וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן יבלון יהיה מנכ"ל יצרנית המכוניות הסינית Geely בישראל

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 14:52

גיאו מוביליטי, נציגת ענקית הרכב הסינית Geely שצפויה להתחיל לשווק את דגמיה בתחילת 2022 הודיעה על מינוי רונן יבלון למנכ"ל המותג בישראל

אחרי שלוש שנים כמנכ"ל חברת EV-Edge - רשת עמדות הטעינה מקבוצת יוניון-מוטורס, יעבור רונן יבלון (41) לצד השני של כבל הטעינה כמנכ"ל המותג Geely שישווק כלי רכב חשמליים בישראל.

לפני ששימש כמנכ"ל EV-Edge שם ביסס את פריסת רשת הטעינה החשמלית שלה בישראל, מילא יבלון שורת תפקידים בחברת האם "יוניון מוטורס" יבואנית טויוטה לישראל, בין השאר מנהל רשת המכירות הארצית ומנהל מחלקת מוצר בטויוטה. קודם לעבודתו ביוניון מוטורס עבד בתפקידי כספים ומכירות בחברת קוקה קולה ישראל. ליבלון תואר בהנדסה מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר שני במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

רונן יבלון מנכ"ל ג'ילי. תמיר לוי,
רונן יבלון, מנכ"ל המותג Geely שישווק כלי רכב חשמליים בישראל/תמיר לוי

שני דגמים צפויים להגיע לישראל

Geely עצמה אולי לא מוכרת לרוב המוחלט של הישראלים, אולם מדובר ביצרנית הרכב הגדולה ביותר בסין מזה 4 שנים, וכן החברה שמחזיקה בבעלות מלאה את יצרנית המכוניות וולוו ואת יצרנית מכוניות הספורט לוטוס, כמו גם 50 אחוזים מהבעלות על מותג הרכב החשמלי Lynk & Co.

הרכב הראשון שישווק בישראל על ידי Geely הוא ה- Geometry C, קרוסאובר קומפקטי במימדים שקטנים מעט מיונדאי טוסון או קיה ספורטאז'. הספק המנוע שלו יהיה 204 כ"ס ושני מארזי סוללות יקבעו את הטווח שלו שינוע בין 400 ל-550 ק"מ מוצהרים (הטווח מחושב לפי נוסחת NEDC שכבר אינו בתוקף וצפוי להיות נמוך כמה עשרות ק"מ). בהמשך ייתכן ותגיע גם ה- A Geometry משפחתית שתציע בין 410 ל-500 ק"מ של טווח חשמלי (גם פה, על פי תקן NEDC).

ג'ילי רכב חדש 2. יח"צ,
ג'ילי, מותג הרכב הסיני שינסה לספק את הביקוש הגובר בישראל למכוניות חשמליות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully