וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 פלאי תבל: WOW London משיקה את סדרת ים המלח

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 14:08

סדרת מוצרי ים המלח Intensive DEAD SEA מאת WOW London מונה 12 מוצרים חדשים לניקוי וטיפוח הפנים והגוף. כל מוצרי הסדרה מיוצרים בישראל מתחילת הייצור ועד לשיווק

שרון אגובל, משנה למנכ"ל WOW London: "כחלק מתהליכי המיתוג המחודש של הרשת, אנו משקיעים בפורמולות חדשות ומשתמשים ברכיבים האיכותיים ביותר תוך עמידה בתקן של משרד הבריאות הישראלי והתקן האירופאי".

מי ורדים, עץ התה, מלח וקצת פחם, זה לא מתכון אלא חלק מהרכיבים הטבעיים בעלי הסגולות אשר משולבים בסדרת ים המלח Intensive DEAD SEA של רשת הקוסמטיקה והטואלטיקה WOW London.

הסדרה כוללת 12 מוצרים המתחלקים לשלוש קטגוריות: ניקוי פנים (3 מוצרים), טיפוח פנים (6 מוצרים) וטיפוח גוף (3 מוצרים). כל המוצרים מכילים מינרלים טבעיים מים המלח התורמים לשיפור בבעיות עור, מסייעים לשיקום ולחידוש של תחושת הרכות והמראה הבריא של העור, אפקט אנטי אייג'ינג ועוד.

פילינג גרגירים. יחסי ציבור,
פילינג גרגירים/יחסי ציבור

שמו של ים המלח הולך לפניו בארץ ובעולם

אגובל: "אנו שמחים להשיק את סדרת המוצרים החדשה של WOW London אשר מכיל רכיבים מהאייקון הישראלי ששמו הולך לפניו, גם בעולם, ים המלח. סדרה זו נותנת מענה מדויק לכל קטגוריות הטיפול והטיפוח עם מגוון רחב של מוצרים חדשניים. כחלק מהמיתוג המחודש של החברה, אנו משקיעים בפורמולות המוצרים החדשים אשר מיוצרים בישראל תוך עמידה בתקן של משרד הבריאות הישראלי והתקן האירופאי".

המינרלים והמלחים המצויים בים המלח בריכוז גבוה הינם בעלי סגולות מרפא המסייעים לבריאות הגוף והעור. מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה של הסדרה מכילים אחוזים גבוהים של מינרלים מים המלח המועשרים בוויטמינים רבים. ליין המוצרים מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ובקרה קפדנית בכל תהליך הייצור והאריזה, על מנת להבטיח את רמת האיכות הגבוהה ביותר.

במארז תמצאי את המוצרים הבאים: פילינג גרגירים עם פחם ושמן עץ התה, מסכת בוץ מטהרת עם דונליאלה, מיץ אלוורה ושמן חוחובה ו סרום אנטי - רינקל ממצק מועשר ברטינול ודונליאלה.


טווח המחירים למוצרי החברה: 9.90 -24.90 שקלים

סרום אנטי רינקל. יחסי ציבור,
סרום אנטי רינקל/יחסי ציבור

WOW London נרכשה על-ידי קבוצת טדי שגיא בחודש ספטמבר 2020 ומאז החלה הרשת במהלך עומק למיתוג מחדש של 68 סניפי הרשת, במסגרתו החברה שינתה את נראות מוצריה, שיפרה פורמולות טיפוח וקוסמטיקה ומציעה לרוכשות לקנות מוצרים איכותיים אשר עומדים בתקן האירופאי, במחיר לכל כיס.

מסיכת בוץ מטהרת. יחסי ציבור,
מסיכת בוץ מטהרת/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully