו קורות חיים לפי המשרה הרלוונטית לכם", מסכמת הרמון.

דוא:ל לשליחת קו"ח - careers@affogata.com

לינק לאתר החברה - https://www.affogata.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully