וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: משלבים מים ואמנות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 12:52

וגם: מתחם עיצוב חדש בבני ברק, קמפיין חדש בתחום הביוטי, קולקציה חדשה לילדות

כשמורקמי פגש את פרייה

כשמוריקמי פגש את פרייה. יח"צ,
מורקמי ופרייה/יח"צ

Perrier - מותג המים המוגזים הצרפתי והיוקרתי, ממשיך לרגש ולשתף פעולה עם אמנים בינלאומיים. ההשקה הנוכחית שתזכו להכיר גם בישראל, היא מהדורה מיוחדת ומוגבלת בשיתוף פעולה עם האמן היפני המוערך טוקאשי מורקמי.

החיבור של Perrier לעולם האומנות החל לפני למעלה מ-100 שנה וכלל לאורך השנים שיתופי פעולה עם כמה מהאמנים המפורסמים והמכובדים בעולם ביניהם: אנדי וורהול, סלבדור דאלי, ברנרד וילמוט וז'אן גבריאל. כעת חוגג המותג שת"פ צבעוני ומסקרן עם מורקמי.

כשמוריקמי פגש את פרייה. יח"צ,
מורקמי ופרייה/יח"צ

הבקבוקים הירוקים והאייקונים של Perrier יעוטרו במהדורה המיוחדת של מורקמי עם יצירות מקוריות של האמן, הפרחים המחויכים המזוהים מורקמי, והדמויות האהובות ביותר שלו - קייקאיי וקיקי.

מורקמי נחשב לאחד האמנים היפנים החשובים בדורנו, ואף לסופרסטאר של אמני יפן. יצירותיו מושפעות מציורים יפנים מסורתיים, מדע בדיוני, אנימה ועולם האומנות הבינלאומי. רז קלמנוביץ', מנהל שיווק מים, קפה ופפסיקו בטמפו הכריז על השת"פ של Perrier עם מורקמי כאחד משיתופי הפעולה הכי צבעוניים ושמחים של המותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

מותגים בתערוכה

מותגים בתערוכה. סיון פרג',
2nd Floor/סיון פרג'

קבוצת נגב השיקה במתחם העסקים הלח"י בבני ברק את 2nd Floor - קומפלקס יוקרתי המיועד לציבור הרחב ולקהל האדריכלים והמעצבים. מתחם 2nd Floor, משתרע על כ-900 מ"ר מתוך 2000 מ"ר של המתחם.

על העיצוב - המעצב אמיר גולן, המתמחה בעיצוב מלונות, דירות יוקרה ואולמות תצוגה בארץ ובאירופה, שהעניק לקומה לוק של מלון בוטיק באירופה. המוצרים מקבלים פוקוס מיוחד בעזרת תאורה. הם מוצגים על קירות בחללים כמו יצירות אמנות כי מה שהוביל את גולן הוא כי המוצר הוא הכוכב והמתחם ממחיש זאת ונותן לפריטים את הכבוד הראוי.

במתחם מוצגים אלפי פריטים ומוצרים לעיצוב הבית, המיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, רמת דיוק גבוהה וטקסטורות שונות. טכנולוגיות שכוללות בין היתר העתק של פריטים מהטבע כדוגמת אבנים, בטון, סלעים וכו', לאריחי קרמיקה מדוקקים המדמים פריטים אלה באופן מושלם.

המוצרים בקבוצה הם של מותגים בינלאומיים מובילים בעולם ובהם אריחי XL ואריחים מדוקקים של החברה האיטלקית היוקרתית Atlas Concorde , פרקטים מבית FREVINI, כלים סניטריים מבית,Villeroy & Boch ברזים ואביזרי אמבט של GROHE ועוד רבים.

seperator

יופי של קיץ

revanesse. יח"צ,
revanesse/יח"צ

לרגל הקיץ ופתיחת עונת החתונות, מותג הביוטי revanesse מבית חברת פרומדיקס, יוצא בקמפיין רחב בשווי מאות אלפי שקלים. במסגרת הקמפיין יעלו תשדירי חסות בטלוויזיה המסחרית, יוקם מתחם אקסטרא ביוטי, ויועלו טיפים ופעילויות גולשים בתחום הטיפוח והאסתטיקה לקראת עונת האירועים. הקמפיין יהיה באוויר במהלך חודש יוני.

מותג revanesse מקנדה מציע את החומצה ההיאלורונית המתקדמת בעולם הכוללת חומר מאלחש, מאושר FDA האמריקאי, ה-CE האירופי והאמ"ר הישראלי, ומומלץ על-ידי רופאים מומחים. מכיוון שהגוף מכיר ומייצר בעצמו חומצה היאלורונית, ג'ל רבנס אינו מזוהה כחומר זר ויתפרק בעור באופן טבעי.

חברת פרומדיקס היא חברה בינלאומית הפועלת במספר מדינות באירופה ובישראל. החברה מפיצה מכשור וחומרים בתחומי הרפואה האסתטיקה והכירורגיה הפלסטית.

seperator

נצנוץ בקופסה

LOL. יח"צ,
LOL/יח"צ

חברת פלפוט משיקה בימים אלה את קולקציית מוצרי טיפוח של LOL"" המותג האהוב על ילדות בכל העולם, מותג שנולד בזכות בובות LOL מתוקות עם עיניים גדולות המגיעות בתוך כדור-הפתעה. מהיום בו הגיעו לעולם, המותג נבחר כל שנה למותג האהוב והמוביל על ילדות ברחבי העולם, הצלחה פנומנלית המגיעה בזכות שילוב של מוטיב "ההפתעה ", טאץ' אישי, גליטר וקסם.

הדמויות של L0L מקדמות/מפיצות את ערכי האינדבידואליות, ביטחון עצמי וביטוי עצמי. בקולקציה החדשה של "LOL", מגוון מוצרי טיפוח ואיפור שנוצרו מנצנצים בסטייל, עם שיק ומראה אופנתי עדכני.

הקולקציה כוללת: סט אביזרי הפתעה בו כל פתיחת חלון חושפת מתנה חדשה, מארז בסטייל ללוק מנצנץ עם מדבקות במראה עגילי לבבות, איפור לילדות, נצנצים לשיער, ג'ל נצנצים לשיער בקיט של שתי יחידות - יחידה אחת כמחזיק מפתחות, גירים צבעוניים לצביעת שיער, זוג שפתוני ליפ גלוס BFF לילדה ולחברה הטובה שלה, פצצות אמבטיה עם דמויות LOL האהובות, סיכות ופפיונים לשיער ואלכוג'ל LOL הנתלה על תיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully