וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר רפאל נגל: "הזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה בין ישראל ואיחוד האמירויות"

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 15:35

בראיון אחד על אחד עם יעקב כץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, תיאר ד"ר רפאל נגל, מייסד ויו"ר Abrahamic Business Circle, כיצד הסכמי אברהם יצרו דרך לשלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, ודן באפשרויות ההשקעה הרבות בין ישראל למדינות המפרץ

בראיון אחד על אחד עם יעקב כץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, בכנס Global Investment Forum בדובאי, בהובלת קבוצת הג'רוזלם פוסט וקבוצת המדיה חאליג' טיימס, תיאר ד"ר רפאל נגל, מייסד ויו"ר Abrahamic Business Circle, כיצד הסכמי אברהם יצרו דרך לשלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, ודן באפשרויות ההשקעה הרבות בין ישראל למדינות המפרץ.

"הייצוא הגדול ביותר של ישראל הוא טכנולוגיה, וכשיש לך מגוון רחב של טכנולוגיות, יש המון דברים שאתה יכול לייצר שיתוף פעולה עם מדינות המפרץ, ובמיוחד עם איחוד האמירויות", אמר ד"ר נגל.

הוא הוסיף כי לעסקים ישראליים יש ידע מבוסס, ניסיון ומומחיות במגוון תחומים, שכעת יכולים גם באיחוד האמירויות ליהנות מהם, בהם אנרגיה (כולל אנרגיה מתחדשת), מים, תעופה, מימון והשקעות וטלקומוניקציה. נגל אמר כי ההסכמים יובילו להגדלת התיירות, העסקים, היזמות, חקר החלל והשקעות. באירוע הגאלה שקדם לכנס, ד"ר נגל קיבל את פרס הג'רוזלם פוסט עבור דיפלומטיה כלכלית עבור מאמציו לטפח את חזון הסובלנות ושגשוג כלכלי.

ד"ר רפאל נגל בוועידת ג'רוזלם פוסט בדובאי. מרק ישראל סלם,
ד"ר רפאל נגל (משמאל) בוועידת ההשקעות הגלובלית של הג'רוזלם פוסט בדובאי/מרק ישראל סלם

עסקים ימצאו הזדמנות להרחבת הפעילות

ד"ר נגל אמר כי הוא צופה חתימה על הסכם דו-צדדי שיספק תמריצים והגנות ליזמים שמבצעים השקעות מצד שתי המדינות. "צפוי כעת", הוא ציין, "כי לא מעט עסקים ומשקיעים ישראלים יסתכלו על איחוד האמירויות כמקום להקים או להרחיב בו את פעילותם".

ד"ר נגל הדגים כיצד הסכמי אברהם משמשים כגשר בין העמים: "הצלחנו לחבר בין חברה ישראלית לעשות עסקאות עם חברה המבוססת באיחוד האמירויות, שבאופן אירוני, נמצאת בבעלות פלסטינית. כעת, איש עסקים ישראלי עובד יחד עם איש עסקים פלסטיני, וזאת דרך הגשר שנוצר באמצעות איחוד האמירויות".
ד"ר נגל ציין כי הסכמי אברהם - בנוסף לחיזוק הקשרים הכלכליים והסחר בין המדינות - יביאו להזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה בין איחוד האמירויות הערביות לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully