וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים חג'ג' מציגים את פרויקט TLV PORT בפורום ההשקעות בדובאי

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 15:22

לי זיו, סמנכ"לית פרויקט המגורים פורט TLV של האחים חג'ג', הציגה את המיזם בפני המשתתפים בכנס "Global Investment Forum" באיחוד האמירויות, בהובלת קבוצת הג'רוזלם פוסט וקבוצת המדיה חאליג' טיימס

הפרויקט ממוקם רק שלוש דקות מחוף הים, ממרינת גורדון ומלון הילטון, PORT TLV תוכנן על ידי אילן פיבקו, מבכירי האדריכלים בישראל, שיצר פרויקטים רבים בארץ ובחו"ל.

פרויקט PORT TLV ממוקם בסמוך לאזור נמל תל אביב הישן, שהוקם בשנות השלושים של המאה העשרים. האזור שופץ בעשור האחרון וכיום יש בו מסעדות, ברים, אירועי תרבות, שוק איכרים בוטיק, וחנויות אופנה מובילות. "שם המשחק הוא מיקום, מיקום, מיקום", אמרה זיו.

בפרזנטציה שלה ציינה זיו כי הבניין היוקרתי בן 6 הקומות יכלול דירות מפוארות ששטחן נע בין בין אלף לאלפיים מטרים רבועים. בנוסף, יהיו בו ארבעה מיני פנטהאוזים, כל אחד עם בריכה פרטית משלו, שגודלן נע בין שלושת אלפים לחמשת אלפים מטרים רבועים. תושבי Port TLV ייהנו מהיתרונות של נכס חמישה כוכבים, עם שירותי קונסיירז 'מפוארים, אבטחה 24/7, מכון כושר עם ציוד מתקדם ומאמן אישי ותערוכות אמנות מתחלפות בלובי הבניין.

לי זיו סמנכ"לית פרויקט TLVPORT אחים חג'ג'. מרק ישראל סלם,
לי זיו, סמנכ"לית TLV PORT בכנס בדובאי/מרק ישראל סלם

תל אביב הקוסמופוליטית

זיו ציינה כי פרויקט PORT TLV תוכנן על ידי האחים חג'ג', שפתחו פרויקטים רבים במקומות איכותיים ברחבי המדינה. לדבריה: "קבוצת חגג הפכה למודל לבנייה חדשנית, יציבות ואמינות".

בנוסף לדירות המפוארות, PORT TLV יכלול גם מלון בוטיק חמישה כוכבים, בן 44 חדרים, בקומות הראשונה והשנייה בבניין. המלון כולל בריכה, חדר כושר, ספא ובית כנסת, אשר מיועדים לשימושם של דיירי הבניין, כמו גם אורחי המלון. היא הוסיפה כי תושבי PORT TLV יכולים להציע את יחידותיהם בהשכרה חודשית, בה יטפל המלון.

בדברי הסיכום שלה על פרויקט PORT TLV החדש אמרה זיו כי "תל אביב היא עיר קוסמופוליטית, הכוללת מזג אוויר מצוין, שווקים נפלאים, מסעדות משובחות, גלריות אמנות ומוזיאונים. PORT TLV הוא הפנינה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully